Te koop gevraagd / aangeboden

Lhermitte

Gepost door A Chambers 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Re: Lhermitte

    24 november 1999 14:12
    Er is een catalogue raisonnee van
    het Wildenstein Institute. Ik heb hem nooit gezien, maar hij is in ongeveer 1991 of 1992 door Wildenstein uitgegeven. Het Van Gogh heeft een belangrijk werk van Lhermitte. Zij kunnen je altijd verder helpen. Het zou mij niks verbazen als ze de catalogus hebben.
    Verder staat er veel informatie over Lhermitte in Beyond Impressionism van Gabriel P. Weisberg, mijn oud professor (U Minnesota). Weisberg is de man voor boeken over naturalistische kunstenaars (en dat was Lhermitte).
    Succes,
    Sjoerd Meihuizen.
  • Re: Lhermitte

    26 maart 2001 10:40
    : Er is een catalogue raisonnee van
    : het Wildenstein Institute. Ik heb hem nooit gezien, maar hij is in ongeveer 1991 of 1992 door Wildenstein uitgegeven. Het Van Gogh heeft een belangrijk werk van Lhermitte. Zij kunnen je altijd verder helpen. Het zou mij niks verbazen als ze de catalogus hebben.
    : Verder staat er veel informatie over Lhermitte in Beyond Impressionism van Gabriel P. Weisberg, mijn oud professor (U Minnesota). Weisberg is de man voor boeken over naturalistische kunstenaars (en dat was Lhermitte).
    : Succes,
    : Sjoerd Meihuizen.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.