Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.
-
Gezocht schilderijen van de zeeschilder HA Jaarsma
-
I own a painting by HA Jaarsma showing a fishing boat HD 69 on the sea
Can you give me an idea of the priceBas schreef:
> Gezocht schilderijen van de zeeschilder HA Jaarsma
-
wij hebben een schilderij van jaarsma.
de reddingsboot de doris rijkers in volle zee
-
Registratiedatum: 17 jaren geleden
26 april 2007 14:17ik zag een advertentie van het schilderij van de dorus rijkers. Mijn vraag is of u deze nog in uw bezit heeft, er een foto van is en wat u er voor wilt hebben.
Ik weet dat de advertentie gedateert is, misschien heb ik nog geluk.
MVG
Stefan Schell
-
Registratiedatum: 16 jaren geleden
07 september 2008 01:52De mrb Dorus Rijkers (I)vaart nog steeds, zie [www.dorusrijkers.nl]
We hebben een aantal schilderijen van H.A.Jaarsma, o.a. div. van 'de Dorus op weg naar de Lilian'. Frappant zijn de verschillen in deze werken.
Frappant is ook de slordigheid/vrijheid waarmee Jaarsma de boot zelf schilderde. Terwijl hij deze toch goed gekend meot hebben.
We zijn zeer ge-interesseerd in andere werken van Jaarsma m.b.t. de mrb Dorus Rijkers (I). Aanbiedingen zijn welkom.
-
Registratiedatum: 16 jaren geleden
02 maart 2009 18:38Tijdens onze Maritieme veiling van 30 maart 2009 komen 2 schilderijen van H.A. Jaarsma onder de hamer.
[www.venduhuisvanhetnoorden.nl]
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 25/03/2009 15:16 door Venduhuis van het Noorden.
-
Registratiedatum: 10 jaren geleden
19 augustus 2014 13:34Hallo ik heb een schilderij van h.a jaarsma, het is geen zee/schilderij. Maar een landschap / huisje / boompje en bootje rustig water, uit 1954. Het is geschilderd op hardboard. Ik ben op zoek naar mensen die hier in geïnteresseerd zijn.ik zou graag willen weten , wat de naam van dit schilderij is, en evt waarde. Het schilderij is 50x35.
-
Registratiedatum: 12 jaren geleden
20 augustus 2014 09:26Afhankelijk van grootte en onderwerp, brengen zijn zeegezichten bij verkoop tussen de 200 en 300 euro op. Dit kleine landschapje is meer "tekenwerk" en heeft een waarde van enkele tientjes.
-
Registratiedatum: 10 jaren geleden
20 augustus 2014 14:00Bedankt voor de info.
-
Ik weet niet zeker of er nog steeds interesse is in schilderijen van HA Jaarsma.
Ik heb een schilderij, zie bijgevoegde foto, in bezit.
Indien er interesse is hoor ik dat graag.
-
Registratiedatum: 11 jaren geleden
17 maart 2017 08:14Ik heb wel interesse mijn mail is bert_28@hotmail.com
-
Registratiedatum: 11 jaren geleden
17 maart 2017 08:15ik heb wel interesse. Mijn mail is bert_28@hotmail.com
-
Registratiedatum: 7 jaren geleden
21 november 2017 23:31Ben zelf zeevarende en ben gefascineerd door de levensechte zeven geschilderd door Jaarsma. Heb zelf 5 Schilderijen
-
Registratiedatum: 6 jaren geleden
06 juni 2018 16:20Vanmorgen heb ik een schilderij van H.A. Jaarsma te koop aangeboden. Een zeegezicht dd. 1929. Zie de recente berichten op deze site. Wellicht heeft u interesse, het ineen mooi schilderij, dit zeegezicht. Vriendelijke groet, Piet Nusteleijn.
-
Registratiedatum: 1 jaar geleden
10 december 2023 21:02Beste Bouwman,
Ik kom graag in contact omtrent uw collectie Jaarsma schilderijen.
verneem graag van u.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.