Te koop gevraagd / aangeboden

reklame voor mijn werk

Gepost door willemijn bouman 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • reklame voor mijn werk

    03 juni 2001 18:31
    Omdat ik mijn -verder uit te breiden- kunstprojecten in Turkije zelf wil kunnen bekostigen (dus geen subsidie of sponsoring), zal ik meerdere kunstwerken moeten verkopen op korte termijn.
    Verkoop van mijn werk kan plaatsvinden via een galerie (laat even weten of u belangstelling heeft voor het exposeren van mijn werk; er zijn recente werkstukken die (nog) niet op de
    site staan...) maar kan ook rechtstreeks vanuit het atelier gebeuren.
    Iedereen is altijd van harte welkom voor atelierbezoek, maar vanaf 4 juli ben ik twee maanden weg.
    Onderstaand is de hoofdingang van mijn zelfgemaakt website...
    En via deze url gaat u rechtstreeks naar mijn prijslijst-pagina , u kunt vanhierdaan makkelijk elk werkstuk wat op de site staat bekijken. Van
    de houtsnedes zijn nog enkele exemplaren te koop...
    En dit is mijn informatie-pagina over mijn Turkije projecten. Als u belangstelling heeft voor deze projecten en meer informatie over de huidige
    stand van zaken wilt ontvangen, laat dit mij even via email weten.
    Aarzel niet om te reageren, met groet

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.