Te koop gevraagd / aangeboden

Een virtuele kunstmarkt

Gepost door Marco Legemaate 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • Een virtuele kunstmarkt

    Marco Legemaate
    01 november 1998 00:08
    LS,
    Dit bulletinboard is bestemd voor Vraag en Aanbod - een 'virtuele' kunstmarkt.
    U kunt schilderijen per opbod verkopen, een portretopdracht plaatsen, of uw diensten op het gebied van kunst en cultuur aanbieden.
    Veel succes,
    Marco Legemaate
    Museumserver
    PS. Niet-relevante berichten worden verwijderd.
  • Corneille:Pluie sur la pyramide

    16 februari 1999 12:39
    TKA: Corneille:zeefdruk: La pluie sur la pyramide: formaat: 1mx1m. mooi ingelijst, H/C versie: XVII/XXX
    Vraagprijs: fl. 6000,-

  • Corneille: Le grand nu blue

    16 februari 1999 12:53
    TKA: Corneille: Le grand nu blue, formaat 1.5 m x 1,3 m, schitterend ingelijst, E/A versie, gesigneerd Corneille '86. Tel. 020-6979275
    Prijs: fl. 7000,- Over de prijs is niet te onderhandelen.
  • Re: Een virtuele kunstmarkt

    07 maart 1999 18:32
    Te koop op maat gemaakte houten wissellijsten, hardboard achterplaat, vaste klemmen, glas.
    Prijsvoorbeeld: f. 28,50
  • Herstel wissellijsten

    07 maart 1999 18:35
    : Te koop op maat gemaakte houten wissellijsten, hardboard achterplaat, vaste klemmen, glas.
    : Prijsvoorbeeld: 30 x 30 cm.
    f. 28,50
  • Exlibris

    20 mei 1999 16:54
    Voor mijn verzameling grafische kleinkunst vraag ik exlibris en gelegenheidsgrafiek te koop. Liefst in de vorm van een bestaande verzameling, maar een ongeordende partij of enkele stuks zijn ook welkom. Graag aanbod.
  • Re: Een virtuele kunstmarkt

    Marlies
    03 februari 2000 18:20
    Ik ben op zoek naar informatie over de invloed van Ecommrce op de kunsthandel, bekeken vanuit de kunsthandels/galleries en veilinghuizen. Wie kan mij helpen?
  • Re: Exlibris

    01 maart 2000 13:25
    Ik kan u exemplaren van mijn eigen exlibris sturen, zes stuks, van Lohmus, Kalasjnikov, Mommen, Milach en Hornhaver. Maar ik verkoop niet, alleen ruil. Liefst: thema's heraldiek, geschiedenis/politiek/oorlog-vrede/ naakt/dood en vergankelijkheid en kunst (muziek, literatuur, beeldendekunst.

  • Re: Exlibris

    07 september 2000 21:10
    Wegens omstandigheden is mijn verzameling exlibris te koop.
    De verzameling omvat meer dan 100 exemplaren.
    Indien U belangstelling hebt kunt U mij mailen.
  • Re: Exlibris

    09 november 2000 23:53
    Ik wil wel met je ruilen je kan mij altijd sturen ik kijk dan wel of ik met je kan ruilen lomes en mommen heb ik ook op mijn naam staan
    Dus als je wilt ruilen moet je maar kijken wat je op wil sturen kan u exemplaren van mijn eigen exlibris sturen, zes stuks, van Lohmus, Kalasjnikov, Mommen, Milach en Hornhaver. Maar ik verkoop niet, alleen ruil. Liefst: thema's heraldiek, geschiedenis/politiek/oorlog-vrede/ naakt/dood en vergankelijkheid en kunst (muziek, literatuur, beeldendekunst.


Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.