Informatie gezocht

Signaturen

Gepost door Marq 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Signaturen

    20 januari 2011 21:54
    Goeiendag, ik heb hier een paar schilderijen waarvan het mij niet lukt de naam van de schilder met zekerheid te ontcijferen. Handig als ik het hier mag vragen;

    Dank alvast voor het kijken naar.
    Marq



    1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20/01/2011 22:04 door Marq.
  • Re: Signaturen

    21 januari 2011 10:01
    Het is lastig om goeie foto's van signaturen te maken, maar deze zijn me net iets te vaag. Bovendien zien we de schilderijen niet. Ik doe toch een gooi. De eerste lees ik als J.W.Wiersma, de tweede Peter Bunnik. Alleen de laatste staat voor mij vast: J.Winter. Wordt het niet makkelijker van want de RKD noemt een Jacow, Jean, Jillis, Jo en een Julia Winter.
  • Re: Signaturen

    21 januari 2011 14:50
    Ik had er beter drie losse vragen van kunnen maken, maar heb nu de mogelijkheid een afbeelding van een schilderij bij te voegen. In dezelfde volgorde als de drie bovenstaande signaturen. Excuses voor de gebruikte flits in één ervan.




    1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 21/01/2011 15:14 door Marq.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.