Informatie gezocht

vaas

Gepost door h.voorloop 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • vaas

    10 april 2011 21:40
    Ik heb uit een leeg halen van een woning van famili van ons een vaas met de volgende kenmerken: op de bodum 6305 lion.g Gouda Holland met een soort signatuur o.i.d.
    apart van vorm gestreept wit" geel en zwart gestreept ïn de lengt met 2 openingen aan de bovenkant.
    ik kan er eventueel een foto van maken,dit lukt op dit moment even niet i.v.m de camera die niet in orde is.

    vraag 2 waar kan ik informatie begaan over glas porselein het betreft een gaaf kompleet thee servies mooi bewerkt vind ik zelf men vertelde dat het van voor 1900 zou zijn.
    Kan dat?
    vriendelijke dank h.voorloop
    friesland
  • Re: vaas

    11 april 2011 14:06
    Het zou goed zijn als u een foto zou plaatsen, dat maakt het een stuk makkelijker.
    Mogelijkerwijs betreft het een vaas van Lion Cachet, die werkte van 1923 tot 1930 voor Goedewaagen in Gouda.

    groet,
    René
  • Re: vaas

    12 april 2011 10:12
    U heeft gelijk ik heb een paar foto,s gemaakt
    en voeg ik bij deze toe als dat lukt
  • Re: vaas

    12 april 2011 10:43
    't Is een mooi vaasje, dat zeker. Maar ik geloof niet dat het van Lion Cachet is, die maakte veel meer naar art nouveau neigende werken. Dit ziet er veel nieuwer uit.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.