Te koop gevraagd / aangeboden

geert keizer/kitty prins/jacob van der woude

Gepost door wia1 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • geert keizer/kitty prins/jacob van der woude

    04 september 2008 13:40
    Hallo,

    wij zijn in het bezit van schilderijen van Geert Keizer (amsterdam) en van Kitty Prins (belgie, vroeger ook wel bekend als zangeres Texas Kitty)
    tevens etsen(?) van Jacob van der Woude (Groningen, werkzaam geweest bij Wolters Noordhoff)al deze personen zijn inmiddels al lang overleden. wie kan mij meer vertellen over deze mensen en de waarde van hun schilderijen.
    Een aantal hangt bij ons in huis, maar de meeste staan gewoon in een kamertje en we willen eigenlijk wel een paar verkopen, hoe kunnen we dit het beste aanpakken.

    alvast bedankt
  • Re: geert keizer/kitty prins/jacob van der woude

    25 december 2008 00:35
    wia1 Schre
    -------------------------------------------------------
    > Hallo,
    >
    > wij zijn in het bezit van schilderijen van Geert
    > Keizer (amsterdam) en van Kitty Prins (belgie,
    > vroeger ook wel bekend als zangeres Texas Kitty)
    > tevens etsen(?) van Jacob van der Woude
    > (Groningen, werkzaam geweest bij Wolters
    > Noordhoff)al deze personen zijn inmiddels al lang
    > overleden. wie kan mij meer vertellen over deze
    > mensen en de waarde van hun schilderijen.
    > Een aantal hangt bij ons in huis, maar de meeste
    > staan gewoon in een kamertje en we willen
    > eigenlijk wel een paar verkopen, hoe kunnen we dit
    > het beste aanpakken.
    >
    > alvast bedankt

    Hallo,

    Toevallig kwam ik via google jullie bericht tegen.
    Kitty Prins is mijn tante, ik ben de dochter van haar broer en naar haar vernoemd.Ik heet dus ook Kitty prins, de schilderijen komen mij bekend voor en heb ik vroeger in de kamer zien hangen.
    Mijn vader haar broer zal ik jullie oproep ook laten lezen.Toen mijn tante is overleden heeft een vriendin van haar ongevraagd spullen uit haar huis op de rommelmarkt verkocht ( voor ons onvervangbaar) .Geert keizer is misschien ook haar opa, maar het kan ook zijn dat het een andere Geert keizer is.De Geert keizer die ik bedoel is de vader van mijn oma en die schilderde ook, het kan zijn dat de schilderijen egens op een rommelmarkt zijn aangeboden aan jullie.Ik heb zelf geen belang bij de schilderijen, maar zal mijn vader wel even vertellen over jullie oproep.

    Ik zal het leuk vinden om een bericht terug te ontvangen.Ik benvooral benieuwd hoe jullie aan de schilderijen zijn gekomen.

    Met vriendelijke groet,

    Kitty Prins (kiprimail@hotmail.com)


Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.