Te koop gevraagd / aangeboden

Schilderijen gevraagd

Gepost door Baroque Kunsthandel 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Schilderijen gevraagd

    17 juli 2001 11:15
    Kunsthandel Baroque heeft interesse in schilderijen voornamelijk 19e en 20ste eeuws. Nederlandse, belgische, franse en russische werken hebben onze interesse. Heeft u iets aan te bieden, laat het ons weten, wij bieden een faire prijs.
  • Re: Schilderijen gevraagd

    18 augustus 2001 02:32
    Dear Sir,

    I have an oil painting of J.Kelderman. Is there any interest in that and please give me some information about J.Kelderman.

    Yours sincerely,
    Marta Roggeveen.
    Huntly, New-Zealand.
  • Re: Schilderijen gevraagd

    03 september 2001 00:06
    ik ben in het bezit van een zeegezicht van meeuwis van buuren, en een stilleven
    van nolens
  • Re: Schilderijen gevraagd

    12 oktober 2001 23:41
    Ben in het bezit van een schilderij van Henk eijkelenstam (1897). Het is een dorpsgezicht van Schin op Geul, bij schemering. Opleiding gehad Rijksschool voor kunstnijverheid en Rijksacedemie te Amsterdam. o.a. expositie jan. 1960 in Brussel. Kunt u mij een waarde indicatie geven, en of er eventueel liefhebbers voor dit schilderij. BVD

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.