Aankondigingen

Kunstexpositie Elsmuseum Beek (L) tijdens Pinksterweekend

Gepost door Artxcel 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Kunstexpositie Elsmuseum Beek (L) tijdens Pinksterweekend

    09 mei 2009 02:05
    Kunstexpositie Elsmuseum Beek (L) tijdens Pinksterweekend, ruim 250 betaalbare werken

    Op zaterdag 30, zondag 31 mei en maandag 1 juni 2009 (Pinksterweekend) organiseert Kunstgalerie Artxcel een kunstverkoopexpositie met ruim 250 werken van Herman Brood, Karel Appel, Nico Vrielink, Corneille e.v.a. in Elsmuseum Beek te Beek (L).
    Openingstijden: 11.00 tot 18.00 uur. Toegang gratis. Ook het museum (dat in het teken staat van het bekende kruidenbitter Els La Vera) is gratis toegankelijk voor expositiebezoekers.
    Tussen de authentieke distillatieapparaten staan ruim 250 betaalbare kunstwerken opgesteld (voor prijzen ver beneden de normale galeriewaarde) waaronder schilderijen, tekeningen, litho’s en zeefdrukken. Ook is er fotografische kunst van Erwin Olaf en Lilith. Beek ligt op een steenworp afstand van de mooie stad Maastricht waar de winkels zaterdag en zondag tevens open zijn. Een leuke uitgaanstip dus.

    Adres: Elsmuseum Beek
    Wolfeinde 4C
    6191 EB Beek (L)

    Meer informatie: www.artxcel.com
  • Re: Kunstexpositie Elsmuseum Beek (L) tijdens Pinksterweekend

    rhp
    23 april 2010 20:07
    19:03 23-4-2010 zegt de PC dat het nu is (dat weet zo'n ding dan toch maar, ondanks dat hij niet weet wat hij weet want het is alleen maar berekenen in een processor met een Dram en eventueel wat threading (al of niet hyper-ish) (deed hij Kantiaans).

    De tijd. En dat ze verglijdt, 't is een zucht .. je kijkt uit het raam en je bent 60 (enzovoort).

    Met andere woorden (waaraan ik zou willen toevoege: heel andere woorden) TERZAKE

    festivalseizoen komt er weer aan. en nou moet het grrrmbbl zekers in deze tijden van crisis en drama natuurlijk niet zo zijn dat alles maar is zoals het was en deed men een plas.


    Gia Farell is een leuk meisje met een snoepig smoeltje en enthousiaste borsten. Echt. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat er vanaf All Saints niks meer bij te leren valt (ik ben niet helemaal los op mannen-met-gitaren, als uebersexueel zijnde, hebben (zo stom!) meisjes meer mijn interesse (echt!).


    uh, winkelmeisjes

    Die winkelmeisjeskunde daar groei je op een gegeven moment overheen. Nemen we even mevrouw Moloko erbij. Geen 18 meer, maar zeker wel winkelmeisje geweest, ooit. Anyhow, al ruim buitijds ligt ze al op d'r buik over de monitorspeaker gedrapeerd, waarna op 1:57 een tempowissel ingezet wordt. Kennelijk is er sprake van een behoefte aan wat steviger werk, daarna.

    Op 2:47 herhaalt ze zulks, maar dan in een pose die een z.g. sploshsessie doet vermoeden: beheers de ledematen zo, dat niks verloren gaat (arm en been verticaal omhoog). (ECI zo gek nog nie want ooit moest ik toch die bon verzilveren en ik dacht denk ik wat zal ik nou dan es nemen en anders was ik nooit bij de Lesbische geillustreerde Liiefde terechtgekomen en met 'verse vruchten met de natuurlijke nectar die je van haar been likt' is dat welbespraakter dan je op basis van die titel zou vermoeden; had ik dat toch mooi maar gemist.

    WAT IK MAAR WIL ZEGGEN: graag er weer tegenaan dank u wel, maar dan ook wel alles in een nieuw jasje en mevrouw Bettie dan bedoel ik eigenlijk meer dan alleen cosmetisch toch ook wel, met ander arrangement en meer show off enzo. Sla deze Moloko 2003 er nog even op na anders (wel jammer van de heterofoob (dat komt meer voor dan je denkt tegenwoordig) aan de camera (bij cameramannen) (mensen) want ze lag net op d'r rug of de drummer moest in beeld die ook naar Squeeze maastaven (ik lees ook wel es wat) niks was dus een homo en dan ook nog eentje met de lat laaggelegd (Moloko pleasure seeker Body and soul pompompompom u kent hem vast nog wel).
  • Re: Kunstexpositie Elsmuseum Beek (L) tijdens Pinksterweekend

    rhp
    23 april 2010 20:10
    Bettie dat is dan Bettie Serveert. Want de neiwue CD is toch weer niet zo heel vernieuwend eigenlijk om eerlijk te zijn, maar als stylisme en performance dan .. is de 7+ met een snuif hang en een onsje wurg haalbaar en redden we het net.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.