Te koop gevraagd / aangeboden

wederom schilderijen gevraagd

Gepost door Kunsthandel Baroque 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • wederom schilderijen gevraagd

    01 februari 2001 08:30
    Dank aan iedereen die mij een fotootje mailde van een schilderij welk men te verkopen had. Ik ben zo tevreden over het resultaat, dat ik ik u wederom wil vragen: heeft u schilderijen te koop, mail mij, liefst met foto van het werk en verdere gegevens. Kunsthandel Baroque heeft vooral interesse in werk vanaf ongeveer 1850. Een goede prijs voor een goed werk.
  • Re: wederom schilderijen gevraagd

    12 maart 2001 19:47
    : Dank aan iedereen die mij een fotootje mailde van een schilderij welk men te verkopen had. Ik ben zo tevreden over het resultaat, dat ik ik u wederom wil vragen: heeft u schilderijen te koop, mail mij, liefst met foto van het werk en verdere gegevens. Kunsthandel Baroque heeft vooral interesse in werk vanaf ongeveer 1850. Een goede prijs voor een goed werk.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.