Informatie gezocht

beeld met signatuur...wie kan me helpen?

Gepost door Agnes8 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • beeld met signatuur...wie kan me helpen?

    30 augustus 2010 20:22
    IK heb een beeld van een Romeinse gladiator(?) met een signatuur erbij. Kan iemand mij helpen en vertellen wie dit beeld gemaakt heeft?
    Alvast heel hartelijk dank!
    Vriendelijke groeten Agnes
  • Re: beeld met signatuur...wie kan me helpen?

    01 september 2010 17:03
    Geachte Mevrouw,

    het beeldje is gemaakt door een kunstenaar uit italiƫ.
    a.sautius.
    gemaakt van alabaster.
    hij maakte beeldjes van ben hur o.a.
    leuke beeldjes voor verzamelaars.
    met waarde..

    met vriendelijke groet,

    info@israeli-art.nl
  • Re: beeld met signatuur...wie kan me helpen?

    07 september 2010 12:06
    Er staat A.Santini. Het is een gegoten kopie naar een origineel van Antelma Santini, geboren 1896. En heeft geen marktwaarde.
  • Re: beeld met signatuur...wie kan me helpen?

    08 september 2010 07:32
    Ik heb nav de reactie van israeli-aer gegoogled en op collectibles.rubylane.com staat exact hetzelfde beeld en die is van Sautius.
    Voor mij, gezien de marktwaarde zou dit wel gunstiger zijn natuurlijk, dus ik hoop dat het toch van Sautius is.....





    2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 08/09/2010 07:36 door Agnes8.
  • Re: beeld met signatuur...wie kan me helpen?

    09 september 2010 18:53
    Dan heb je het goed mis, Agnes. Als jij een Italiaanse kunstenaar Sautius kunt vinden, krijg je van mij honderd euro. Er bestaat alleen een Amerikaanse site rubylane die de naam fout leest en Israeliart heeft dat bij gebrek aan kennis klakkeloos overgenomen. Tik Antelma Santini en "afbeeldingen" in en je zult je beeldje zien. Mij maakt het niet uit, een kitschding blijft het.



    1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09/09/2010 18:56 door arend.
  • Re: beeld met signatuur...wie kan me helpen?

    09 september 2010 19:08
    toch leuk en gezellig museumserver
  • Re: beeld met signatuur...wie kan me helpen?

    09 september 2010 22:03
    Oh wat jammer, ik zie het beeld inderdaad nu ook onder Santini staan bij google....hoewel ik nu wel een nieuwe uitdaging heb en dat is een Italiaanse kunstenaar vinden die Sautius heet, verdien ik tenminste 100 euro.....
    Toch is er ook die site die dit beeld voor heel wat meer geld te koop heeft staan dus ik hou t toch in de gaten of ie verkocht gaat worden....

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.