Te koop gevraagd / aangeboden

Nijmegeese Schilders en Nijmegen

Gepost door A.J.F.W. Bos 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Nijmegeese Schilders en Nijmegen

    19 februari 2002 20:47
    Na het overweldigende aantal reacties op mijn vorige oproep (welgeteld 1 reactie, half jaar geleden), probeer ik het nog een keer via deze rubriek, aangezien ik op diverse fronten mijn verzameling hoop aan te vullen.
    Gezocht: Werken van Nijmeegse Schilders (19e en vroeg 20e eeuw) zoals, R. van Eijnden, H. Hoogers, R. Lauwerier, P.F. Peters Sr. en Jr., P. Post, P.C. Christ, J.F. Christ, O. Howen, E. Lucker, J. van Vucht Thijssen, Ch. Hammes, D. Arts en Chr. le Roy.
    Tevens zoek ik 19e en vroeg 20e eeuwse afbeeldingen van Nijmeegse stadsgezichten en aangezichten van de omgeving (Beek, Ubbergen, Ooy, etc.), in diverse technieken. Indien U iets van mijn gading heeft of eventueel te koop weet, verneem ik dat graag. M.vr.gr. A. Bos.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.