Te koop gevraagd / aangeboden

Herman Brood; litho's, schilderijen, tekeningen

Gepost door kelian 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • Herman Brood; litho's, schilderijen, tekeningen

    05 mei 2000 11:08
    Aangeboden, circa 20 originele werken van Brood, o.a. 10 tekeningen, stuur een mailtje voor info naar kelian.3@worldonline.nl Prijzen litho's vanaf f.125,= Originele schilderijen vanaf f. 1.350,= Tekeningen vanaf f.300,=
    Heb je zelf wat leuks te koop, stuur me dan ook maar een mailtje met prijs en afbeelding. Vermeld in je mail MUSEUMSERVER
  • Re: Herman Brood; litho's, schilderijen, tekeningen

    02 juli 2000 14:48
    : Aangeboden, circa 20 originele werken van Brood, o.a. 10 tekeningen, stuur een mailtje voor info naar kelian.3@worldonline.nl Prijzen litho's vanaf f.125,= Originele schilderijen vanaf f. 1.350,= Tekeningen vanaf f.300,=
    : Heb je zelf wat leuks te koop, stuur me dan ook maar een mailtje met prijs en afbeelding. Vermeld in je mail MUSEUMSERVER
    Ik ben geinteresseerd in de werken van Brood.
    Zou je mij fotos en prijzen kunnen mailen.
    Groeten, Marco.
  • Re: Herman Brood; litho's, schilderijen, tekeningen

    05 juli 2000 13:36
    Hiebij wil ik polsen of je interesse hebt in het werk van Joop van Huisstede. Veel olieverf schilderwerk en beeldhouwwerk. Mijn grootvader is pas geleden overleden en er is nog veel werk dat geen plaats heeft gevonden. Innertijd is er wel een website voor hem gemaakt waar je eventueel een idee kan krijgen van zijn werk, maar het is niet meer dan een idee te vormen, de kwaliteit van de afbeeldingen is niet al te best. Mocht je geen interesse hebben laat het me dan ook even weten als het kan met een advies hoe ik zijn werk kan verkopen.
    Vriendelijke groet Ninon Vermeulen
  • Re: Herman Brood; litho's, schilderijen, tekeningen

    25 september 2000 23:05
    : Aangeboden, circa 20 originele werken van Brood, o.a. 10 tekeningen, stuur een mailtje voor info naar kelian.3@worldonline.nl Prijzen litho's vanaf f.125,= Originele schilderijen vanaf f. 1.350,= Tekeningen vanaf f.300,=
    : Heb je zelf wat leuks te koop, stuur me dan ook maar een mailtje met prijs en afbeelding. Vermeld in je mail MUSEUMSERVER
    Hello, stuur me eens wat prijzen door met de titel van de litho's of eventueel foto's met prijzen.
    Groet
    b
  • Re: Herman Brood; litho's, schilderijen, tekeningen

    07 oktober 2000 22:31
    : Aangeboden, circa 20 originele werken van Brood, o.a. 10 tekeningen, stuur een mailtje voor info naar kelian.3@worldonline.nl Prijzen litho's vanaf f.125,= Originele schilderijen vanaf f. 1.350,= Tekeningen vanaf f.300,=
    : Heb je zelf wat leuks te koop, stuur me dan ook maar een mailtje met prijs en afbeelding. Vermeld in je mail MUSEUMSERVER
  • Re: Herman Brood; litho's, schilderijen, tekeningen

    13 november 2000 18:56
    : : Aangeboden, circa 20 originele werken van Brood, o.a. 10 tekeningen, stuur een mailtje voor info naar kelian.3@worldonline.nl Prijzen litho's vanaf f.125,= Originele schilderijen vanaf f. 1.350,= Tekeningen vanaf f.300,=
    : : Heb je zelf wat leuks te koop, stuur me dan ook maar een mailtje met prijs en afbeelding. Vermeld in je mail MUSEUMSERVER
    : Hello, stuur me eens wat prijzen door met de titel van de litho's of eventueel foto's met prijzen.
    : Groet
    : b

    Ik ben nieuwsgierig naar de schilderijen. Kun je ze ook laten zien via internet???
    alvast bedankt
  • Re: Herman Brood; litho's, schilderijen, tekeningen

    20 januari 2001 21:50
    Ik weet niet of je nog steeds werken bezit van Brood???
    Zo ja dan heb ik wel interesse in orginele werken of oude zeefdrukken.
    Zou je me enige werken en prijzen kunnen toemaile???
    alvast bedankt.
    groeten Rick
  • Re: Herman Brood; litho's, schilderijen, tekeningen

    27 januari 2001 15:48
    : : : Aangeboden, circa 20 originele werken van Brood, o.a. 10 tekeningen, stuur een mailtje voor info naar kelian.3@worldonline.nl Prijzen litho's vanaf f.125,= Originele schilderijen vanaf f. 1.350,= Tekeningen vanaf f.300,=
    : : : Heb je zelf wat leuks te koop, stuur me dan ook maar een mailtje met prijs en afbeelding. Vermeld in je mail MUSEUMSERVER
    : : Hello, stuur me eens wat prijzen door met de titel van de litho's of eventueel foto's met prijzen.
    : : Groet
    : : b
    :
    : Ik ben nieuwsgierig naar de schilderijen. Kun je ze ook laten zien via internet???
    : alvast bedankt
  • Re: Herman Brood; litho's, schilderijen, tekeningen

    18 maart 2001 23:22
    Do you speak English please. I am interested in Brood art work: Aangeboden, circa 20 originele werken van Brood, o.a. 10 tekeningen, stuur een mailtje voor info naar kelian.3@worldonline.nl Prijzen litho's vanaf f.125,= Originele schilderijen vanaf f. 1.350,= Tekeningen vanaf f.300,=
    : Heb je zelf wat leuks te koop, stuur me dan ook maar een mailtje met prijs en afbeelding. Vermeld in je mail MUSEUMSERVER
  • Re: English speakers please for Herman Brood collector

    Lol
    18 maart 2001 23:57
    Re: English speakers please for Herman Brood collector
  • Re: Herman Brood; litho's, schilderijen, tekeningen

    Jos
    19 maart 2001 19:08
    : Ik weet niet of je nog steeds werken bezit van Brood???
    : Zo ja dan heb ik wel interesse in orginele werken of oude zeefdrukken.
    : Zou je me enige werken en prijzen kunnen toemailen??
    : alvast bedankt.
    : groeten Rick
  • Re: Herman Brood; litho's, schilderijen, tekeningen

    01 april 2001 19:19
    Ik ben geinteresseerd in tekeningen en originele schilderijen van Brood. Zou je mij wellicht een e-mail kunnen sturen met de werken die je te koop hebt? Inclusief afbeelding en prijsopgave a.u.b. Alvast erg bedankt!
  • Re: Herman Brood; litho's, schilderijen, tekeningen

    11 april 2001 20:21
    : Ik ben geinteresseerd in tekeningen en originele schilderijen van Brood. Zou je mij wellicht een e-mail kunnen sturen met de werken die je te koop hebt? Inclusief afbeelding en prijsopgave a.u.b. Alvast erg bedankt!
  • Re: Herman Brood; litho's, schilderijen, tekeningen

    14 april 2001 00:57
    : Aangeboden, circa 20 originele werken van Brood, o.a. 10 tekeningen, stuur een mailtje voor info naar kelian.3@worldonline.nl Prijzen litho's vanaf f.125,= Originele schilderijen vanaf f. 1.350,= Tekeningen vanaf f.300,=
    : Heb je zelf wat leuks te koop, stuur me dan ook maar een mailtje met prijs en afbeelding. Vermeld in je mail MUSEUMSERVER
  • Re: Herman Brood; litho's, schilderijen, tekeningen

    14 april 2001 18:49
    nog unieke exemplkaren te koop?
    : : : : Aangeboden, circa 20 originele werken van Brood, o.a. 10 tekeningen, stuur een mailtje voor info naar kelian.3@worldonline.nl Prijzen litho's vanaf f.125,= Originele schilderijen vanaf f. 1.350,= Tekeningen vanaf f.300,=
    : : : : Heb je zelf wat leuks te koop, stuur me dan ook maar een mailtje met prijs en afbeelding. Vermeld in je mail MUSEUMSERVER
    : : : Hello, stuur me eens wat prijzen door met de titel van de litho's of eventueel foto's met prijzen.
    : : : Groet
    : : : b
    : :
    : : Ik ben nieuwsgierig naar de schilderijen. Kun je ze ook laten zien via internet???
    : : alvast bedankt
  • Re: Herman Brood; litho's, schilderijen, tekeningen

    29 april 2001 16:05
    : : : : Aangeboden, circa 20 originele werken van Brood, o.a. 10 tekeningen, stuur een mailtje voor info naar kelian.3@worldonline.nl Prijzen litho's vanaf f.125,= Originele schilderijen vanaf f. 1.350,= Tekeningen vanaf f.300,=
    : : : : Heb je zelf wat leuks te koop, stuur me dan ook maar een mailtje met prijs en afbeelding. Vermeld in je mail MUSEUMSERVER
    : : : Hello, stuur me eens wat prijzen door met de titel van de litho's of eventueel foto's met prijzen.
    : : : Groet
    : : : b
    : :
    : : Ik ben nieuwsgierig naar de schilderijen. Kun je ze ook laten zien via internet???
    : : alvast bedankt
  • Re: Herman Brood; litho's, schilderijen, tekeningen

    28 mei 2001 15:53
    Hallo,
    ik volg Herman al enkele jaren en ben zeker geinteresseerd in zijn kunstwerken... Mail je mij eens wat afbeeldingen en prijzen ???
    Thanx.
  • Re: Herman Brood; litho's, schilderijen, tekeningen

    01 juni 2001 11:35
    : Hallo,
    : ik volg Herman al enkele jaren en ben zeker geinteresseerd in zijn kunstwerken... Mail je mij eens wat afbeeldingen en prijzen ???
    : Thanx.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.