Informatie gezocht

Gezocht : Ruimte voor verzameling oude computers

Gepost door Stefan Mansier 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • Gezocht : Ruimte voor verzameling oude computers

    22 november 1998 17:19
    Ik ben op zoek naar een ruimte waar ik een deel van mijn computer verzameling kwijt zou kunnen. De ruimte die ik zelf heb wordt namelijk te klein. Het gaat om computers varieerend van klein (<1kg) tot groot (100+ kg). Alle hulp/informatie is welkom!
  • Re: Gezocht : Ruimte voor verzameling oude computers

    11 juni 1999 09:15
    Ik heb geen ruimte, sorry, maar ben je in het bezit van een Microbotics MAS-20 drive uit de jaren 1987 ? Dit was een externe harddisk van 20Mb, die parallel kon worden aangesloten op een amiga.
  • Wij hebben een oude pc nodig

    07 maart 2000 12:07
    He we hebben een oude pc nodig heb je nog een pc met 100mhz 16 mb ram
    Heb je zon pc email mij dan want ik heb nog een oud beestje nodig.
    uuh ik weet dat je verzamelt maar als je een dubbele hebt graag wij hebben er 400 a 500 honderd gulden over dus reageer snel.
    Mzzl
  • Re: Gezocht : Ruimte voor verzameling oude computers

    28 juli 2000 23:55
    : Ik ben op zoek naar een ruimte waar ik een deel van mijn computer verzameling kwijt zou kunnen. De ruimte die ik zelf heb wordt namelijk te klein. Het gaat om computers varieerend van klein (<1kg) tot groot (100+ kg). Alle hulp/informatie is welkom!
    ik zoek een site voor 286 en 386 game`s weet jij er een paar site`s waar ik games kan downloaden alvast bedankt en sucses met het zoeken naar gepaste ruimte voor jouw verzameling

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.