Informatie gezocht

Jur M beek schilderij

Gepost door marianne23 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Jur M beek schilderij

    05 april 2011 18:15
    ik heb een schilderij liggen van Jur M Beek
    de schilderij ziet er uit met een ijsberg bergen denk een hotel met een vlagje der op met een witte kruis aan de linker kant staat een klein huisje en 2 mensen zo als ik het goed zie mijn vraag was hoeveel die waard zou kunnen zijn zou iemand me messchien der bij kunnen helpen

    wie wilt deze schilderij kopen voor 350,-euro



    2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 19/04/2011 10:15 door marianne23.
  • Re: Jur M beek schilderij

    07 april 2011 21:15
    Dag Marianne,

    Juriaen Marinus Van Beek (1879 - 1965) schilderde weleens in en rond de Alpen. Dit schilderij is in Zwitserland gemaakt; de berg daarachter zal dan wel de Jungfrau zijn.
    Op veilingen doen schilderijen van Van Beek's hand zo ergens rond de 500 euro.

    Veel plezier ermee!
    René



    1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 08/04/2011 08:06 door renejeweetwel.
  • Re: Jur M beek schilderij

    12 april 2011 10:41
    weet u messchien ook waar ik hem kan veilen de schilderij en dank u wel voor de info
  • Re: Jur M beek schilderij

    12 april 2011 10:47
    Wellicht kunt u het proberen in Hilversum bij www.vanspengen.com , die staat goed aangeschreven.
    Als zij het niet de moeite waard vinden om te veilen, kunt u het beste googlen op 'kunstveiling' en dan de plaatsnaam van enige grote stad waar u in de buurt woont, en dan komen er genoeg veilinghuizen naar voeren.

    Succes!

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.