Pagina 2 van 5
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.
-
Nu ik het toch over ikhebdepetvanmaartenbartgejat heb, punk, wat is dat. Vingers wil ik zien.
sniffin'glue. Okee, ga maar. Oh, dat was je antwoord. Maar de volledige titel is sniffin'glue and other Rock and Roll habits en is Rock and Roll punk?
Herrie, slecht bij stem en maximaal 2,5 minuut lang. Niet fout, maar wel erg met hagel geschoten. Er zijn nog composities van Emile Hartkamp die in die definitie passen.
Geen toekomst? Patty Smith, Billy Idol, Human League, wat heet. Oh, persoonlijk. Nou ja, ex-model Debbie Harry zou mij wel tot tevredenheid stemmen. Volgens pagina 106 van 't naslagwerk kan ze zelfs strijken en een ei bakken. Wie doet je wat.
Teenage depression. [bladerblader] 'a brash thrift-store ragbag of androgynous males 5 years ahead of their time'. Da's glamrock, dan.
Mannen met een babyface die dat stylistgewijs overcompenseren. Hmmm. Nauwelijk een definitie, maar als observatie erg geslaagd. Afgaand op het fotootje van generation X ging Gilette met hun geen billboard campagne doen (en zowel Gilette als billboards waren toen hot).
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01/07/2010 11:38 door rhp.
-
Véél ambitie, weinig geduld; publiciteit als middel en geen queeste voor het winnende liedje of The Perfect Song. Een voorbeeld, dat maakt het tastbaarder.
In de rechterhand heb ik Elize [snock] We verwijderen de Karen Millen White Multi Dr dress 225 eu [rats!][ieieieieks!]
en van de overkant de Jimmy Woo velvet laars 825 eu [swoesh, plop][swoesh, plop]. En we vervangen dit door de inhoud van de Bristolfolder met een jurkie van 11 eu. Van katoen. Even customizen, dat hoort erbij [scheurrrr]. Het haar even verrommelen [snip snip]. Aha, heel ander gezicht [zacht gesnotter, verstilde tranen].
Hmmm, er ontbreekt nog iets. Tatoo op rechterschouder [rrrrrrrr] en piercing in lip [auw! dat doet pijn! rot op, we zijn toch gabbers [smack!]].
Nu heb ik een plaatje geschetst en goed ook want ik ben geen Carrie Slee (attitude, hoort er ook bij).
Alleen bent u in deze opzet punkpubliek. Dus op uw beurt, u snapt het nog niet. Want in lijn met die ambitie en oh ja overal spelen en op de gekste plekken want de serieuze venues dan moet je op je beurt wachten zo zit dat toch dat snap jij toch ook wel, dan wil dat publiek komen van just about anywhere and it wasn't a pretty sight.
Pagina 98, Hva folder en ze heet Isabelle. Mooi, nu ziet u het ook.
(de 'Wat zie je?' vraag van de Hva is dan ook beantwoord)
PS De muziek. Juist. Patty Smith, Human league. The Stilettos, The Clash. Ja als jij overeenkomsten hoort moet je het zeggen hoor, maar volgens moi zit het onze-clubgevoel overal, maar niet in het muzikale...
-
IP/Host: ---.kpn.net
Registratiedatum: 14 jaren geleden
20 januari 2011 21:37Het gaat om het resultaat, zeggen baas, of jij, tegen de pupillen van C3.
"For them, every country has its myths and commonalities and they absorb this like through travel and symbiotic exchange."Maar wie de foto's van de uitgeputte michael albin en zijn maten bekijkt, neemt dat van die symbiose wel voor kennisgeving aan.
Je hele leven zul je nog te horen krijgen wat je moet doen, dus dat de 17 jarige snowboarders in het verre vakantieoord voor het hier en nu gaan en niet voor de eerste plaats .. geef ze eens ongelijk.
En life's helemaal niet about choices (En bloemen houden helemaal niet van mensen). Plus, choices goed en wel, maar na projectmaneger volgt projectleider en dan weer prgrammamaneger en doe het niet andersom. Terwijl een Passat tdi precies eender voelt als een Audi A4.
En een '86 Ibiza roest toch echt heel anders dan een 97 Corsa koelwaqter verliest.
"Maar," merkt de kalende meneer op rechtsachter, "hoe zit het dan met trots"? Imponeren en interesseren?"
Tijn van de flirtcursus is andermaal gewillig. Betrouwbaar overkomen is niet hetzelfde als betrouwbaar zijn en imponeren kan op vele manieren. Farmer bouwt zijn eigen raket, in zijn achtertuin, met tandenstokers en de voorbeelden uit A-team en Mc Gyver. Interesseert zoonlief en imponeert zijn dochtertjes die op hun beurt de feelgoodfactor van de film met 300% opschroeven (en mama lijkt op Kiki Classen). Plaatje geschetst? Zoals de snowboarders in Transitions and Exits vooral bezig zijn herinneringen te maken -hier en nu- doet Billy Bob dat ook.
Dat wordt niet altijd begrepen. Cadillac Brougham: genuine wirewheels, power antenna, panthograaf, opera lamps 55/45 front seat en nonverbalekoppelomvormercommunicatiewieldoppen.
Past nergens bij en oogt buitenaards. Sprietharigen zijn er prima mee te imponeren en bij collegae gaat het meestal ook heel behoorlijk.
Kinderen zijn direct. Observeren goed. Huil;t er een huilen ze allemaal, een klap is zo uitgedeeld maar ook zo weer vergeten. Kat in de kerstboom, muis in het kerststukje. Het licht dat een avond uitvalt. Pappa met een blauw oog terug van judo, in zijn bergklimpakje. Pappa studeert, ssst. Herhaling, leer van de reclame en van Ome Willem.
Da's dus het mooie: of je nu echt wat bereikt of voornamelijk in dat judopak rondloopt: hoe weet dat kind dat nu? Idem dito met een sterretje voor imponeren. Toen mijn vader's bril het tijdelijke met het eeuwige verwisselde tussen de bucketseat en de derriere, vertrokken we toch ohmwtf naar de Hessplaats. Doodsangsten stond ik uit (en na een James Bond film werd de rijstijl aangepast). Zo moet dat, dat begrijp jij toch ook wel.
Een afwezige opvoeder is, kortom, kwalijker dan een enthousiaste brekebeen.
Richt ik me nog even tot vrouwelijke mensen. Een vrouw met kinderwens hanteert geen leeftijdsgrens. Zeker in de Nederlandse bedrijven is cynisme of vermoeidheid niet ondenkbaar. Een slimme meid begint op tijd, en in elk geval voor de promotie tot teamleider .. want hij moet wel weten hoeveel tijd opvoeden eigenlijk kost. Dus schop hem zwanger op zijn 25e: een slimme pré-cougar (meid, oeps) bezwangert d'r vent op tijd.
-
IP/Host: 83.160.114.---
21 maart 2011 16:38Hoe klinkt een juf? Vingers wil ik zien. Hoe ziet een juf er uit? Veelbereisd en vol verhalen als ik ben, waren wij (ik) in de tuin alwaar de juf [www.de-juf.nl]. Mrs. gredisgewijs had ik daar (zie intro) wel de nodige verwachtingen van, ofschoon juf José van het Onderwijsmuseum toch wel de Harry uit Mrs. Gredis in mij naar boven haalt, zelfs zonder op de video rondom belonen en straffen uitsluitsel geeft rondom haar silken legs.
De band echter, lijkt helemaal geen juf te featuren. De zanger, tja. Groot, fors -p in c zeggen we dik- ruig en ongewis, Rotterdam Zuids. Café-eigenaar, hoewel dat juist in het bewuste plekje weer een totaal ander type is. Suggesties, iemand? Wie? Discotheekeigenaar? En zijn vrouw was er ook?Gek kind.
Verantwoorde lectuur over de man die volop in het leven staat (waar haaaal ik het vandaan) leert ons dat de juf belangrijk is. Mamma is zowel safe haven als autoriteit; de juf is de eerste kennismaking met een ander persoon, very fragrant en voorzien van Katrien Duckwimpers (speculatieve definitie van mijn 1 en 4e klasjuffen samen, thans 3e en 6e dacht ik).
Waarom dit onderwerp aldus aangesneden? Welnu, ik denk niet dat ik eerder zo een grote hoeveelheid gekooide beesten bij elkaar heb aangetroffen -gescheiden mannen wellicht- en had een Ueberjufcasting .. Juf der Juffen capo di tutti capi leuk geweest. Niet getreurd, Elze heeft momenteel geen band en Simoon kan best een zaterdagje missen (rhp-producties.nl > foto).
Een andere windrichting gekozen, kan men van zo'n publiek natuurlijk ook de zonzijde zien. Hoe lang is het wel niet geleden dat een Cameo-achtige ten tonele verscheen. Voor degene die laat inschakelden, wat is cameo? Negroide funk vol oerwoudgeluiden, teksten als single life ploink! a goodbye is a device to bring you back to me, op smaak gebracht met testosteron. Het mag inmiddels een doelgroep heten, zeg ik.
Andrew featuring Scarlett, evenzeer een concept en ik schud het uit mijn mouw alsof het niets is. Geluidstechnicusmuziek met ijle vrouwenstem erover van ultrafataal parfummodel. Tinkerbell on cough syrup, noemt hij het zelf. Laag op laag die partij opzetten, batterij hier magneetcombinatie daar, alvorens een bres in de verdediging te slaan. Waar dat bij Gomer Pyle van accuboor naar betonmolen gaat, is het hier kalimba, jinglebell, struikgewasruis, inhoud frobelleskist.
En e ven tu eel, het schijnt dat ik daar wel eens over zeur, zou een kersengelipt brulrefreinlievend smaragdgegordeld (nieuw!) tekstueelschalks Kvkherinnerend voorheenjongding-ding in jadegroen of Girlsaloudrood wier trekken d'andere jose en patty vereningen daar iets kunnen losmaken. Ik zeg maar wat.
Rest mij nog mede te delen dat het positief denken mij uitermate begint te vermoeiien, om Herman te citeren.
-
04 mei 2011 15:18Van kernfusiegestookt naar in your face.
Maak kennis met Inna, in de fhm. 't Is zo'n housedreunzangeresje, veel synth en weinig tekst. 538 maakt er van die verzamelCD's van. Get up stand up open your eyes. Ain't nothing crazy 'bout me I just think I'm free. Whay do you run away You gonna let me down 2x. Meestal gaat dat over de liiefde, maar met I bruise easily, get shaky You got a fever I can't get enough it feels so good komt de medische sector er ook goed af.
Waarover ik iets bedacht, en dat gaat over de z.g. Rider.
Setje handdoeken, niet-pluizend. Minimarsjes, malteser. Spawater. Hoofdpijnpoeier. Universele afstandbediening, 800 asa fotorol, folkwoodsticket, vulpen voor linkshandigen, wasamimayonaise, princess camping 2188 met druppelstop. 241 delige Gardena set, rs 232-rs 445 adapter, songs of bond, Tristar travel iron, Lizzie Jordan’s secret life, Demsel in distress op dvd én video, Rick Ashley bootleg, The complete guide to chinese face reading, pink glove and a black glove, stengelbengel, tekentang, emergency poncho one size fits all, metal case notting hill, Cynthia Heimel’s sex tips for girls in limited edition met origineel omslagontwerp en fotofinish, byouteriedoos in lulurpasta, paspop met voet, tweetie t shirt 5/24 dvd.
Riders, dus. VIJF BLANKE SLAVINNEN EN EEN BADKUIP, tja, Inna’s wensen zijn toch ’t ultieme .. rider di tutti rider, capo di tutti capi.
[ voor u vraagt waarom welnu: museumbezoekers willen wel naar zangeressen, van Elize via Inna tot Marike de Jager, maar weten niet dat je daar ook heel goed alleen naar toe kunt. Yep, da kan. Moet u doen. ]
Voor de nerding: www.last.fm/music/inna/+images
3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 13/12/2011 15:50 door rhp.
-
Berichten: 133Re: Het bleef nog lang onrustig in het Park, de 27e..
19 mei 2011 15:03U zal niet es wat zeggen he! Heb ik u nog helemaal niet gewezen op De Volledige Gids voor de midlifecrisee!
Featuring Sarah en Louise, Ke$ha en Nicoline. [www.rhp-producties.nl]
-
IP/Host: ---.adsl.xs4all.nl
Berichten: 133En dan ben je kroonprins (vanaf punk een korte bocht)
08 november 2011 16:33
-
17 november 2011 14:43Wij van de marketinghint denken na over de dingen. Zo kwamen wij (ik) op de volgend lumineuze gedachte: voor alles is een decennium. Knudsengeneusde Yanks in Blaxploitation era. Veronica promo-team in de jaren 80, NCRV equivalent op MT brommer met The Wrestler bodywarmer zo'n 50 jaar erna (5, vijf, dat zeg ik).
Een groot gezin en papa in de fabriek of anderszins Gewone Man: jaren 50. Nu is dat niet meer te doen, slaat u de vpro documentaire erop na, welgeteld een dochter die een beetje dolfinariumgewijs mee wil doen met de Suberbiakofferplacement in het gremium van broekhoest, maar verder nul respons.
Basisschool: jaren 30. Montessori, oorveeg, Jenaplan en of het ooit nut zou hebben -studeren- dat was in die jaren echt onvoorspelbaar. Kijk, dat is motivatie, tegen al beter judgement.
Luchtvaart nu: prijsvechter, ongeluk op Schiphol, kredietcrisis parlementaire enquete: geen lol meer aan. Du moment dat een buienradar niet meer op je neus paste als een anaste sia sas uh verdoving, hadden ze ermee op moeten houden. En een piloot moet van de Schiphol meteobalie een uitdraai van het weer hebben op kettingformulier uit een Matrixprinter op grrrrmbl dubbeltabloid. En Armand Pien moet ook terug.
Nee, dat wordt nooit meer wat.
De jeugd. Men dient te starten in een 3.05 lambdagstookte geiserbeslagen portiekwijk, idealiter Index- R4 safari voor de deur, drie deuren verder huize de Capri van sleutelsmurf die witgelaarste discojuf thuisbezorgt/imponeert. De vader, idealiter Klaas Ybema in Schettens, heeft schik in in feite heel saaie hobbies zoals assistentredactielid de Weerspiegel, vogelaar, vulpennen verzamelen uit het Oostblok waarmee boerderijen onteigend zijn. Postzegels verzamelen van Gilbert & Ellice Islands, bibliofiele uitvoeringen van U-o-me van luv verzamelen (weetikveel). De moeder dient Agneta te gelijken of mies Bouwman (alleen niet tegelijk) en graag naar het strand gaan om dan decollete en vetrolletjes bezorgd te besluikkijken (liefst wel tegelijk). Neveneffect: bikini in prepuberale hersenstam, kan je nog veel plezier van hebben zonder pré.
Eagle 36; bermuda tuig en dat is dan de retro, ik weet geeneens hoe het origineel heet. Zeilen dus, helemaal lang geleden ideaal.
Slaat u anders de Taschen erop na, als u mij niet gelooft. Maar 3000 euro korting per radiocommercial op de neo-Kever uit Tsjechie .. de auto-industrie kende ook betere tijden. Van Fuego naar BX: graph design. Gevaarlijke vrouw in Scirocco, helpende 5.7 in Ibiza WTF (1). Felix don't you want my love versus knuffelrock 13 1/2. Midlifecrisee in Mazda 121, en dat dat een bolhoedje werd wisten ze toen geeneens, kunt u nagaan. Idereen met bugaboo (dat heette toen anders) in een Charmant achtige, zo zagen al die gezinswagens er toen uit en dat moet, want dan kun je zelfs een Stallion of Caravan nog verkopen (met of zonder tikfout).
Waarom kon toen opeens alles? Althans, het opeens zit in het nu en het alles in het toen. De Jaren 80. Dorene Earl Dott, in Noorweegse trui, met schoudervulling en legging. Meer Is Het Gewoon Niet. Hoewel het clientele natuurlijk ook in de race meedoet. Dorene is verdiept in haar punt.lassie situatie en zo'n barman .. is dat het nu wel ('t is er eentje van de Miranda soort S&tC gewijs, dat zie je zo). De dagwaarde en restwaardecijfers, rollend van de Aldatex: ontsnapt aan haar aandacht, 't is gecompliceerd. En wie komen daar binnengewandeld? Kerst met de Bernadottes, Drottingholm 1981. Hjortonijs of worst-van-kerst. Alsof vrienden maken van twee kanten komt [www.amazon.com].
Kijk, dan hoeven Niek Berendsen en Harry Tortike het alleen nog maar op te nemen, deuntje Candy Dulfer eronder en puntgemaakt.
Kan Capo di tutti nog even een punt laten/maken met de Rover 214 waaraan (afdeling schade) getrokken wordt alsof die machine daar Fred van Putten zelf is .. verkoopt de 929 zichzelf (of toch niet).
Enfin, the Breakfastclubjaren, Sandra, Maribelle Popfoto, ik vind dat het autodealermoment.
____
Da's 1.2 CLx, doorgaans. typeplaat matchend met slogan 20 jaar later, maar daaarmee zijn de overeenkomsten van de AutoVaz-basher in de competitie te weinig ruitewissers (per ruit) wel opgesomd.
[oldjapanesecar.proboards.com] like so
PS u zal ook niks zeggen he. Haal ik Sharon Stone en Glenn Close door elkaar. En dat Felix weet ik ook niet zeker toem toem tada toem du doem gut leg dat eenss uit bij de cd-uitleen.
PS 2: Toch nog bekend worden met oenig autootje gaat via de sloop. [www.imcdb.org] De Ibiza WTF is uitermate geliefd als er in scenes auto's te pletter gereden worden (for obvios reasons). WTF, qua onverkoopbaar, wordt dan 5 deurs, diesel of beide.
7 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26/02/2012 15:37 door rhp.
-
Berichten: 133If you can't get depressed there, you can't anywhere (Rotterdam)
28 november 2011 12:39Vier uur 's nachts is het officiele depressiemoment, maar ook zonder SPW textiele werkvormen weet u dat december geen Praagse Lente is voor getroubleerde heren m/v. Nl10, niemand beseft dat beter dan NL10. Hoewel Arminius met Rotterdam is dandystad woensdag aanstaande dat misschien het allermeest beseft. Denkt u eens in, al meer dan 7 jaar verstand van het beste uitgaan .. te Rotterdam.
Dijenkletser en lachofikschiet in de BVeetjePlof. Granny's first, nlvoordeelnl, pepernoten cups, dat zal kraken. Fleuw en Ingman werken eendrachtig aan de implementatie van selectie aan de poort bij universteiten. Zij een piercing, hij een airhead. Overigens betrof het Amsterdam. De Rotterdamfactor is de urbaanse danscene. Rotterdam, namelijk, is thans dance capital, goedemorgen! De geinterviewde Ballentent is eigenlijk coach op een C-weg voor dropouts te Tynaarloo. De tournedospolitie deelt zes sterren uit in plaats van rake tikken, en prijs de geldmachine tot ze bloost. Nieuw! een pizzahut.
Bladeren we verder, vallen de schellen. Booty Carell, Cynic in Baroeg voor 13E. Radiohead, fender Rhodes, electriek en klassiek: Suzan is every woman. Downward spiral, greatest hits. 40 jaar al, staan we al zo lang elkaar vrede van god toe te wensen, da's geen proces meer, deze rouw. NRC vol klanten en de krant steeds minder redactieleden. De gewone man heeft foute woensdag en een Nightmare op 3 december. Venus en Mars in het derde huis, houd vrouwen en dochters binnen wat lees ik nu: Voor Hem en voor Haar, Belle Perez en Nightmare in een luxe geschenkverpakking eens in je leven begin je te leven ...
Gekooid door een hardnekkig masochisme vertekken wij niet uit Rotterdam, vooral ook omdat geen woningbouwvereniging ons wil hebben en wie zegt dat ze daar wel Meikes Tollema of andere zessterenvrouwen hebben en geen Nicky en Denley. Keus hebben we niet, de tijd heelt alle wonden liefst met EHBO-juf zie eerdere Tollema-opmerkingen. We moeten door, we moeten door.
Tip uit het Suske en Wiske vakantieboek: de linkse kleermaker. Schaar in uw verkeerde hand, en epibreren dat uitgaansgreminum. Pagina 11 28 40 en 46 zijn allen geschikt.
[artiestenrevue.webs.com]
[www.stripspeciaalzaak.be] fotootjes, eigenlijk best blij.
int. ref. dus het knltb vakantieboek is ellebel k3 en wiske die liesbeth heet. 4W+H maar en hoe toch integeroverflopw attempt to divide by zero
5 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 13/12/2011 15:15 door rhp.
-
13 december 2011 15:34Inchecken vanuit je achtertuin wat dan zestienhoven moet zijn. Ik hoorde het deze week zo'n 40 keer en voila, dan is het reclame. Echte vakantiestemming, zo van 't was aan de Costa del Sol tingeling, dat komt daar nog niet van, met een USPeetje zo droog als een wiskunde-SO'tje.
Voor ons ligt de folder van Oxford fietsen, uit het goedlachse St Niklaas. [oxford.vdbparts.be]
Oxford klinkt dan wel sjeu, maar ze hebben begrepen dat fietsen iets is wat de gewone man doet. 't Zijn dus mensen met goesting en het is geen Mc.Gregorfolder. Niet zo gepolijst (voor hem) en geen 5 laklagen (voor haar). De mannelijke modellen zijn ook geen dead poets society. Dat is alle haarkleuren, de wangetjes knijpklaar aangeboden. Specialpeople.nl is het dan ook weer niet, maar naar Claudia Schifferbegrippen wel en als ik zo geen beeld heb geschetst moest u maar even klikken.
Overigens, vooralleer ik dat gegeven verder uitdiep, de namen van de fietsenreeksen zijn ook doordacht. Oxford defence voor schakers. Kingston en explorer voor de IT'ende mens. Oxford Campus voor de taalpurist; de Alfa moet tussen die Beta's ook gehoord worden natuurlijk.
De tranches de vie zoals de Angelsaks dat niet zegt, zijn naar brochurebegrippen zeer gesofistikeerd.
Marit van Bohemen pakt de pole position, maar de realistischer gecaste Wiske dan de musicalWiske heeft het hoogste woord. Paden op lanen in: Amsterdam Noordse haven, groote Hoofd Dordt, kralings bosrandje. Tuurlijk, het zal Antwerpen zijn en de bushalte werft proximus; maar om u een beeld te schetsen.
Scenes met dubbeldates pedalerend in vakantiesferen, om een kleine re-capitulatie in te voegen. Op pagina 34 aangekomen, willen de beide twens zo stillekens aan dringend terrasgezeten tezaam evalueren en iets -met name pagina 22 met de haren los- vetelt me dat het niet de verende voorvork of de verbeterde derailleur betreft. Voor iemand die ontbijgenuekt is mag Suske best wat breder lachen trouwens, met zijn 27 versnellingen. De spiegeling op het terras is optimaal, en de blote knieen verhullen niet dat de dametjes de broek aan hebben. Korperweltenlaarsjes d'rbij en de lezer (als ie zoals ik bedraad is, tenminste) zit op de eerste rij.
Om in te pikken op dit macha-getinte detail, waarin nochtans schoonheid schuilt: de Suskes vallen dus wel een beetje weg tussen alle mediatraining en stylering. Voor het realisme (Stanisla li uh methodacten) is het anderzijds wel weer logisch hem maar 1 grasgroene bodywarmer aan te doen in plaats van de hele Oxford kledinglijn voor te sorteren.
Dan heb ik nog langs de neus weg te verklaren dat de tofste mokskes niet enkel (oranje) t-shirts wisselen, maar de (ruiten) broek wisselt onderweg ook van derriere. Verwachtingen zijn er om overtroffen te worden, immers.
In deze reeks stukjes met veel marketing erin, is dit folderke in zeer goede orde ontvangen, kortom.
Kan er iemand iets doen met de schattige Amy Lee en de jongens in de band? D'r zus is de tekstschrijver, dus need I say more.
Hint: "she's always expanding .... musically" dat kunnen zeggen, moet je volgens mijn ervaring verdienen.
[www.muziekweb.nl] voor dat citaatje.
2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 13/12/2011 15:41 door rhp.
-
11 februari 2012 16:55Uit volstrekt betrouwbare bron -naar autoverkopermaatstaven- weet ik dat een Alto automaat prima verhandelbaar is. De collega van Bud Fox, his life has become twice as hard recently overtuigde mij nu zelf en de Marthe Rölinggeworden Mary-Ann die Jolanda heet kan ik gewoon geen nee verkopen. Met in zoverre een sideletter dat L'Oreal 2.7 voor 't technische verwijst naar de desbetreffende balie.
Oh, verder verklapte men dat Altoautomatic klanten bejaarden zijn, niet zelden Wieteke van Dorts beterschap nog. Het eerste Dafje leert ons in retrospectief dus mitsgaders kortom, dat nothing changes, really, in goed Nederlands. Jazekerwel, de Daffabriek heeft een prachtige, frontrow seat in het boek over fabrieken in Nederland. Jaja, jamin meisjes of toch Verkade. Leerlooien, luciferhout: waar vindt men de echte manman volgens de definitie van het hockeyveld, Simon de film indachtig. Dat waren nog eens tijden en waar verdient Nederland nu geld aan? wie het weet mag het zeggen maar aan auto's dus niet meer.
De 33.
Laten we het fossiel eens aan een nadere beschouwing onderwerpen, als betrof het hier aanschouwelijk onderwijs. Binnen de beperkingen van haar tekort aan lengte elegant, als Sanne Vogel in de krant nog-op-oudformaat noem dat maar een talentloos meisje (dit is een verwijzing naar een aldus getiteld boek, voor de cultuurlozen). Met de luchtgekoelde tweecilinder, relatief beeldbepalende bumpers en een toch nog pittig stukje Hinterarbeit, de breipennen uit het dash en de trouwe kijkertjes in het mopsneusje de Tinkerbell van de Paris (flash forward). Nou ja, tot je ermee ging rijden. De trutschudder met halvarinepruttel van -ik doe een greep- Marjoleintje van het préUWV (thans Ka, de guit), de wijkverpleegkundige, de fröbeljuf flashback, Fanny Withuis, de schakende marktkoopvrouw of Annie was working in a bridal shop (Nicolaas' beits, Vinnie's jacketracket, the blousehouse let's meet in the new laundrette) .. hun 33 was niet erg geschikt om stevig mee te gummen. Zeker te weten, een langetermijnstrategie. De groeibriljante taxonomie van 33/44/55/66: zijnd at geen hints? Zoals, metaforiek, Seat's Fura en Ritmo aanloop en inruiler waren op da real McGyver: das Ibiza in der Sattelietenstadt mit Regatta gaspedaal en achterwielophanging (ABC, 123) Nena zingt nog steeds nu kan het nog oudere jongeren zijn wél een doelgroep trust me on this one.
Colt, Smart4four, Carisma, Spacestar en Outlander hebben vooral uitheemse namen en weinig met elkaar gemeen. Ik kom erop terug.
The quintessential nederVolvo, ook in Topgear's crapcars aan te treffen is meiner Meinung entlang de 300 serie. Met 1,1 miljoen versus ongeveer 600.000 440's statistisch zeer verdedigbaar én buitengewoon lang in productie geweest zodat ik persoonlijk helemaal niet het gevoel heb dat hij in 1976 op de markt gekomen is. Sterker -wat heet succes wat is falen- ik zie voor mijn geestesoog bij Willem Alexander .. met het gele platen- en audiocasettestasje, de Leidse Dagbladsweater op training in amfibisch in Noorwegen .. bij iets sportiefs of op die Webster University (Joshua: as himself) de hééééle tijd 360's GLT met fraai lichtmetaal. Terwijl dat dus gewoon he le maal niet zo is (verzekerde mij het RHP archief, glad to be the wind under your wings sir. Om nog es een Nanny-citaat erin te mikken want eighties - mocht u het ontgaan zijn). Big hair, schoudervullingen, Marlboro light, blikkerend gebit: Trix is eigenlijk best wel eighties verantwoord, niet? Misschien ligt er wel Modern Talking en Sandra naast de B&0 Beocenter 9500 (met lichte gebruikssporen) want van een koninginnebestaan ontwikkel je gevoel voor ironie, als dat niet klopt eet ik dokter pepper op of hoe heette dat mormel dat in een konijnenhol eindigde.
De 340, spiegelbeeld vertel eens even?
•Shell helpt serie, tot bloedens toe.
•Lasergunproductplacement met een expansievat op je bumper want veel bumpers aan de 340.
•Wegenbelasting tvreclame vordering 126 ndSv maar die wasstraat vond ik altijd nogal moeilijk.
•Boerenleenbank met jarendertigwoninginduivendrecht met popupspelende hockeydochter, upwardly mobile
kortom en koopt Neerlandse waar dan helpen wij elkaar.
• Economie Bijvoorbeeld, paragraaf 11.4.1 "groei met kapitaal als knelpunt. Slinkser dan die Welle worden boodschappen verspreid via knisperverse hersenpannetjes. En da's nog de 342/345, dus voor de broodnodige facelifts (en de 1.7!) en hoeveel jaar vanaf je 16e?
•In een film waarin Minoes het op d'r heupen krijgt, nonverbalend ga boeven vangen.
•In het productplacement sensitieve Hillegersberg waar het wagenpark van het docentencorps het schoolplein omrasterde het was in die dagen dat men securiror nog niet eens kon spellen en methode krasopdelak werkte trouwens voortreffelijk had de pater een 340 en de andere geestenkneder een Mazda 323 automaat wat wel zo'n beetje hetzelfde is, maar dan gangbaar gemaakt. Mc Pherson en drietraps namelijk.
•In het rijstijlbeheersingboek waar (agressie opbouwen, rode waas, blauwe deken) hij een Cuore voorbij dendert en jammerlijk aan het slippen slaat gemeen zeg in zo'n boek vol Mercs en Beamers had ik Topgear al genoemd?
•Youngtimerblad dat zijn doelgroep ragfijn doorgrondt (solasnorm, think viking) en ons 4 pagina's in de waan laat dat er mensen zijn die een 2.3 in een 360 blaffen on pure willpower and imaginary sandpaper to quote Lorelei om in de slotregel pas te verklappen dat het een erfstuk was donne donne carniseieieieiei.
Omdat ik helaas nog niet over een staf personeel beschik en het archief en de tijdsomstandigheden en alles van waarde schrijf dan zelf een stuk weet ik alleen iets te vertellen over de Spacestar en niet over Outlander of Carisma.
De Spacestar, het stappenplan.
Vroeger reed de politie in Suburbans van pakweg 6 bij 2 metertjes. Thans is er een meer verlicht soort diender die de verbale vaardigheid niet schuwt. Van telefoontap via gsm peiling wat je tegenwoordig allemaal leest tisniemis dat je die boeven niet vangtdan kans verstrekt op opheldering op ambtsbelofte sloot ik dit verbaal proces asjemenou. De gewezen Asconarijder cabrio, op voorspraak van Kluwer autoboeken, schaft zich een suede jas aan en beent met vaste tred en een foto van Valkenhoef jeugdtenniskamp '84 onder de arm naar de herenkapper van dienst. Nog een Kijkshopparfummetje erover en we zijn op weg. Men parkere de zilvergrijze Spacestar Automatic L-tupperware bij Sparta en voilà: respect. Geef toe dat dat met de opvolger -die kan bogen op koprollen zonder bar- vele duizenden euro's meer had gekost en wat dat betreft eerder minder dan meer had opgeleverd: je doet er niks tegen. Moet je je snor ook nog afscheren (ja, dat moet bij een coupé-cabrio). Omdat ik het journalistiek wat beter wilde doen dan, uh, de krant, raadpleegden wij diverse belanghebbenden. Over de knuffelbaarheid van de sterke arm, die advertentie met Sara Kroos of die boekcover. Over Vicky van Berkel (29), de quintessentiele Opelrijder maar butler (had ik Topgear al genoemd) heet ook Vicky. Colt, da's een pistool. Maar ja, Stallion een hengst. Met een tikfout (Galant en Carisma dat snap ik wel, alleen vind ik de grap gewoon niet leuk). Over Belgische TV-series in Laguna's of Duitse in 5-series. Over Blik op de weg blik, Securiror in Renault Nimo of Pippa. Het geraadpleegde opleidingsinstituut wilde er Niets (niets! niets zeg ik u!) Over Kwijt als ik dan zo praterig ben en dat het dan steeds erger wordt tegenover zo'n agent vrees ik altijd dat ik er later spijt van ga krijgen kent u dat niet?
De dienstdoende Patrick van de Mitsdealer mokte als Jan die hoogstens/minstens geld toe wil. Aida: zeker 3 van de 4. Een fabriek maakt indruk, goed voor de levertijd, touringcars tegelijk. Maar. Altijd maar negatief nieuws sinds 2004, dat Smart daar heb je ook wat aan en ondanks Fokker wil het journaille Daimler niet eens affakkelen terwijl het journaille BX rijdt of Innocenti autobianci oh nee dat was agent 327. Lancer door Suske in de test gedisst, nu een Cruze stationcar dat klinkt gevaarlijk ik stuur gelijk Korrelatie op u af. Een Bekend Japans Merk wedergehoord dacht niet dat Nederlandse waar potten breekt als dat Japans-Nederlands is. Nou, ik vergelijk mijzelf het liefst met BMW. Yes, glad to be of service. Ja, het kan altijd beter. En we kunnen ook nog motor gaan rijden. Spacestar tja, wij noemen zoiets maar gelijk Jazz. Of denkt u eens in: Jazz hybride. Zal ik u doorverbinden met 038-4471710tukampen.nl? Graag, en kan ik vanmiddag nog terecht? Sadder and wiser concludeerde ik eerstens:
In de schaduw van de 340 konden de Mitsubishi's niet staan, in goed Oud-Nederlands, qua zegswijze en judo is een Japanse sport. Ten tweede:
Had Paulette Schröder -de Nederlandse Paris Hilton- Willem-Alexander niet voortijdig gedumpt, dan was het allemaal heel anders gelopen daar in Born.
_____
[www.imcdb.org]
5 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26/02/2012 15:26 door rhp.
-
21 februari 2012 16:44..ning over deze film met naar Nederbegrippen een zeer hoog punkgehalte?
Jazeker, het is zelfs van de voorpagina (zeg maar) naar de achtergrondartikelen. Met al zeg ik het zelf weer een raaaazendknappe&relevante&fraaie fotoverwijs en zo niet jammerdan he.
[rhp-producties.nl]
-
Berichten: 133Een eigen stijl, steeds aangeraden door kenners.
01 maart 2012 20:45Nabij zijn geboorteplaats Schiedam moest onze held (dat ben ik dan) weer eens danig denkies doen en dat ging over namen. Namen van bedrijven. Van mensen, mevrouw Broek-riem van de afslankkursus. Roldanus van Volvo. De heer Duister in Timmer. Maar ook dingen, waarom ook niet. Ziekenfonds, Hoogovens. Boerenbont, rauwmelks. Buikdans. Flashforward, maar de spanning er nog even in.
Men kan hele boeken volschrijven over subtiel versus priegelig. Bijna universeel. Bijvoorbeeld de smaak: een Chablis is zo'n tintelig gedoetjedingetje, waartoe men de term liflaf introduceerde (tevens in zwang bij meisjes zoals Esther uit Hufters en Hofdames)(logisch, toch?). Chocomel is niet subtiel, een vuist vol pinda's, een rechttoerechtaanblondine, maak van uw scheet een donderslag. Zover zo goed. Bij sommige producten is dat helemaal uitontwikkeld, wat het er voor eentje is. Een gehaktbal consumere men tout court. Het is al moeilijk zat via de klandizie een heilzame, duurzame relatie te realiseren in casu bal; laten we des poedels kern dan niet ook nog eens van het rechte pad, de heilzame willen afglijden. Neen, voorwaar (houzee, ook): een bal te volgeladen, die voelt zich niet senang. Terecht is het standaardwerk van team black cat recht in de leer: ballen zijn eenvoud, knoflook is zelfs al te buitenissig, compact en een weinig -maar nauwelijks- tot stuiter in staat; zijn wat je ziet is wat je krijgt, list en sluwheid zijn ze vreemd.
Een bal is als een man: meer maak je d'r niet van.
Dan nu de vraag (ik flashte al forward). Is buikdansen Chabliz? Of is buikdans de spreekwoordelijke bal gehakt?
Moet een buikdansmeisje Belle Perez-vlechtjes hebben, danseressentaille en geoefende bovenarmen, of wordt dat eigenlijk een te complex gerecht als u zich bedenkt dat er ook nog een intelligente, montuurloze bril aan het de receptuur toegevoegd is.
Is buikdans nog wel buikdans, als het TRIBAL FUSION BELLYDANCE heet terwijl het buurthuis dan LCC wordt?
Van dit soort meis ..eh.. kwesties, lig ik wakker. U ook, fijne man? Dan bent u marketeer, vanbinnen.
(uitagenda Rotterdam. Toegegeven, de cover, vrouw gereduceerd tot cartoon met lolly, katalyseerde het denken wel degelijk.
-
14 april 2012 19:09Men moet zich op de hoogte stellen van het actuele culturele leven, nietwaar? Anders is men geen journalist.
Zodoende kon ik aangetroffen worden in een plekje in Rotterdam waar je -zeg maar- een Lada kunt verkopen. In een handzaam verpakt dagje je kennis van muziek in verschillende decennia en werelddelen wat opkalefateren. Eigenlijk een life-documentaire. Goede reclame voor de studie geschiedenis is ook een uitleg. Geen Ronettes, maar had zeker gekund.
Als we inmiddels weten hoe de teenager in de US tot stand kwam, wat het nut is van 50 000 wat op een radiozender in 1954, dat het hedendaagse verToosken eerder ver PatBoonen betekent [glad produceren], dat de hond van Charlize in de film [Ernie] waarschijnlijk vernoemd is. Nou ja ze had ook verstand van marketing, in die film.
Dan kan het eigenlijk niet anders, of men organiseert voor de verluchtiging en het vermaak een popquiz. Nieuw is dat gegeven niet, te Rotterdam. Wel nieuw was Pictionary.
U kent dat wel uit uw jeugd of uit toen Harry Sally ontmoette. Hints, maar dan via tekenen, uitbeelden op papier. Voor de bedenker -het is dus het liedje en de artiest op een plaatje en het publiek dat het raadt- is volgens mij de verleiding haast onweerstaanbaar het moeilijk te maken. Nu Cat Stevens en Father and Son, Small people en een zondag, Down Under met Men at work [niet wat/hoe je denkt, smeerlap].
Long hot Summer, Girls aloud. Bij 45 graden in je limonade liggen sudderen. Girl overboard, I thougth I had it. Pink Floyd - open the bedroom in the suitcase on the left you'll find my favourite axe. En veel mannen met exen hier, zo te zien.
Al wordt het al snel onmogelijk. Onskeskaebnen. Bjerglaten. Haerg. Da's Deens. En trouwens ook instrumentaal, want folk.
Onmogelijk was het ons dus niet gemaakt maar ... dat hadden ze best gewild, ergens-ja zoiets voel je aan je water, je instinct schrijft het je voor. Hiermee de presentatie trachtend te typeren .. wij van de marketing plakken graag labeltjes.
PS Inmiddels vond ik het tijd het over Bryan Ferry te praten wegens de serie In Treatment. Logisch. Dat heb ik vanwege mijn bruut-mannelijke imago, een beetje de Jan Heemskerk van Rotterdam (hij is thans werkeloos, althans alvast weggestuurd lijkt me zo, dus dan klopt dat) maar gehedged met Charlize en Ernie. Het risico dat u denkt ik een flagrante rabiate bisueel ben (maar wel met een uitsekende smaak neem ik daarbij voor lief)(omdat ze nou toevallig allebei nelson heten, puh).
Nee joh, ik ben gewoon net als de rest van mannelijk rotterdam doe het zelf. Vooruit, 67% dan. Daarom is het ook zo'n goede plek voor musea, mits je je personeel styleert volgens de normen van Wim T Schippers. [rhp-producties.nl]
2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10/07/2012 19:17 door rhp.
-
24 april 2012 16:37Yep, systeembeheerders
De PCM, computerblad voor de massa, dook in haar ledenbestand. Yep: systeembeheerders. De schrijfstijl wordt het meest gewaardeerd (alles is relatief en technical writer een ondergewaardeerd beroep). Maar met een imposante 77% wordt de lay-out van PCM ook hoog geacht, volgens mijn bescheiden Kunstacademiegehalte niet wezenlijk beter dan de CD-hoes van Lasgo.
U moet ze kennen, systeembeheerders. Bezig blijven, is hun tempoteamgewijzemotto. Om redenen die niemand doorgrondt kopen eigenaren van bedrijven een IT-infrastructuur zoals dat heutzeutage heel Prorailachtig heet, vergeten wat er op de pakbon stond en huren dan telkens consultants in bij Toilet en douche die dan gaan navragen of we alles al hebben, die daarvan de helft OostIndisch vergeten en rapporteren aan de eigenaar welke nieuwe spullen dringend noodzakelijk zijn. De systeembeheerder moet die dan beheren, de consultant incasseert een of andere bonus en werd nooit meer teruggezien. Dat beheren van nieuwe spullen is in gewoon Nederlands (kortom) extra werk. U begrijpt de zo gewaardeerde niet-inhoudelijke kant van schrijfstijl en dtp opeens en stuk beter, 't is ingesleten.
Dat de jeugd tegenwoordig helemaal Laura van Connie is m/v wordt weer es bevestigd, tenzij u computers van nu zo overzichtelijk vindt met al die opgestarte processen, opslagruimte op het web, wazige updates-ietsisme, you name it. De lezer van het blad vol freeware die soms zelfs (omfloerst) commerciele meuk afserveert (raid 1 via Window?! we gaan zitten we maken een praatje ja met mij ook alles goed okee dus jullie zijn mijn vrienden gezellig en neem ook gebakkk) is modaal 55 en de 65+ cohorte is zelfs nog 7% are you a virgin you can tell me I'm a docter: nee, dat was niet in een percentage uitgedrukt (gemiste kans hoor). Spam op de Pop-server laten staan, niet nieuw, maar hoor es het ook aan de wereld vertellen is iets anders he. Anno nu weet je niet eens wat de politiek nu met dat Europa van plan is. Hopelijk laten ze de rekening door de hond opeten, want wat is je onderpand vertel maar, en wat wou je dan doen wat had je nou? Prima joh, hier heb je Drenthe, zie je wel daar hunebedden en hier de enige actieve Ladadealer snibbig genaamd veel geluk ermee. En anders ga ik wel een week brommen, ik plak nu ook van het pluche.
Ik bevond me in de bar bij de Rotterdamse Schouwburg, want had op radio zoveel gehoord dat we bestuurloos waren oh jee NT2 ROC en zoals later is nu terecht bleek koop ik uit principe geen kranten. En daar bleek de PCM informatiever, helderder en interessanter dan AD, Volkskrant en NRC na een gevallen kabinet in een Europa in puin. Wanneer gaan ze wel hun best doen, die redacties? Karremelieten, God verbindt jou en mij! Ellende! Tendamme! Clipper is toch geen freewaretooltje! (okee, overal mankeert wel iets).
-
29 april 2012 16:53Van ooit socialistisch beertje Panda via de zoon van Charles zijn vrouw tot de grille van de Daf 95xf: veel is tegenwoordig design. Sergio Marchionne, Middleton effect respectievelijk 1-2-3-filosofie. Toch zullen er stemmen uit de tijd van Midas Dekkers klinken (omineus, veronderstel ik, donderend vanaf van boven) die in die tijd -pakweg Fiat 126 en Autobianchi A112) - vooral niet aan design dachten bij Fiat. Die het Britse koningshuis geen enkel modisch effect toedichtten en vrachtwagen, hun truckerscafé's, de 16 versnellingen en Henk's vlam ook allerminst met onderwerpen als deze in verband brachten.
De paradox van uw huisfilosoof dan toch eens voor leken verklaard. Het design in een boek erover is zo gewoooon. Regiorunner versus Wadloper: is dat niet simpelweg sign of the times? Had die trein er zonder IO niet net zo uitgezien, of slechts marginaal anders? Weet u wel hoeveel het communisme-dashboard van de eerste Volvo 340 met de 360 GTL verschilde. (en dus werkte die Corien Pompe voor een grijpstuiver).
Kent u de Rav0? De Rav0 is de stofzuiger van de Rotterdamse Roteb. Functionaliteit? Daar zeg je me wat, vriend. Wat ie vandaag zuigt is vanmiddag al vergeten. De chauffeur is voormalig Haltklant, en de ergonomie van de werkplek op de grote vaart (of zoiets) zal hem toch werkelijk aan zijn kont oxideren. Wél moet het ding in het oog lopen en hij maakt ook een beste bak herrie. Burger, belastingcenten, Indexwijk voorheen -Vogelaar.
Functionaliteit is in feite vooral niet op feitelijkheid, specificaties en andere nuchterheden toegespitst.
De Rav 0 knort als een nijlpaard, sproeit als een nijlpaard, hobbelt als een nijlpaard, accelereert als een nijlpaard en ik sta niet raar te kijken als twee Rav's 0 samen .. weet je wat ik zie, als ik gedronken heb? Ook de kever is volgens Topgear in Crap cars futiel, met name waar het autobiele kwaliteiten betreft. De AK47 was legendarisch (slecht en onprecies). De aansteker met de ritssluitingconnotatie was er op het goede moment zodat GI's hem aan Europeanen konden demonstreren en de kunstmogelijkheden op het te zachte ijzer waren een belangrijk USP.
U snapt het wel al he .. kleuren binnen de lijntjes, dat wat nog haaalbaar is, vantwoodekeit nemet gercht op de toekomt (JPdictie featuring klankverkorting).
Zo word je dus geen held. Jazker, op de banzaiboomschaal maar toch, is een product met icoonstatus een held.
"De fallus is de belangrijkste significant, de significant der significants die over alle andere heerst en een menselijk wezen de orde van de cultuur laat binnentreden." (1) (Lolita en kiss the Blarney stone, maar dan mannelijk). "Whatever it takes, taking into account the unlimited powere and wealth I have and I've killed before." Nicholas van Hoogstraten, elders in deze serie.
Ervoor gaan, alles uit de kast, de vuist op tafel; het gat om de intentie en niet de uitwerking.
Om u te amuseren of niet tjeminee zijn vrouwen thans helemaal afgeschaft tenzij achter taart te Dudok? eentje uit een autoriteit toegedichte bron met prima verwijzingen en wagonladingen signaalwoord. Heldendom sluit reclametechniek ook niet uit, dat zou ook maar onzin zijn zie Napoleon of Hendrik met die pofbroek.
Gezangetje 38-3 Hoor mijn hartsgeheim
Ik zal u werven tot mijn bruid
zo zegt de heer ik zal u winnen een lichte bruidstijd zal beginnen
in liefde en gerechtigheid.
Ik zal u werkelijk trouw beminnen (zie ook mens'health deze week)
geheel mijn hart gaat naar u uit.
Ik leer u wat mijn naam beduidt
Zo zult gij eindelijk mij kennen.
..da's toch een behoorlijk say my name bi*** who's your daddygehalte- en het leuke is: het verwijst -want melodie gebruikt- naar P17. En da's gewoon knokken, daar pak aan, voelt gij al iets zuster Anna? Leeuw, scherpe klauw, pleit beslechchcht, 't briest, bralt en spot gelijk een roofdier en anders wel een Rav 0.
_________
Elisabeth Badinter, "XY" hst. De verminkte man, Lacan, kennelijk held uit de jaren 70. Uitg Contact 92.
Als je William ziet, toch .. waarom zou je Kate niet wat meer joggingbroeken en punktruien met gaten aantrekken. Okee, ongebruikelijk. Maar met die historie van hun Koningshuis vers in de genen is een te weinig ijdel meisje nog zo raar niet.
-
Berichten: 133Struikelend en aan de kook gebracht maar nu even serieus, qua marketing
01 mei 2012 12:56Want mijn missie alhier was enige wetensaardigheden te zaaien want als de musea naar de knoppen gaan is dat juist in crisistijd met vrouwtekort en tijdteveel slecht voor de mensen. In het land. Marketing is geen twitter, een netwerk komt niet aangewaaid en dat weet u ook allemaal best en pas maar op met al die implementaties in silicon zoals wij van de wél es buitengeweest succes met die 22jarigen in je toko, museum is een laag in kosten en gestaag in omzet-business. IT is doorgaans ik pak je nog wel terug-business, waarvoor storingen en licenties zijn uitgevonden. Taiwanese printplaten, systeembeheerders met 2 jaar mavo. Enfin.
Marketing is eigenlijk heel gewoon een bezuinigende actie, zoals naar de kerk voor een concert dat ook is.
Voorlezend uit eigen werk.
Voor de korte termijn is in de opdrachtomschrijving een doel opgenomen van 10% vergroting van de omzet. In hoofdzaak zijn er twee manieren dit doel te bereiken.
Verhoog in alle segmenten de omzet met 10%
verhoog in gekozen segmenten het marktaandeel zodanig, dat de omzet met 10% stijgt.
Stel ik tracht in de groep sportkantines de omzet 10% te verhogen, dat heb ik gemiddeld 98 nieuwe klanten nodig [volgt berekening in imponerende academische stijl, met integralen enzo].
Stel nu dat ik hetzelfde probeer met de scholen. Dan heb ik 205 nieuwe klanten nodig.
DE keerzijde van deze optie is vergroting van de omzet per klant. Bij veel kleine klanten meer omzet behalen levert ook omzetstijging op.
•10% van mijn bedrijfsklanten verkoopt 10% meer [volgt berekening in imponerende academische stijl, met integralen enzo] 3 pro mille meer omzet.
•10% van de cafes zet 10 % meer om [volgt berekening in imponerende academische stijl, met integralen enzo] 1 pro mille meer omzet.
Zoals de eerdergenoemde Boston Consultancy Group matrix aangeeft, is het van belang de totale marktomvang goed in de gaten te houden. Holistischer gezien, de dynamiek. 205 nieuwe scholen is al volkomen onrealistisch, dan moet men ook nog eens bedenken dat in deze groep veel fusies plaatsvinden, zodat de gescoorde klant binnen enkele organisatorische verschuivingen (denk aan onze gesprekken over het inkoop-team, beinvloedbaarheid kleine klant versus geramd zitten als een gorilla bovenop een rots in de diergaarde) alweer geschiedenis is.
-----
Helder? Persoonlijk een accountmanager op pad sturen is duur. Zeker ten opzichte van pakken koffie, bekertjes, flessen Dreft en speculaasjes, om de dingen al bijna bij de naam te noemen.
Marketing is sowieso de enige optie in het geval het segment krimpt, de inkoper elke dag ontslagen kan worden of je gewoonweg erg veel onzekerheid hebt of je iets zult bereiken. Het enthousiasme over de soort -gister op koninginnedag weer decollets zover het oog reikte; stuurs blikkende tweemetermannen met sonysecretaresse pruilenderwijs aangekit en ik zie nog altijd totaal niet hoe een inkoper met Hyundai Skippy en 3 ZMOKkinderen en een garnaaaalenpelster van een mokkel daar nu een warm gevoel bij moet krijgen. Hoe is er een gloeiende hekel aan kan hebben, vind ik veel eenvoudiger invoelbaar.
Duss.
Marketing is daarnaast dus de weg te gaan voor die klanten die weinig omzet scoren per klant, maar die je *ook niet eruitmikken, zomaar. Die groep die in barre tijden, zoals nu, toch eigenlijk de moeite wel loont om eens in te duiken. Op zich lijkt dat meestal geen groep -in dit voorbeeld is het allemaal wat makkelijker [bedrijfskantine- stroopwafelcampagne] dan bij complexer bedrijven Hoogovens vage maisblik-hut of achterklep Lada [Hoogovens zal toch niet aan VW leveren? Kammenieveurstelluh Aixam, Lada, Proton Saga, Zil, per hectoliter goedkoper anders zou dat Born niet zo totally unloved zijn toch]
Accountmanagers springen bovendien erg in het oog. Vervelend als het is, zijn klanten maar beperkt geinteresseerd, qua diepgang. In 1995 en 2015 drie offertes, weekje een assistent-inkoper erop, resultaat goed-genoeg. Ergens ook goed nieuws, een telefooncentrale of 30 meter magazijnstelling kan evengoed tweedehands als je eerlijk bent. Maar die concurrent ziet herkent die Alfa 159 en de Keith Flint-blik op onverwachte momenten al voordat de klant zich zelfs maar aan het brancheblad heeft geergerd, zich weer es een beetje inlezend wat is er nieuw.
Op musea toegespitst: mijd moeilijke doelgroepen, er zijn er over minder gestruikeled die groepen zijn niet voor niks moeilijk. Kansarmen van de soort die nooit een boek of tijdschrift in handen hebben {echt, ze bestaan!} die krijg je niet ineens geinteresseerd door over Mr Big eindelijk een echte schurk te gaan beppen. Live and let die hebben ze ook al niet gezien en The Prodigy zegt ze ook niks. En toch hebben ze een lekker wijf en zijn ze gelukkig met hun werk bij BurgerKing snapje dat nou? nee wij hebben toch maar mooi de wijsheid in pacht cultuurhappend. Dus weet dat je doelgroep mensen zonder functionerend sociaal leven betreft; sommigen hebben dat basisgegeven zelfs nog gemist.
Daarentegen het onderwijsmuseum met Ueberjuf José sorry dat ik uw les heb verpest, Mrs Gredis with the long silken legs, voorgeprogrammeerde robotdirecteur sociaalvoelend en toch gevoelig, teder bijna, mooi gebouw pal in het centrum steenworp van Blaak ook prettig bezolderd .. dat smijt je dan weer dicht ik snap dat soort dingen niet hoor.
-
02 juni 2014 14:35'The shaft and bush can be checked by pushing the shaft back. Rock it to check for play. A little play is acceptable, but if the play is excessive, the bush must be renewed.
In the unlikely even the shaft is worn it will have to be renewed (meestal is het de prostaat die het laat afweten). The bush is renewed by simply tapping it out with a suitable punch.'
Nu weet ik nog steeds niet echt hoe ik een koppeling vervang, maar de Sandwichspreadvernoemde boekenschrijver loopt natuurlijk ook spitsroeden (even in de sfeer blijvend), want als je het eenmaal weet, weet je het. Ook al is het een luizige baan, die iemand moet doen.
Die tekstjes. Bij de prenten. De schilderijen. Het vergezicht, op het readymade. Je kunt natuurlijk opschrijven dat de maker er rijk mee is geworden, maar enige Wik'er die ik ooit sprak had een rijk vrouwtje, tenzij het een meisje was, en dan is dat concept niet alleen bij culturelen in zwang. Je kunt 4 stromingen noemen waarodner dit valt waarvan ik er dan twee niet ken, en met eentje dat oneens ben, dat het daarvan een treffend voorbeeld zou zijn. Of ander specialistengepraat, waarmee je de lezer ook niet echt vermaakt.
Van die schalksheden. Suitable punch, je publiek is toch ook geen 60 meer. Prostaatgrap. Dat zou ik tenminste doen, met die tekstjes, ernaast.
-
IP/Host: ---.adsl2.static.versatel.nl
Registratiedatum: 7 jaren geleden
07 maart 2016 22:29
-
Berichten: 133Timman, of Guiugiaro, of een ander Momento Mori Preacox (keus genoeg)
08 februari 2020 15:00Timman, gaan we daar nog iets aan doen vooralleer het tijdelijke eeuwige, net als to name a few Beatrix, Elisabeth, Giu Giugiaro, elke politicus die mensen bij naam kennen, elke tv persoonlijkheid die iemand bij naam kent? Of is het weer het oer hollandse gedrag anno nu, heden ten dage: bek houwe, cola kijken, Ziggo zuipen (ze hebben gewoon gelijk, dat het een wingewest is voor ze, hoe oenig de tv ook is, met hoe veel makelaars in % ook per uitgezonden minuut, de vaderlander promoot het aan de buren en wil over hobbies slechts liegen, en naar de voorzitter verwijzen, de verwijzerik). Die zijn in t algemeen (en zeker in het tennis) ook geen 58 meeR.
Timman dus. Let’s do pros and cons. Hij was niet de nummer 1 en was ook niet echt in de buurt. Maar als jij het doet, beste man, ben je nummer 123.876.9047.8974. er zijn er in het schaken wel een paar concurrenten bij gekomen, namelijk. Om redenen die afgeschaft zijn , het betreft hier namelijk de boek uitgeverij en handel, was men goed e maatjes met Russen. Sommige, konden zelfs (hun) boeken vertalen, we spreken nu seventies. In de klassieke zin des woords waren bohm en timman BN’ers, (more or less) goodlooking, veel in het nieuws, zelf investerend, zelf schrijvend kunnend.bereid tot een simultaan seance, een bijdrage aan een teleac cursus, gapend dennis de vreugt te woord staan, marketing van het product schaak/ de bietenbrug of je linkerarm
Timman heeft kortsnooi niet aan het emigreren gekregen, dat doet zo’n man zelf. Maar we hadden hem dus een tijdje hier, waar hij aan het nl kampioenschap meedeed, en dan wEET J E IETS. Jaja, hij won nogal erg. Maar cxat is het pnt niet. Zien, ervaren, wat echt is, is dat, en is geen footage of blog.
De Club 1, the cool kids with the cheerleaders, het hogere, de incrowd, bekend van bryan Ferry, heb je die vaak over de vloer? Nee, dus als het zo is, moet je er profijt van trekken. De Rus, dat zei ik ja. Dito een ge annoteerde partij tegen Karpov, met hem waren de relazies ook redelijk, en dan kan dat.
Thans is het zo’n Volvo situatie, een chinees nam het over en sindsdien zijn alle cijfers + 12% jaarlijks en wel 705 000 exemplaren gejokt, maar ga het maar niet bij van aarle de 2e handsman vragen, die heef t nog niet eens 1 exemplaar van sinds de Chinatijd. Nou dan vezint u toch zelf een metafoor. Mogelijk met Giri erin.
Dit. Komt.Niet. Meer terug.
Gaan we lopen zwijgen tot ie zelf niet meer terug komt? Zwijgen is nogal en vogue in het land van, uh, er schiet me niks te binnen, mensen die zo tevreden zijn als Reinier Paping in de Max, maar dan zonder een (geleefd / nog te leven) leven, zoals Paping
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.