Te koop gevraagd / aangeboden

Te koop: De waterramp van 1855

Gepost door oudgoud 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Te koop: De waterramp van 1855

    08 mei 2010 20:23
    Goedendag,

    Op dit moment ben ik in het bezit van een mooie serie etsen uit het jaar 1855. Deze etsen komen uit een serie met als titel: 'De waterramp van 1855'. De afbeeldingen zijn ook in dat jaar geproduceerd. De etsen verkeren in een prima staat. Er zitten geen scheuren of vouwen in. De kwaliteit van de afbeeldingen is nog zeer goed. De afmeting van het volledige blad is steeds 40.5 cm bij 28,5 cm. De afmeting van de afbeelding is steeds rond de 22 cm bij 13 cm. De etsen zijn gemaakt door onder andere Mari ten Kate.
    Ik ben van plan deze kaarten te gaan verkopen. Daarbij ben ik bereid om ze zowel apart te verkopen als in overleg met een aantal gelijk.
    Ik ben bereid om door overleg een prijs vast te leggen waarbij we beiden tevreden kunnen zijn.

    Mocht u interesse hebben dan hoor ik dat graag via een bericht.

  • Re: Te koop: De waterramp van 1855

    28 maart 2012 11:37
    zijn de etsen nog te koop?

    mvg louis

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.