Te koop gevraagd / aangeboden

allemaal schilderijtjes

Gepost door marjan 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • allemaal schilderijtjes

    24 oktober 2001 23:35
    'k heb mijn huis vol spul van mijn schoonouders: A.Boch, Xavrijns, C.Bisschop, Oppenoorth, W.A.Gorter, de Zwart, Bastert, M.Volkers, Indische schiderijen, Jhr.F.Smissaert, H. de Rethel Kuyt, Ibrahim Safi, W. Kuhnert, Ch.Eyck, en nog veel meer. Enig idee wat ik ermee kan ? Ja weggeven aan jou natuurlijk, maar verkopen voor het goede doel doe ik liever.
    Marjan B.- A.v.B., Wassenaar.
  • Re: allemaal schilderijtjes

    27 oktober 2001 11:39
    Beste Marjan,
    ik snap deze advertentie niet. U geeft een opsomming van werkjes en vraagt wat u ermee kan doen. Vervolgens geeft uzelf het antwoord nl verkopen voor een goed doel. Ik zou zeggen: doe dat dan.
    Met vriendelijke groet en als u wilt verkopen, dan kunt u mij mailen.
    Ed van Bommel
  • Re: allemaal schilderijtjes

    29 oktober 2001 09:59
    I am interested in acquiring some of those works.

    I also would travel to see the pictures.

    Please send images to:

    GALERIE LAHCEN & RABE
    Eva Lahcen & Eberhard Rabe
    Lohmeyerstrasse 26
    D-66119 Saarbruecken / Germany

    phone +49 - 681 - 54671
    fax +49 - 681 - 53487
    E-mail e.w.rabe@t-online.de
    [www.art-square.de]

    :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

    Sincerely,
    Eberhard Rabe
  • Re: allemaal schilderijtjes

    sam
    30 oktober 2001 20:14
    U dient onverwijld iemand van een gerenommeerd veilinghuis te vragen de collectie te taxeren. In de Haagse Nobelstraat zit het Venduehuis der Notarissen met integere en capabele experts. Bij Christie's, Sotheby's of Glerum kunt U misschien nog wat hogere resultaten verwachten. Maar Uw goede doel is alleen gebaat bij serieus onderzoek door professionelen met hetzelfde oogmerk als U, namelijk Uw collectie duur verkopen.
    sam.
  • Re: allemaal schilderijtjes

    13 november 2001 10:32
    Beste Marjan,
    Als u wilt kan ik voor u een onafhankelijke en objectieve taxatie doen, opdat u de schilderijen niet verkoopt onder de minimum marktwaarde.
  • Re: allemaal schilderijtjes

    08 december 2001 12:23
    HALLO
    IK BEN WEL GEINTERESEERD IN DE SCHILDERIJTJES
    DIE U AAN BIED U KUNT MIJN BELLEN OF E MAILEN
    MIJN TELEFOON NUMMER IS 023 5717759

    VAST BEDANKT
    RONALD KOELEMAN
  • Re: allemaal schilderijtjes

    Diederick Alewijn
    31 december 2001 21:21
    Stamenko Heemskerk vergaart bij vuilnisbakken vol Keldermannen kennelijk zijn collectie van 200 schilderkunstige topstukken tussen de fl 250 en fl 1500.
  • Re: allemaal schilderijtjes

    Diederick Alewijn
    01 januari 2002 23:40
    Geachte Marjan,
    Jouw vraag heeft misschien wel de meeste reacties teweeggebracht op deze site. Laat ons nu ook even weten hoe je de suggesties van de reflectanten beoordeelt en wat er met je spullen is gebeurd.

    Diek Alewijn
  • Re: allemaal schilderijtjes

    06 januari 2002 00:07
    Marjan,

    Sommige schilderijtjes geven wel eens een heel vertekendbeeld van het ware Geluk, wat voor een ander soms ver te zoeken is......en voor jou zo dicht bij.

    Gelukkig zijn.....met je eigen collectie, vraagt dicepline.

    ps. ik zou zeggen ontdoen... van al het stof in deze mysterie, dan kan een ieder weer gerust op adem komen.

    Maartje.
  • Re: allemaal schilderijtjes

    14 juni 2003 22:48
    Nou Diederick, de meeste reacties hier waren van Malle Pietjes, ook de hebberige mailtjes die ik kreeg, zodat ik het advies van Sam gevolgd heb. Maar het ging om 172 dingen, en allemaal mooi maar zeer divers, dus ik heb me er zelf in moeten verdiepen want er waren namen bij waar niemand ooit van gehoord had. Het meeste kreeg ik uiteindelijk voor een schilderij dat aan de balie bij Sotheby werd afgewezen. Dat was een grote buffel in een soort vlakte door een Duitser, Kuhnert genaamd. Ik weet inmiddels precies hoe je schilders opzoekt, maar ik heb een paar dingen nog steeds niet verkocht omdat ze echt te mooi zijn. En het goeie doel is een priester ergens in Zuid-Europa. Ik ben niet RK maar nergens is zoveel onbaatzuchtigheid en zoveel inzet.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.