Informatie gezocht

J.verulpenz

Gepost door willow 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • J.verulpenz

    07 februari 2011 15:24
    hoi iedereen ,
    ik heb al jaren een schilderij "madonnina feruzzi"
    en het schilderij is gesigneerd door ene " J. verulpenz"
    wie kan mij daar meer info overgeven?
    alvast bedankt
    willow
  • Re: J.verulpenz

    07 februari 2011 23:53
    Uw schilderij is vermoedelijk een kopie van "LA MADONNINA" van Roberto Ferruzzi, maar dat weet ik natuurlijk nooit zeker zonder het te hebben gezien.

    Gekopieerd door J. Verulpens waar regelmatig werk op de internationale markt wordt aangeboden maar juich niet te snel want waarde zal zo tussen de 40-80euro liggen met misschien een enkele uitschieter naar 100euro.

    Over de schilder zelf is niets te vinden en om het eerlijk te zeggen zijn de werken die ik heb gezien ook niet van grote artistieke waarde.
  • Re: J.verulpenz

    08 februari 2011 06:32
    dat het een copie was dat wist ik al als je de geschiedenis van dat schilderij opzoekt.
    voor mij is de emotionele waarde van dat schilderij onbetaalbaar.
    en vooral onder welke reden het bij ons geraakt is, maar goed ik wilde gewoon weten wie die schilder was.
    omdat het al vanaf de jaren 60 in ons bezit is .
    toch bedankt hé

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.