Discussie

wat is in hemelsnaam kunst!?

Gepost door geertje klaassen 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

• Re: Timman, of Guiugiaro, of een ander Momento Mori Preacox (keus genoeg)

rhp
    08 februari 2020 15:03
    een schaakboek is debat kunde oefenen, (vaak) positief denken zonder Dr Dyer (herken gevaar, maar zwelg er niet in, wees pro actief, maar niet hysterisch)), en natuurlijk autoriteits drogredenen. Hij zegt het, dus is het waar.
  • Re: Timman, of Guiugiaro, of een ander Momento Mori Preacox (keus genoeg)

rhp
    23 mei 2020 11:59
    Autofunda continent, Mc deliverey
    Lufthansa, daar is de overheid net voor de vijfde keer met 20% ingegaan, als de economie béter gaat wordt het rustiger bij degene die je belt omdat ze niet hip zijn (bekend van tempo team bevraagt eigen clientele waar zou jij banen verwachten-anywhere but here), en als het een half jaar stilligt is het ongeveer net zo rustig, wat er toe neemt is het aantal vacency sites, gekoppeld aan dating profiles? misschien heeft het du vrai iets met bruidschatten van doen, gekkere dingen zijn gebeurd. Fluks op weg naar nergens, het volgens zichzelf G-8 top of the bill continent, waar niemand wat uitspookt, en degene wiens visitekaart aardig wat lijkt, bij de overheid onder de plak zit.
    Nu heeft dit continent alles al een keer meegemaakt -zo jammer dat dit kennelijk praktisch gezien geen voordelen oplevert- dan heb je op den duur volk, en Het Hoofse. Vergapen tijdens de Nieuwe Inkom, vaak omdat roesmiddelen die week niet verkrijgbaar waren. Jij maakt je klederen zelf, hun hebben mooie. Eigenlijk Heel Logisch. Jij eet 7 soorten gehakt maar het heet telkens anders, zij kaalwild op een bedje van avocadosnippers.

Dat zijn wij dan
    Zoals u wel weet, lijkt Constantijn het meest op Claus. Carlos uit Spanje is ook paraat inzetbaar als we het militair uitdrukken, en civiel in the flex, van de schil, or like, whatever, zitten de docenten ook nog in the cloud tegenwoordig (ik dacht dat jij zo goed kon leren?). Een team opgeprikte, wufte vrouwen kunnen een indruk maken -als ze aan uw bureau staan bijvoorbeeld, om iets wat écht niet kan te melden- en wij hebben er 3, die op hun 14e helemaal niet er uit zien als 14. Wij -zo schat ik dat in en ik schrijf het- zijn, als we Royalty als optie opvatten, om in te zetten, voor uw nut (insteling / stichting / in plaats van steekpenning es kijken of dat aanslaat) de Hard to Gets. Vanuit dat D-Kadett met Kip comfortline land (maar goed, die parkeren we even, geef jij dat es een plekje joh). Je Kunt Niet Om Ons Heen, terwijl zij hun Fernblick oefenen. Vader is Piloot moeder Stewardess; het klopt ook nog met alles. In wezen. D'r is een heul assortiment zei ik net; u kunt een SLA afspreken waar PWC zich niet voor schaamt maar voor een resultaatverplichting danwel korting moet u niet bij hun zijn (maar bij Ricoh). Zonder noemenswaardige economie en met dat Dutch uncle en Dutch treat enzo, is 't wel heel erg het Maserati effect .. "Tja, het is dus voornamelijk extra duur, dat wist ik eigenlijk wel al. Waarom wou ik dat ook alweer?" Sander Lusink heeft een inhoudelijk argument gevonden - in de linker voorruitstijl (zo mooi).

De Zweden hebben niks meer gezegd sinds de opulente chick een bodyguard kreeg, die niet kan praten. Misschien is er toen toch iets van binnen geknapt, ergens; Victoria (prima naam ook voor PR doeleinden) die is van jou; maar blijkt niet paraat inzetbaar, iets met de communicatie satteliet, of de bevelstructuur. Daarna werden ze for nato nooit niet meer gevraagd .. Laatste nieuws is, dat de koning op de toelages aan het bezuinigen is. Wel een goede kop ervoor trouwens, dat is toch wer voor een subtopper van het hoofdkantoor, in 't algemeen. Zo ziet die man er wel uit. Zegt u? Leuk, iemand uit de branche, doe maar de Superb dan, wee'j wat, zet de fabriek gelijk in Zweden, lachuh.

The Jeremy Clarksons hebben een column waaruit blijkt dat de Renault 9 boven komt drijven onder specifiek Europese omstandigheden, in navenante praatclubjes. Toch zijn er ook inhoudelijker argumenten, uw inzet aan de Belgen te geven.
    De andere hebben ook een jurkje, maar bij Mathilde parkeert de Alfa spider zichzelf ernaast, zonder dat je hem erom had gevraagd. De lyrisch factor vanuit het journaille is hoger. Objectief is ze niet mooier, maar de je ne says quoi factor is niet onbelangrijk. Ik hecht ook aan de extra mile to go. De enkele useful beauty tips werkjes die ik heb, daarop scoorde zij van hiernaast alles goed, terwijl ze net ontzwangerd was; genoeg mensen, die de correcte blushtoepassing, het serum en de collageen dan even laten voor wat ze zijn. Elisabeth echter, zal nooit zo mooi zijn als mammie. Zij kan beter een abstinance gala gaan organiseren, mede gelet op reign-line grandma Fabiola. In de US zijn er veel vacatures die niet ingevuld worden, naar verluidt. Niemand wil meer Christen zijn, lautstark heb je dat tezamen, ben je TVB-gewijs de beste investeri.. pardon de allerechtste koninklijke.

Inge, Yvonne [ .. , .. , .. ]
    Binnen dat wat nog te overzien is, is het een gegeven dat de kroonprinses trouwt met iemand van het buitenland. Van 20 jarig prinsesje uit vaag bisdom, via ambassadeurstype met vertrouwde hobbies (honden, fotografie) naar modern doen, vermomd als royaal; de truuk van dating agencies is verder zoeken, in dit geval een km of 28.000. De kwartalaen voor dat moment, dan is het leuk voor de bladen. En ook wel voor jezelf; nu kan het nog. Maar in hindsight had ik liever (al ben ik de eerste te erkennen, dat het allemaal niet zo maakbaar is) iets meer spraakmakend, ten koste van kwantiteit. Inge Joppietof wou hem wel, maar hij haar niet. Yvonne dat was publicitair heel okay, maar daar was al sprake van Een Echte Liefde, wat toch mooi is. Directe bloedlijn en niet te erg nicht -schoon meidje kan ook hard anger borduurwerk- maar die kon ik echt niet verstaan en mevrouw Bhumibol probeerde ik niet eens te verstaan. Emily echter, was (vooral die foto met hoed) een flash forward, dat kon niet eens een avontuur(tje) heten. Wacht, dat was nou net het hele probleem; geeft niks, dat is wel iets voor Roderick.

Sinds we nu en straks allemaal delivery jobs, fancy franchises en Mc Jobs hebben, terwijl wij -in navolging van de de parkeermeters- straks per minuut betaald worden en de wereld in Systeemrelevanten en zomaar relevanten is ingedeeld .. kunnen we wel een smeuiig verhaal gebruiken, nu ons aardse bestaan zoveel op schilderijen uit de dark ages is gaan lijken. Te gelegener tijd blief ik qua Amalia dusdoende niet zozeer véél of flash forwardy scharrelei, maar .. drama. Na Jan H is iemand de rest van d'r leven lesbisch geworden. Mijn bodydouble is niet Janny maar Jan (een verhaallijn op S&tC gebaseerd featuring sincerest compliment). Toen is er een boek verschenen, niet met roddels van de stalknecht ben je mal, maar met nuttige tips en wenken, kan dat ook nog zo? doet dat geen zeer? onder auspiciën van Kate Taylor wier vorige uitgave al goed verkocht; en tegen goede verkopen is geen kruid gewassen, zoals tegen websites wel. Nog een. Golddig-hoe voelt zoiets, met een twist. "ik heb 4 onafhankelijke financieel taxateurs gesproken, Loek van W. is echt de best verdienende GM, ondanks zijn rating in principe, bovendien dol op de naam king, ik dacht ik doe m'n haar los, wacht het is altijd al los, in de krul dan. Of dat het de broer van haar van Lisa Amy en Shelly is, zodat je ahw jezelf aan het knuffelen bent, ik doe maar gewoon een greep hoor, voor de vuist weg (ik zou het bij first base laten, in dat geval. Wat schiet je er anders mee op). Claudia Schiffer heeft een genetische broer, dat is objectief-statistisch scientific gezien het beste DNA, in principe .. ik denk ik noem het toch even (flash back, fernblick-stijl en Gangnam in één). Of toch gewoon Christiaan van der Gang, dat is toch ook een soort Duitsland dating; ach gut, een Azubi horlogerist, maar dan van hier .. die man moet geleden hebben
  • Koninklijk

rhp
    23 mei 2020 12:00
    Lufthansa, daar is de overheid net voor de vijfde keer met 20% ingegaan, als de economie béter gaat wordt het rustiger bij degene die je belt omdat ze niet hip zijn (bekend van tempo team bevraagt eigen clientele waar zou jij banen verwachten-anywhere but here), en als het een half jaar stilligt is het ongeveer net zo rustig, wat er toe neemt is het aantal vacency sites, gekoppeld aan dating profiles? misschien heeft het du vrai iets met bruidschatten van doen, gekkere dingen zijn gebeurd. Fluks op weg naar nergens, het volgens zichzelf G-8 top of the bill continent, waar niemand wat uitspookt, en degene wiens visitekaart aardig wat lijkt, bij de overheid onder de plak zit.
    Nu heeft dit continent alles al een keer meegemaakt -zo jammer dat dit kennelijk praktisch gezien geen voordelen oplevert- dan heb je op den duur volk, en Het Hoofse. Vergapen tijdens de Nieuwe Inkom, vaak omdat roesmiddelen die week niet verkrijgbaar waren. Jij maakt je klederen zelf, hun hebben mooie. Eigenlijk Heel Logisch. Jij eet 7 soorten gehakt maar het heet telkens anders, zij kaalwild op een bedje van avocadosnippers.

Dat zijn wij dan
    Zoals u wel weet, lijkt Constantijn het meest op Claus. Carlos uit Spanje is ook paraat inzetbaar als we het militair uitdrukken, en civiel in the flex, van de schil, or like, whatever, zitten de docenten ook nog in the cloud tegenwoordig (ik dacht dat jij zo goed kon leren?). Een team opgeprikte, wufte vrouwen kunnen een indruk maken -als ze aan uw bureau staan bijvoorbeeld, om iets wat écht niet kan te melden- en wij hebben er 3, die op hun 14e helemaal niet er uit zien als 14. Wij -zo schat ik dat in en ik schrijf het- zijn, als we Royalty als optie opvatten, om in te zetten, voor uw nut (insteling / stichting / in plaats van steekpenning es kijken of dat aanslaat) de Hard to Gets. Vanuit dat D-Kadett met Kip comfortline land (maar goed, die parkeren we even, geef jij dat es een plekje joh). Je Kunt Niet Om Ons Heen, terwijl zij hun Fernblick oefenen. Vader is Piloot moeder Stewardess; het klopt ook nog met alles. In wezen. D'r is een heul assortiment zei ik net; u kunt een SLA afspreken waar PWC zich niet voor schaamt maar voor een resultaatverplichting danwel korting moet u niet bij hun zijn (maar bij Ricoh). Zonder noemenswaardige economie en met dat Dutch uncle en Dutch treat enzo, is 't wel heel erg het Maserati effect .. "Tja, het is dus voornamelijk extra duur, dat wist ik eigenlijk wel al. Waarom wou ik dat ook alweer?" Sander Lusink heeft een inhoudelijk argument gevonden - in de linker voorruitstijl (zo mooi).

De Zweden hebben niks meer gezegd sinds de opulente chick een bodyguard kreeg, die niet kan praten. Misschien is er toen toch iets van binnen geknapt, ergens; Victoria (prima naam ook voor PR doeleinden) die is van jou; maar blijkt niet paraat inzetbaar, iets met de communicatie satteliet, of de bevelstructuur. Daarna werden ze for nato nooit niet meer gevraagd .. Laatste nieuws is, dat de koning op de toelages aan het bezuinigen is. Wel een goede kop ervoor trouwens, dat is toch wer voor een subtopper van het hoofdkantoor, in 't algemeen. Zo ziet die man er wel uit. Zegt u? Leuk, iemand uit de branche, doe maar de Superb dan, wee'j wat, zet de fabriek gelijk in Zweden, lachuh.

The Jeremy Clarksons hebben een column waaruit blijkt dat de Renault 9 boven komt drijven onder specifiek Europese omstandigheden, in navenante praatclubjes. Toch zijn er ook inhoudelijker argumenten, uw inzet aan de Belgen te geven.
    De andere hebben ook een jurkje, maar bij Mathilde parkeert de Alfa spider zichzelf ernaast, zonder dat je hem erom had gevraagd. De lyrisch factor vanuit het journaille is hoger. Objectief is ze niet mooier, maar de je ne says quoi factor is niet onbelangrijk. Ik hecht ook aan de extra mile to go. De enkele useful beauty tips werkjes die ik heb, daarop scoorde zij van hiernaast alles goed, terwijl ze net ontzwangerd was; genoeg mensen, die de correcte blushtoepassing, het serum en de collageen dan even laten voor wat ze zijn. Elisabeth echter, zal nooit zo mooi zijn als mammie. Zij kan beter een abstinance gala gaan organiseren, mede gelet op reign-line grandma Fabiola. In de US zijn er veel vacatures die niet ingevuld worden, naar verluidt. Niemand wil meer Christen zijn, lautstark heb je dat tezamen, ben je TVB-gewijs de beste investeri.. pardon de allerechtste koninklijke.

Binnen dat wat nog te overzien is, is het een gegeven dat de kroonprinses trouwt met iemand van het buitenland. Van 20 jarig prinsesje uit vaag bisdom, via ambassadeurstype met vertrouwde hobbies (honden, fotografie) naar modern doen, vermomd als royaal; de truuk van dating agencies is verder zoeken, in dit geval een km of 28.000. De kwartalaen voor dat moment, dan is het leuk voor de bladen. En ook wel voor jezelf; nu kan het nog. Maar in hindsight had ik liever (al ben ik de eerste te erkennen, dat het allemaal niet zo maakbaar is) iets meer spraakmakend, ten koste van kwantiteit. Inge Joppietof wou hem wel, maar hij haar niet. Yvonne dat was publicitair heel okay, maar daar was al sprake van Een Echte Liefde, wat toch mooi is. Directe bloedlijn en niet te erg nicht -schoon meidje kan ook hard anger borduurwerk- maar die kon ik echt niet verstaan en mevrouw Bhumibol probeerde ik niet eens te verstaan. Emily echter, was (vooral die foto met hoed) een flash forward, dat kon niet eens een avontuur(tje) heten. Wacht, dat was nou net het hele probleem; geeft niks, dat is wel iets voor Roderick.

Sinds we nu en straks allemaal delivery jobs, fancy franchises en Mc Jobs hebben, terwijl wij -in navolging van de de parkeermeters- straks per minuut betaald worden en de wereld in Systeemrelevanten en zomaar relevanten is ingedeeld .. kunnen we wel een smeuiig verhaal gebruiken, nu ons aardse bestaan zoveel op schilderijen uit de dark ages is gaan lijken. Te gelegener tijd blief ik qua Amalia dusdoende niet zozeer véél of flash forwardy scharrelei, maar .. drama. Na Jan H is iemand de rest van d'r leven lesbisch geworden. Mijn bodydouble is niet Janny maar Jan (een verhaallijn op S&tC gebaseerd featuring sincerest compliment). Toen is er een boek verschenen, niet met roddels van de stalknecht ben je mal, maar met nuttige tips en wenken, kan dat ook nog zo? doet dat geen zeer? onder auspiciën van Kate Taylor wier vorige uitgave al goed verkocht; en tegen goede verkopen is geen kruid gewassen, zoals tegen websites wel. Nog een. Golddig-hoe voelt zoiets, met een twist. "ik heb 4 onafhankelijke financieel taxateurs gesproken, Loek van W. is echt de best verdienende GM, ondanks zijn rating in principe, bovendien dol op de naam king, ik dacht ik doe m'n haar los, wacht het is altijd al los, in de krul dan. Of dat het de broer van haar van Lisa Amy en Shelly is, zodat je ahw jezelf aan het knuffelen bent, ik doe maar gewoon een greep hoor, voor de vuist weg (ik zou het bij first base laten, in dat geval. Wat schiet je er anders mee op). Claudia Schiffer heeft een genetische broer, dat is objectief-statistisch scientific gezien het beste DNA, in principe .. ik denk ik noem het toch even (flash back, fernblick-stijl en Gangnam in één). Of toch gewoon Christiaan van der Gang, dat is toch ook een soort Duitsland dating; ach gut, een Azubi horlogerist, maar dan van hier .. die man moet geleden hebben
  • Re: Koninklijk

rhp
    23 mei 2020 12:01

Dat zijn wij dan

rhp
    02 juni 2020 11:41
    Herstel: niets is mis of nep. alles functioneert. oook zij w e de G 10. En gelkukkig. en steeds rijker. En 948 mil bverliess per Q Thyssen krupp geeft hele,maal niks.

Het meisje uit noorwegen de foto, u dacht al, wie is er hier een . .

rhp
    02 juni 2020 11:44
    Denkt iedereen intussen al na over Bea als nou ja het is geen eeuwig leven
    dan moet je Cinese dictator zijn, die wijn eeuwig. Minstens niveau jane fonda, qua Bio , vin ik.

We hebben hier toch al niks, in de ogen van t buitenland 200% zelfs.

rhp
    02 juni 2020 11:44
    hij ook ng

flash forward nannies, dat is inwezen innovatief naar grubhub standards.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 18/06/2020 14:08 door rhp.

rhp
    18 juni 2020 14:09

rhp
    26 juni 2020 11:49
    Diepgang frame. Belgische molen of In De Waaier Rijden. De vetreserve van 50 000 kcal, dat niet iedereen deze voorraad aanspreekt en de eindsprint-kcalorie niet, het klinkt zo logisch. Romeo Delta, metabolisme, ja je hoort me heel goed .. luis te ren!

Jargon, om niet te zeggen mumbo jumbo, oneindige hoeveelheden gear and kit and stuff; racefietsen is een scene. Wel jammer dat wat je ook doet, een fiets niet lichter wordt dan 8kg.

Vandaag de dag wordt scene, the nog wel es verwisseld met marketing, met 4P's. Nu met de lockdown is het goed vast te stellen, dat je niks merkt van het afschaffen van allerlei sporten, dat ze hun ter beschikking gekomen tijd niet in BN'erigheid omzetten, en dat ik neit eens gehoord heb waarde TdF gebleven is.

Mensen die aan SWOT analyse doen, mogen er nog best wezen. Een USP nodig, premiumisation doe je (bij aaname van ge ceteris paribus -de inkoop en maakkosten) voor de lange termijn, en als je al wat kan. Brand extension en distribution met een gouden randje of vanwege de drooglegging in de us zoals de kuypers, da's een duur en ook ingewikkeld grapje. Met de nodige onzekerheden. Blijft je product hetzelfde, dan zul je marktaandeel moeten afpakken. Van de concurrent, wie anders.

Wat me toch van het hart moet, is dat in deze au fond saaie tijden, de commercie niet iets aan ons kwijt wil. Met moeite een tv omroepster van de v.h linkse mensen die vinologische wijn aanprijst, aan de .. uh .. anderen. Nu ja tov de promotie van dingen van plekken die niet eens weten dat we bestaan -huawei en van die waterstof fabriekdingesen- is het mooi dat de spainiard en de fransoos wel weten dat dit hier dit is, maar net als het bill board .. magertjes.

Toch een mooi moment iets uit te leggen, dat wat dieper gaat, of nieuwer, in elk geval anders. Stel dat ik de BV nederland geloof met hun 7 ton hutten in Waddinxveen wat natuurlijk niet zo is, maar stel dat. Leg dan even uit hoe het nu zit met lipo suctie en de neklift. Achteraf kunnen we zeggen dat de terrassen weer zo vol waren als ervoor alleen nu griezelig, terwijl het met de gezelligheid nog altijd niet opschiet. We uit de krant vernamen, dat de riot - busjes getuige de beelden supernieuw zijn, want we combineren hier de dure gear voor de officials (of : relevanten) met 50 000 vacatures, op websites. De een heeft wat meer glamour gunfactor dan de ander, kennelijk. Al is dat het goede woord niet, maar dat wij als een hamster in a treadmill zitten en hun op hun gat, achter een mercedesstuur. 't Is zo .. nikserig.

Een paar fotootjes en alsnog een koninklijke ertussenin gefikst, nee dat is juist oud, daar is zelden wat nieuws, hoewel ik de prins in de flex from Spain al genoemd had, toch? en ik herinner me het niet helemaal, maar oppas die op jou ljkt, dat heb ik ook wel es dichter bij huis opgemerkt, misschien is dat wel des volks. Enfin, verlies maken blijft Thyssenkrupps ook zonder ons wel doen, waarom niet zelf es wat niewus gemaakt. Mensen in het land, waaronder ook jongelui, die dan maar ziet wat ze doet .. ook al zo stil.

6 3 nk nws
  • Re: Koninklijk - prinses glimlach of neutraal kijken

rhp
    31 juli 2020 16:16
    .. eerstgenoemde kreet ligt mensen vaak in de mond bestorven sozusagen, maar Bea kijkt ook vaak neutraal. Bij voorbeeld in 't land van de Rand of bij de Hoge Raad.
  • De questie van 't profiel

rhp
    08 augustus 2020 12:07
    De EU is eruit, en Rutte met gestrekt been erin, mental note noteren wanneer zijn finest hour in Elsevier / NRC dan was - de week dat we nog niet iets van wisselgeld kregen. Maar daarmee hebben we het nog niet een plekje gegeven. Dat moet wel. Jawel.

De regelnederlander op de neanderthaler camping. Heeel moeilijk publiek, meer nog dan Philidelphia. Goede raad was duur –dus dat klopt ook, vooral achteraf terugkijkend- en uiteindelijk wist harrie jekkers zich eruit te redden met het lied olé / paella. Vind u het wat? Nou ja hoor es, I don’t get paid for counseling, dit is wat ik qua plekjegeven te bieden heb, voor nu. Verder met de rest van nederland.

Profileren en dat soort dingen
    Niemand heeft iets bijzonders gedaan in deze (virus) tijd. Geen one off FHM of Maxim op de deurmat, en revu en viva moeten nog altijd gewoon eens in hun archief 70ies duiken om zichzelf de maat te nemen. Isa Hoes maar weer es leuk op de foto, André Rieu da's toch juist het modale verzorgingshuis; Nou, dan zijn die sneller dan verwacht in de fase van statuten nakijken (wat wilden we hiermee) fase beland, hem zegt ook kleine dingen leiden die het doen zegt ie dat echt? op de cover ook nog, nie best mensen, nie best. Middelmaat, voorspelbaarheid. Ook om niet te zeggen zelfs de max vind ik op de weg terug, als u zich voor zou stellen hoe een publieksmagazine die ouderen niks kan schelen ’t allemaal zou smurfen, was de kans dan niet groot op ‘kleine dingen die het doen’ en een interview met André Rieu? Dat waren juist de gewone bejaardenhui .. oeps, zij gingen het allemaal heel anders doen, niet dan? Gek genoeg vinden de adverteerders op hun beurt dat de mensen steeds vitaler worden, want een hotel naast Tsjechie vind ik zelfs nog wel een beetje gedoe (489 dagtarief knaller). Voorspelbaar Wirecard geld lenen en dik verlies maken en ik dan? denken bedroefde mkb'ers er wellicht nog achteraan ..
    .. de anwb kampioen komt nog maar es met Valkenburg op de proppen ..

Niet dat de wishful thinking daarmee weg is, Mr Taylor van de marketing zegt det 'minder van wat je niet wil' ook goed is voor je core. Aunt Emma winkels / karren bestaan al 80 jaar. Want ruraal bestaat, en sinds otto motor. . Toen ze op tv niet alleen uitzonden wat niks kost maar nog nadachten, was dat niks voor ons, qua gereguleerd en schoonheidscommissie en recht van overpad. Nu staan er naast elk tankstation van enige snelweg honderd lorries, en is het verkooppuntengetal van patat toch wel optimaal te nomen. Zelfs de toepasselijke Gallier Delft Centrum moest eraan geloven en ook hut grote winkelcentrum in Capelle, mja dat is vermoedelijk gewoon slecht rekenwerk van de bk, natuurlij koeken moeders daar zelf en zijn kindern veel te braaf om te hangen, in tussenuren. Heb je geen 4 dc's om vanaf te beleveren wat je als eenling foodtruck niet hebt, moet je je spullen meteen meenemen. Zit je al snel niet meer bij rijbwijs B, kijk in uw broekzak hoe veel, dat staat vast ergens. Waarom kost een rijbewijs duur, en met code 95 tussentijds abonnementgewijs extrameer? met opzet obviously, omdat we nu al overcapaciteit hebben, dat snapt een kind nog wel. Cees Grimbergen doet wat ie altijd doet, maar zet dan Hollands in de titel. Da's dan tv en Unilever stript de laatste behangetjes weg terwijl wat philips doet niemand weet, nog steeds niet. [ [www.google.nl] ]

Op de kaart
    Tja, dit hier op de kaart zetten wel het meebuigen en meeveren, toch het wishful thinkng, deluting with the Nyborgs (you should invent homeopathy) (maybe we did) .. zo kan een Meneer President toch niet scoren? Dat moet met een jichtgeweer op de prairy foto, een judopak, Rondhangen met belangwekkende maten, nou ja google Putin in de eigen tijd.

Daarom
    Koninklijke Monarchen zijn dus als democratie (hij keek er heel wijs bij) : omdat we anders helemaaaaaal niks hebben, of hoe was die zegswijze.
    Naast wat we zelf uitstralen, is er de meewarige blik avn de ander naar ons. William Temple, voor 1672 mogelij vrij kort ervoor over de Witt Een Volmaakt Hollander. Jaja, wat weet ik nu? Bush tegen Balkenende of Lubbers, ik herinner het me niet meer waarom die zegt dan 'One of Europe's true leaders.' nemen ze ons relatief serieus, dan halen ze er geen 1700-quote bij maar vergelijken ons met NR Westfalen. Alleen daar is het genoemde vraagstuk van profiel niet erg bij gebaat zie ook foto.

Nu ja en Orban heeft nu ook een hekel aan ons, maar hij verbaliseert dat wat meer, hoe ie het (ook) bedoelt. [ [www.politico.eu] ]

3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 08/08/2020 12:21 door rhp.
  • Re: De questie van 't profiel

rhp
    08 augustus 2020 12:08
    In '82 was Bea zoveel in het nieuws, dat het was alsof de nationale Moeder probeerde een Top functie te pakken te krijgen, wee'j wel, dat je moet gaan manifesteren (pruduzieren zegt de Pruis), en facetime maken, en om 19.01 belrondes met afdelingshoofden doen (moet). Ik denk ik meld het even, dan herinnert u zich dat weer. Terwijl Kim Wilde op TV je moeder die danst (genant zeg) uitbeeldde. Had toen dat EU er door gejast en die luchtvaartleemvoeten gedingesed, zeg ik. Maar ja, zo werkt dat niet. The eighties.

Jan Lenferink-Kuitenbrouwer, Dink betekent dual income, Bouw een succesvol bestaan in de brei mode; die carriere uitstraling was ook zo mooi getimed. Martinair adverteerde zelfs landelijk dagbladgewijs om uw nichtje als stewardess te werven, vergelijk dat eens met nu.

Mocht u ..
    Mocht u onze koning een beetje flets vinden dan heb ik (minstens) 2 replieken namelijk babyblue brings out his eyes, in d’r bio on being an heiress zegt Paris Hilton exact datzelfde, en dan is het niet raar en b. hij zit dus na een vrouw, bea, en is voor een troonopvolgster -Amalia- is profilering geen slag in de lucht, nu het metier zo met vrouwelijkheid verweven is, deste meer nu onze aanstaande voor het eerst du vrai ‘n opulente chick is, wat in de geschidschrijving in wezen voor het eerst is, ga dat na, of laat het, wat kan het mij schelen . .

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 08/08/2020 12:23 door rhp.
  • Dus wat zou de journalist z kunnen afvragen of zelfs researchen, met telefoneren enzo

rhp
    18 augustus 2020 13:29
    Ravigote tapenade, tot onleesbaarheid gedesigned visitekaartje. Voormalig leg showing secretaresses die de coup van april jl. uitlekken, de nieuwe inkom aankondigen (Cedric en Paco) hoewel iedereen binnen 3 Q de zg zzp status heeft, obviously. Weinig ervaring mee, maar met Sylvia Witteman ben ik het wel eens, dat de beenham zich alleen onder gecontroleerde omstandigheden onder geselecteerde gelegenheden aandient. Dus daarover zijn we het eens. Is men vrouw van hoofdredacteur -zij is dat- dan doet men niet kond van beleidsmatige inzichten omtrent werkkostenregeling w.PO51/wkr of dat robert redford naar het front is gestuurd, als dat maar goed gaat. Nee, men snockt de ober, op het balkon, zo doe je dat. Stan Huygen journaal publicité. of geef het een naam.
    Het staat wel vast, dat de ene museum opening of de andere burgermeester toch wel het verschil maken, allicht minder dan in een Zeeuws nederpopgegeven, maar toch. Performing, vandaar de eerste foto met Atomic Kitten erin (who needs a reason). Post krijgen ze vast ook wel, maar of die ook bedoeld is om de moed erin te houden is zo'n onderwerp dat onderzoek verdient.
    Op een of andere manier moeten er vertegenwoordigers in mokken en vlaggetjes (en vaak Etten Leur in de NAW) zijn, met catalogi. Een kledinglijn is mij niet bekend, maar als u Rixa von Oldenburg google'd -of gelijkwaardig- zou dat a-productief zijn voor een eeuwenlange reclame clip. Mede een reden dat onder Bea's themauit te zoeken kan zijn, dat ze zo professioneel heette te zijn, en inkopen is toch werk. Ook had je in haar tijd Jan Lenferink tot Kuitenbrouwer en de double breasted en Bernard Tapie wél failliet, toen wa he t bedrijfsleven nog wel krantenpapier waardig, nu is het alleen maar thyssen krupp wil er 20000 kwijt en brit steel 25000 en ZF klinkt echt een beetje bedrukt, maar ja die maken dan ook bergremmen en retarders voor vrachtwagens, versnellingsbakken voor aan een V8 en wat klein divers materiaal, terwijl ze in de toekomst heel specifiek en vooral andere dingen willen. Een paar deuren verder dan het officiele Buckingham in londen zit overigens hun full blown brim filled merchandise gebeuren, maar ook van de Belg heb ik iets gevonden: een eerste kind noopt tot koekblik. ja ik weet ook niet waarom, maar het is wel zo.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 18/08/2020 13:50 door rhp.
  • Re: Dus wat zou de journalist z kunnen afvragen of zelfs researchen, met telefoneren enzo

rhp
    18 augustus 2020 13:34
    (janee de girlband kletst Engels, zodoende is de ondertitel dat niet) Ben ik dat op TV ? ! ? nu ja, je kijkt het terug of juist niet. Daarover heb ik eigenlijk nog nooit wat vernomen, hoe ze zichzelf op TV vinden. Wel vind van Dis dat Claus erg hard rijdt, dat kan met vergetelheid te maken hebben, van wat ervoor zit. Of je wordt achtervolgd, kan ook.

Bea is van '38 dus dat is dan toch geen 28 meer. U, journalist met papieren en backstage pass of hoe werkt dat daar, kunt nu nog via een interventie (bevraag een familjelid die consultant is wat dat is) of een sluwe vraagstelling proberen er achter te komen, of het het allemaal waard was. Of het een modaal carriere'tje was met een gouden klokje, of dat het toch wel iets bijzonders had, maar je moest het zien, zoals met new edge en / of Laurens van den Acker, of de deurbekleding van de nieuwe octavia, ik was even in autosfeer.

Hadn't you noticed? België heeft Elisabeth en wij dan Amalia, en dan heb uiterlijk het Christenmeisje en wat ik eerder al memoreerde. maar ook zijn er veel andere die wel iets gezelligs hebben, in Luxemburg had iemand een zg. moetje, de ouderen onder ons herkennen dat. Minder alledaags is dat de zij uit het leger kwam, maar werkgevers zijn gewoon heel schaars in Luxemburg, daar moet u niet te zwaar aan tillen. 't Zijn best interessante tijden qua adellijk, zoals het op Radio west of n de tijdschriften duidelijk 't zij n de kleeieiieeine dingen die het doen tijd is, ik heb een lunch, want dat is nu, eet u ook wel es? nou wat is dat fijn en dan 23 keer herhalen, zing er een psalm bij mooi zeg, vrouw op radio, als dat geen vooruitgang is ..
  • Als concept, wat de skoda scala niet is wat immers de V40 van achter op de kolf is

rhp
    27 augustus 2020 12:51
    In zijn boekje ‘Proza waarmee je meisjes vangt’ kan men een relatief diepzinnige analyse lezen n.a.v. de troonrede van Bea. Jaap van [www.boekwinkeltjes.nl] is een intellectueel, zoals Barendregt met een g ook was. Op een bepaalde manier vind ik Bea ook een meisje, of ze nu rijker is dan heur van Quandt Klatten of niet. Meer dan Maxima. Claudia Schiffer wordt 50 trouwens, en in het kader van nog altijd volle zalen treffen we een heel A1 aan in ’t periodiek, en diverse foto’s. (en hij keek er heel neutraal bij). Intrigerend is intussen, dat je meisje kunt zijn en tezelfdertijd helemaal niet zo erg met mannen bezig, ‘t associeert natuurlijk nogal met ongebonden. Ik heb de relevante lectuur laatst nog es doorgenomen (dhr Kikkert) (geen intellectueel, eigenlijk)- Ruud Lubbers komt nog het meest in de richting van een touche, zoals de Belg dat uitdrukt. Terwijl het de vraag is of de getergde Ria niet zelf veel bijdroeg aan die indruk (hij zit altijd bij haar!). Men leze van Heerden voor een nadere duiding van dit kennelijk Westerse verschijnsel, het meisje, ipv vrouw – van, of dochter bij. Wat er ook gebeuren zal, Willem is geen meisje, lijkt moi. Monarchie. Meer erover.

Hofcultuur
    Vroeger –en dan ga ik 4, 5 milennia terug- had je overal in West-Europa hofcultuur. Marina wijdde de baron in (hofdame: geen 9-5 mentaliteit gevraagd, overuren en laptopverzekering voor eigen rekening). Hendrik de zoveelste had niet alleen maitresses, maar ook *mignons dat zijn mannelijke hofdames. Niet onbelangrijk te vermelden dat katholieken, protestanten, dat gebeuren van kasteel Carcassonne had je ook nog –waarom heette het eigenlijk 1 land uberhaupt?! Van alles en nog wat stond elkaar naar het leven. Niet geheel uit te sluiten valt, dat mate waarin het hofleven naar Voyage voyage originele videclip aardt (of een The Cure clip van heel in het begon, met katten werpen enzo) (Willem Lex is erg thuis in muziek uit de eighties, die leeft nu op) .. dat dat omgekeerd evenredig is met de chaos in het land, wat eigenlijk geregeerd werd, De Habsburgers hadden dat ook vaak, dat ze dachten 'regeer ik eigenlijk nog wel wat? Laat ik nog maar es wat dochters klonen (die waren erg van de kloon).

That Luther dude. Het guillotineren van de adelstand, de ouderen herinneren zich het nog levendig; tja, dat zat tussen toen en nu. Waarom? Decadentie, het volk dat mort to put it mildley, achterhaalde arbeidsvoorwaarden voor boerenknechten (horige, lijfeigene, le feodalisme), ach dat weet u ook wel. Revolutie.

Op de foto de Duitse skoda chef en alles gaat prima prima prima, geen avond meer thuis, en het zal nog veel beter gaan. De Noord Europese koningshuizen dus, zijn nette mensen. Nou dat komp natuurlijk vanwege de medio-middel eeuwse excessen, dat snapt een kind nog wel. Wat ze gelijkmatig in je bloed willen laten komen.

Mignon, les [en.wikipedia.org]

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27/08/2020 13:39 door rhp.
  • Re: Als concept, wat de skoda scala niet is wat immers de V40 van achter op de kolf is

rhp
    27 augustus 2020 12:59
    Is dat erg?
    Aller eerst: hebben we hier zulke spannende levens? Het zijn toch rolmodellen, imago verhogend assortiment, publicity people - of geef het een naam. Is het zinvol alleen maar wuft en hips uit te stralen, en is dat dan het smalle pad / motiveer uw antwoord waarom dan wel. In tegenstelling tot Agnetha (hoe zou he tmet d’r gaan? Zo is elke puist op je voorhoofd nieuws, en komen ze je achterwerk oorkondes uitreiken; zo is niks nooit meer nieuws) Beatrice does read a while, before she goes to sleep at quarter after 10. En wat dan nog, ze is 82. Verder met ongewoon. Wist u dat in het somstijds degelijk genoemde Pruisenland dat zooo democratisch en republiekelijk is, vrouwen nu soldaat zijn, sporters met connecties soldaat / sporter, hun end-of-life gear and kit and stuff van ’t leger ter verkoop eab in een GmBH gemieterd zijn, en als de neben mensch (wij, red) Defenture’s Vector verzinnen en du vrai Parijs-Dakar ervaring kapitaliseren & valoriseren, zijnde leveragen, dat allegaar niet grữndlich genoeg is. Laatse nieuw in courant is een transgender, dat heeft dat leger nu ook, wat nog nooit iets functioneels gedaan heeft – tot voor relatief kort (tot toen met de muur, weetjeniet) mocht Duitsland natuurlijk geen leger, daarom .. die –nogal a-typisch qua gender minderheden [dixit Maarten ’t Hart menu optie Onbehagen / ctrl-F lamenteren] - blij en geaccepteerd is, qua mens en gevoelens. Okay dat is met de haren erbij gesleept, maar zeg niet dat van die democratische democratieën a la spontaan normaal en betrouwbaar overkomen (stefan misschien vaker in zetten?) en Berlijn heeft altijd de hoogste schuld, welke journalist zet de bleeder - lastpakken nog es op rij (St Maarten Curacao en de rest zijn onze schulden berg, paar miljard ofzo, maar om een of andere onduidelijke reden geeft dat nooit niet - men moet toegeven dat Duitse politici wél lautstark tobben over Berlijn (en luchthavens ook). So much for being normal, did I mention Opel overgenomen door Peugeot (heel snel dan). Van waar we behalve spannend leven of niet, thans bij de kop pakkend kunnend ‘positief denkend ondernemen bejubelend’ modern times like these featuring 360 gr. rondom smartphone pr, terwijl huawei niet weet wat Rotterdam is, dat ook niet als top markt zietdat ook nooit gaat gebeuren, dat ze ons kennen (of dat andere), terwijl in de Nima-marketing bundel gewoon nog staat dat Nokia de bom is (product excellence is the word, and grease isn’t ), dus dat is allemaal ontzéttend geavanceerd en zinvol. Verder kan straling vanaf een zendmast geen kwaad volgens berekeningen van 2002, maar zouden ze toen uitgegaan zijn van zo’n Peruviaans Capo Berde achtig mastgedrocht vol kluwens kabels feat. 5 technieken, op een veel te laag dak want de deal was zo mooi? Lijktmeniet. Ja daar kijk ik dagelijks tegenaan, namelijk. Ook bouen ze een snelweg door de wijk, al 40 jaar na dato lekker vlot, en de hele economie 1457 graden gedraaid inmiddels. Noem jezelf gerust utopia, neben mensch land vanaf Duits gezien hmmm, live up to your image zalk maar zeggen, ja hoor Olga Commandeur, de Duitser kijkt echt en heus en raar maar waar op ons neer, trust me on this one. Did I mention true leader of Europe? Het kan nog erger – hoe de USons ziet dus, gelukkig worshippen alle reclame makers hun (?!) did I mention Huawei.. Het leven in karikatuur 1917 eventjes erbij pakken? of wilt u mij en m’n archief liever dé escaleren .. dacht ik al, nou van Heerden, tis de volksaard eigen (flashforward).

Clever, how’s that working out for ya? Keep it up then. Al een foodruck of een franchise tot iets strectureels zien lijden? Al 25 jaar is een date een muisklik weg, u uw neefje dat moeilijk leert en geen koophuis bezit al onder de pannen zien geraken? Lijkt me ook ja. Wishful thinking is per definitie ook denken (A1 Engels), en denken al maar denken wat heb je er nou aan zegt Herman Finkers, en Krisnamurti niet direkt, maar die zegt niks direkt. Eigenlijk ook. Toch. Dat ie dat zegt.
    In a nutshell zegt Jaap van Heerder dat je conflicten moet uitpraten en bevolkingsgroepen allicht ook. Tolerantie, wat in de bewust troonrede zat, tolerantie –waar Bea het over had- heeft iets van elkaar minzaam grimlachend negeren.
    In de kerk begraven worden. Je kinders mooi op de foto zetten. Zelfs kunnen we stellen, dat Bea en Claus zwaktes lieten zien bekend van de kwetsbare opstelling, ‘Constantijn geen sprake van,’ en een half jaar in de kliniek bijkomen, nu ja niet iedereen loopt daarmee te koop, lijktmezo (al zijn er best veel van zulke plekken in nederland, no pun intended dit keer). Ma een Volvo, zoon een Audi. Net als in Goodbye Lenin wil je een datsja in de natuur, alleen die van hun heet op een haar na witte olifant, maar net-niet. Ja da’s een uitdrukking.

Te spreken van the fastlane anderzijds: laatst zag ik Lex Harding in de Max staan. Recenter zag ik VOO’s programmering. Jong, snel en wild kan bijzonder kan even snel verleppen als geconditioneerde opslag en aan kwalizorg onderworpen bedrijfsvoering naar onvoorspelbaar beleverd, in amorfe klonten aangekochte onder ongecontroleerde omstandigheden door de strot getrapte met kernafvalschroot verontreinigde .. (verzin nu zelf een metafoor voor troep).
    Nette familie: ja. Hierarchie: tuurlijk. Rijk, soit, Macron en Le Pen ‘tolijk getitelde PIS en vast ook Kurz en weetikwie zijn armoeiig nou goed en geen cent te makken? Zelfs Rutte is rijk, maar doet er gewoon niks mee (wel erg goed passend bij zijn pointe in ‘t Europa verband).
    Democratie en republiek. Zeg nu zelf, wat vindt u nu (als ik u een serieuze vraag mag stellen) .. zijn Duitsland, Frankrijk en de Catalaanse frontale zeur featuring onze metro rijdt links en elke haven is elke week opnieuw 340% vergroot .. als die zakelijk vastgoed bouwende landen, zijn di enu zo pauper’s paradise en Uw Wil Is Gehoord? Spanjaard nog te lam om geen nee te zeggen tegen een Kia Niro (politie auto is geen eens een seat nou ja zeg, ja maar ik heb in ’83 geen fabriek voor de poorten van de hel losgepraat bij Martin Winterkoorn, wel soms?). Als republikeins-democratisch betekent heeeeel veel zaniken over de covid, bliksemaflijdende kout over Erdogan of Trump die bij wee rnader inzien dan mee blijken te vallen, dan is republikeins-democratisch dus wat men noemt, in breder kingen van de bevolking: m i d d l e management (wijfjes in A3 1.6 die niet blauw gespoten zijn en die kleine Martijn of autoritatieve Jelle niet eens voor een sollictatie zou uitnodigen) (ik kreeg even een helpdeksige flashback sorry) (en 1 x raden waar Tanaquil d’Opulente zit? Centrale overheid, jonge ambtenaar van t jaar topmodels @ work). ZF, welke versnellingsbak in wat voor Volt of Zoe, What big lucrative career Keanu!! En zij stamte met haar hakje! What new assignment? Bromde de chef You’re unemployed! (Charlize gets competititve, don’t you mention Claudia S without me) Thyssenkrupp tout court beurskoers gezien? Through the f****ing floor, Dannyboy. Gaat lekker zo, AMG en wiens v8 ga je dan pimpen? Een V8 waar? Da’s cola, in The Golden Age of advertising, Taschen. Tot 95 gr/km? Brabus dito, 12.375 tuning bedrijven geschaftfuhrer Randy, staal verwerking in het algemeen .. al dat en meer ook staat zo ver onder water, dat je een schuif Indonesische ingenieurs kunt gaan bestellen, om een woning op palen te bouwen (een metafoor uit de Oost, moet ook es mogen). Dessa-stijl met Gangnam invloeden.
    Deutsche Bahn heeft allemaal van die belangen bij ons, op van die oertoffe lijnen, en ook daar, en dan nog daar, en dat ook nog is dit nog Zuid Ierland? zalwel. Brommers van 125 cc mag iedereen in ’t Oosten ook, en elke gevalideerd Sofi nummer heeft gemiddeld 3 auto’s met 6 lease contracten, terwijl de teller van de VW-Ponzi (nudge wink) op 660.000 staat, dat werknemergetal zag ik op Piechs overlijdensadvertentie. Jaja, of Erdogan de kllllllllok terugzet qua dit en ook de vrah en de journalist oeioei dat is wis en wel 3 iets om je aldaar bezig mee te houden: Duitsland heeft gewoon geen problemen. Duhtripleduh. Ja of het moeten schulden zijn en geen geld verdienen. Maar lenen dat kan altijd meer, niet alleen VW is een bank, Mercedes ook en naar ik aanneem Deutsche Bahn ook - qua getallen zou dat tenminste wel rechtvaardig zijn, wat verkoopt mercedes nou helemaal, ja elke drie vier weken een nieuw C-klasse verzinnen, dat is nog niet er een (of zelfs maar voor 4 jaar en 30.000 km) verkocht hebben. De getallen zijn er ronduit magazine mind boggling (alles, wat of wie dan ook, is er ‘like this big!’ zoals ook de Atomic Kitten woordvoerder opmerkte, zonder ook maar de minste behoefte te vertonen er te gaan touren, vervolgens de boegschroef van’t schip met vaste hand op Zuid Africa zettend; daar heb je nog Engelsen die een coverversie van een Blondie song waarderen), de vers getekende auto’s minstens 60 000 euro, en geen enkel probleem is ooit een issue, goh wat is dat nu geestig bedacht, zeker veel verarmde adel daar (flashback).
    Goed, ik schoot even uit. Maar de burger krijgt daar dus waar ie om vraagt? Nou het bedrijfsleven krijgt in elk geval best veel, waar betaal je dat van?Toegegeven, ik kocht een Duitse krant het ging over alles behalve de eigen kwesties, helemaal Praten Met te reorganiseren Afdelingen in de Kwartiermakers/Projectbureau fase van de Klus … maar luister dan ook es! Dries van Elzen, die zegt in 2006 Opel karl wel kopen Skoda Citigo niet; geen tsfi motor slechtere stoel lelijk dash dat van hun is mooi en 12060 terwijl ik nu al weet dat op de Brusselse autorai over 14 jaar de logan wel stuurbekrachtiging heeft en voor 7 k7 van jou is, waar gaat dat over? Dus in wiens smoel staar ik in Die Welt du hier soir, maar nu met elektriek nog dubbel zo duur en net zulke stoelen. ZIjn ze daar wel helemaal in sync met alles (als Dries wat zegt, meent ie dat. kan niet elke autojournalist beweren) en in de Rheinische Post hebben ze overlijdenspagina .. EEN PROVINCIESTAD sterft uit - per week !! naar Polski maatstaven dan. Provincie. Janee zie Auto Bild repo met merc 200, ze zijn echt wel vergrijsd

DUS WIMLEX ZET BLIJ GEZINNETJE OP DE KAART, wat zijn nicht met de mooie glimlach trouwens net zo goed doet -she does bikini work too (niet op foto)- en de onze doet dat niet, want WIJ ZIJN NETTE MENSEN aan ’t epibreren. Da’s nu juist het doordacht, Maxima en Mathilde kunnen dat 140 % beter dan Martha Louise .. en zo is het in het echt ook, maar die parkeer ik even (vanwege de huilbui).

Nog even over repubikleinisme. Doe je je koningshuis van de loonlijst af, gaan ze geen PR meer doen. Ben je de kostenkant van de beveiliging pingerdeping dan kwijt? Nee tuurlijk niet, je ken je bloed lijnerige founding fathers toch niet risico’s laten nemen, terwijl allerlei rapalje onterechte meldingen in Het Systeem mag hebben? Ze bezitten half Amsterdam (nou gewoon kadaster.nl), Juliana park en nog wat leisure prone spul, dus ‘wegdoen’ as such kan allerminst, als je geen junk bond fanny may subprimes and shopping malls heb die een aantrekkelijk bod wil doen. Hoogstens kun je inkomsten belasting gaan heffen, en zoals iedereen weet doet de BV NL dat eneueueuueeuue eueuueueuue rm gossie pietje wat succesvol bij de Rijken met name vooral uitsluitend exclusievelijk, maar helemaal niet heus smaal smaal elektrolaadpaal. Dus als je je eens fijn in je smoel wil laten uitlachen, door alle Europes landen tegelijk en de Zuidelijke vooraan, batteries included plus vuilwerk toeslag, dan moet je vooral over income taxing beginnen. In H lland, of all places. Of boodschap het ik-vraag het bij de rijke tak van uw eigen familie, Karel IV, sidder jij regelmatig voor de belastingcontroleur die met papparazzo gear in de voortuin ligt?’
    Een MP –ik memoreer net dat wij nu een prettige handtamme hebben, die ook nog netjes declareert, editors of playboy magazine agree schoor voetend- wordt belangrijker, als de Monarch de pleiterik maakt, logisch. Da’s een politicus, tot zover beweer ik niks onverwachts, toch? Hiertoe wilde ik schaak metafoor – en beeldmateriaal inzetten, moet ook es kunnen.
    What goes up, must come down. Dat familiaire brengt continuïteit, wat de politicus niet heeft.

Kasparov, he’s from the oil state of Baku, the government worries about him. He’s tall, he’s handsome, he’s got his own computer and I mean his own computer .. da’s de tsaar. Als Wiegel in Friesland, laat hij zich niet meer uitdagen. Kramnik die was like this close –back in the days- om Kasparov te verslaan in du vrai WK, dat is geen Onze Jan maakt Kans (Timman) dichtbij, maar kans hebben voor de echie. Dus Loek van Wely hem als secondant begeleiden, Allard doet verslag, hier te kort daar te lang (uhm, als zegswijze, niet het verslag). Gut oh gut, wat je als geheim agent al niet moet doen om op kantoor te komen, of als GM om een honorarium te scoren. – 15% creditnota. Dat was toen, dit is de krant van zaterdag jl. Het Grote Kind .. wint? .. zo, ohne Weiteres? da’s toch matchfixing. It’s a bloody disgrace, hij zit gewoon een beetje suf te kijken naar de alfa aap (de mediatrain ft bodylanguage is strikt genomen die van een dwerg, dan weet u waar Magnus u sublimaal aan doet denken) (kermiskind). Welke factoring business man werpt zich -als een tijgermoeder voor haar smiling legshowing violin player dochter- voor onze Loek? Hier met die onbetaalde rekening! De 15 % van toen, en –in underfeatured hotel rooms- nog slapeloze nachten ook (en geen pay TV), dat ging allemaal van Loek van Wely’s leuke leven af, en Voor Wat In Hindsight? Loek, zeg jij nou ook es wat ‘Waarom Pleegt Zo’n Man Geen Zelfmoord (oeps, een citaat van een ander). En jij, Kindermann met dubbel N, du muBt auch besser wissen, it’s a bloody disgrace, dat moet je zeggen in plaats van krachtzet f3, Kramnik ga je schamen, naar je kamer, you’re grounded until december, en 126 weken geen choco puffs cornflakes Ga een chess babe dating website hosten, of een een cursus Het Paleis vermarkten, jij, van alle kroonprinsen die dat ook echt waren en niet enkel hearsay and me girlfriend believes in me.. Da’s toch bedroevend. Kan ik zo boos om worden!

… janou dat krijg je dan. Zeg nu zelf, stelt een politicus wel es teleur, enkele jaren later? Komt wel es voor, diverse gedocumenteerde casussen zijn, uh, op schrift gesteld

DUS WIMLEX ZET BLIJ GEZINNETJE OP DE KAART, wat zijn nicht met de mooie glimlach trouwens net zo goed doet .. echter hij doet niet zoveel spraak makende uitspraken, maar dat is dus content, en alles wat ooit gezegd is over Kramnik bijvoorbeeld, in het geval van Allard –ik noem er maar een- is dat best veel, staat nu dus wel op losse schroeven.

[i.pinimg.com] Have you been losing weight Did I mention [www.museumserver.nl]

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27/08/2020 13:13 door rhp.
  • nja hij daar

rhp
    27 augustus 2020 13:04
    Magnoeoesjsj

Zij daar is dus de a.s. Belgische Trix.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07/09/2020 13:12 door rhp.
  • Re: nja hij daar

rhp
    27 augustus 2020 13:05
    Magnoesjsj Carl 's Son
  • .. int ref

rhp
    27 augustus 2020 13:59
    I know nothing state hier, de Pruisenkrant geheeeeel in middle management stijl over all hunnie hun problemen en zelf heb ik niks zoniet stuur Toilet en Douche maar op me af sjongejonge nou. Over erdogan, du sjhe hebt zeltf al opgemerkt dat het 600 jaar bestaat, nou mooi kan spanje niet bewreen, wie vond je de afgelopen 50 jaar dan wel geschikt mafdoos. Als er 1 voldoet zaniken ze. De niet nader genoemde seat tegenhangers i know nooooooooothing maar goed de 95 gramnorm gaat dus wel volgend jaar in en btw dat dat je dealer is, dat vinden ze dus zelf niet he, dat ze jouw dealer zij. Ondernemers types, ik zeg gewoon maar wat, je zal er personeel van zij n hij weet het beeter en wat zegt ie dan? hij liegt it s what we do

anyway

Specific emission targets for manufacturers

The binding emission targets for manufacturers are set according to the average mass of their vehicles, using a limit value curve. This means that manufacturers of heavier cars are allowed higher emissions than manufacturers of lighter cars. The curve is set in such a way that the targets for the EU fleet-wide average emissions are achieved.

In 2020, the emission targets will apply for each manufacturer’s 95% least emitting new cars. From 2021 onward, the average emissions of all newly registered cars of a manufacturer will have to be below the target.
    PER 1 jan aanstaande voor de echie d USSSS

avarage zoek dat es op [ec.europa.eu]

wat hij voor het autoblad schap nokvol 450 pk mercs en Volvo s formuleerde ..

je gaat de fanny may junkbond subprime grens over

als je eigenlijk 2e hands auto's hebt, omdat ze niet hmeer gehomologeerd worden, omdat jouw merk in de eu gewoon niet meer -formeel- bestaat, en dan loop je een merkdealer schap bij ellaar te faken. En daar denk je je opvolger een plezeier mee te doen of een hypotheek op af te sluiten, or worse. Hoe lang is dat nog weg een week of 13 ze zijn ook zo vlot he dat mkb hiero who's to say dat covid niet gewoon een ' ik praat niet met ebdrijven ik ga gewoon boetes uitdelen ' fase is hmm? oh ja de eu is een laag erboven voor de gezelligheid, inderdaad vermaard om hun grapjes, Lagarde lacht wel es, maar dat is dan ook de enige.

en zegt dat je merkdealer bent. Kunstwerken, die hebben ook waarde. Inderdaad is een lease een fin. vehicel, dat kan ook op 2e hands, maar de youngtimer heeft niet voo r zomaar de aller onbetrouwbaarste taxateurs als adverteerders. Dat is gewoon onzin, een 2e hands auto en een fin vehicel cq onderpandgestookte constructi
  • Wat Denken de kapitalisten nu toch in deze tijden van .. allerlei narig heid en lelijkheid

rhp
    31 augustus 2020 15:11
    Volgens mij denken de mensen van openingstijden vergroten is the cure to any problem, dat de EU een grapjas is. Dat je een laag bovenop de alledaagse politicus zet, omdat je niks anders te doen hebt. De 95 gram norm betektn volgens hun, een Ausweis om extra meer te fraudern, want het is toch niet haalbaar.

Dit kan men eenvoudig concluderen door de telefoon ter hand te nemen en imnporteur danwel dealer van nondescript merk zonder volt zoe of hoe dat allemaal heet te vragen: electriek is geen must, je kan ook wat anders doen, maar niks doen is boetes krijgen. Dit blijkt dan de bedoeling bij het hoofdkantoor, duizenden km's weg. Is dat nu warom je in 72 de markt op kwam met je griefbox zoals jermey dat uitdrukt? Om boetes te kunnen betalen? Blijf, en doe wat, of verlaat. nee dit gaat over auto's.

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren geleden heeft de Porsche baas Wendelin dat is hij al een boek volgeklept, toen de Cayenne uitkwam namelijk. Het is een enorme aouwehoer en er is geen doorkomen aan, maar ook weer wel, want to pagina 40 heb je de essentie. Premium is meticulous aandacht voor detail, waar een ander alleen maar moe van zou worden. Hun concern bestaat bij gratie van het kaste systeem. Moet duitse maakindustrie zijn, moet fabrieksarbeiders de kans geven daarover op te scheppen, die ook tevreden moeten zijn, dus ze moeten ook nog een goed loon hebben. Je moet in de top 10 an sterke merken staan en secretaresses liggen in een kronkel om voor jou en bij jou .. dat zei ie niet, maar ik wel.

Zo wordt het premium merk spel gespeeld, en dat is allemaal lange termijn denken. op gegeven moment werd at zo erg, dat het teruggrijpt op handel drijven in Munster nog diverse millenia voor de Biedermeiertijd.

Misshcien wel goed dat nog es na te lezen. ja je kunt ook zoveel citiogo's weg gaan zetten dat alle cayennes gecompenseerd worden, alleen Dries van Elzen vidn de geowne al nis en zegt dash raar, stoelen niks, een Opel is veel beter. Oftewel een pet, en ermee gegooid.

Wat zou de EU nou willen, en ben ik nou zo slim .. of ..

Update okt 2021 Lamborghini Audi inside. So you re destroying two cultures at once, om te citeren uit music and lyrics,inzake dossier Cora Britney en Aguilera put in one. In autobild nu En kennelijk te duur om dat in cijfers te noemen überhaupt.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 25/10/2021 11:44 door rhp.