Informatie gezocht

schilderij M.J. Nefkens

Gepost door rijndertgroot 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • schilderij M.J. Nefkens

    10 januari 2009 21:56
    Beste geinteresseerde,

    Het bijgevoegde schilderij van ( naar men zegt M.J.) Nefkens kan ik kopen. Hoe staat deze schilder bekend en wat is een reele aankoopprijs.
    Er is ook een lijst bij: is dit tevens de moeite waard?

    Alvast dank,

    Rijn.



    6 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 11/01/2009 10:58 door rijndertgroot.
  • Re: schilderij M.J. Nefkens

    10 januari 2009 22:02
    Beste geinteresseerde,

    Het bijgevoegde schilderij van ( naar men zegt M.J.) Nefkens kan ik kopen. Hoe staat deze schilder bekend en wat is een reele aankoopprijs.
    Er is ook een lijst bij: is dit tevens de moeite waard?

    Alvast dank,

    Rijn.
  • Re: schilderij M.J. Nefkens

    02 augustus 2015 11:58
    Dag Rijn,
    Ben je al verder gekomen met je vragen over het schilderij van M.J. Nefkens?
    Ik heb namelijk ook een schilderij van hem (uit een erfenis) en die zou ik wel willen verkopen. Maar ik geen idee over waarde ervan. Er is daar maar weinig over hem te vinden op internet en zijn werk wordt maar weinig aangeboden.
    Mathieu
  • Re: schilderij M.J. Nefkens

    03 augustus 2015 15:22
    Mathieu Schreef: "zijn werk wordt maar weinig aangeboden"

    Op Marktplaats alleen al zijn er 7 schilderijen van Jaap Nefkens te koop. Daar ziet u ook wat ervoor gevraagd wordt:


    [www.marktplaats.nl]
  • Re: schilderij M.J. Nefkens

    03 augustus 2015 16:11
    Jij doelt op schilderijen van Jaap Nefkens, maar ik bedoel werk van M J Nefkens.
    Mathieu
  • Re: schilderij M.J. Nefkens

    03 augustus 2015 16:52
    Je hebt volkomen gelijk en de MJ Nefkens op Marktplaats is vals of bekladderd. Daarom hierbij screenshots van de enige 3 vergelijkbare veilinguitslagen op Artprice. Er zijn heel veel resultaten van hem bekend, maar vooral van landschappen. Voor gratis veilinguitslagen kun je ook een account aanmaken op [www.artvalue.com] Let op ze zijn geflatteerd want van vóór 2008 toen de bomen de hemel in groeiden:



    2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03/08/2015 16:57 door Hart.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.