Informatie gezocht

Sylvia Alonso

Gepost door rhp 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Sylvia Alonso

    rhp
    05 maart 2009 16:53
    Dag!

    Wie weet er iets meer over mevrouw Alonso?In gepaste verwondering over gruizige stijl en dito onderwerpkeuze (trefwoord: 2 mannen, 1 vrouw [www.cokkiesnoei.com]) hobbelde ik door het fotoacademie gebouw te Rotterdam (nabij CS).

    Op zich kan ik me voorstellen dat ik met haar invalshoek wel iets kan.. maar dan wil je wel iets meer weten over zo iemand. Ik kom op internet alleen dezelfde serie tegen ´loose´ getiteld, en kan over de mystieke jonge blom niks meer vinden dan dat ze wel es lesgeeft (wie niet), prijzen won met fotografie bij/van/voor SHell (uh, okee) en in Den Haag resideert. Maar je wil nog iets meer weten over leven en werk van de kabouter.

    Wie is Sylvia, weet iemand iets meer over haar? Misschien een vriendje (gezien de foto´s lijkt het me geen wij 1234 meiden bij mekaar-typje, om met Kus t espreken) of kennis die iets wil vertellen. Website ken ik uiteraard al.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.