Informatie gezocht

Egbert van der Poel 1643

Gepost door vanderpoel 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Egbert van der Poel 1643

    05 december 2011 13:15
    Hallo, nog een vraag voor de experts op dit forum heb ik enige tijd geleden in een Fries dorp in de buurt van Makkum, van een zeer oude man van de orig. Olieverfschilderijen gekocht. Ik was met dit schilderij al in de Essen Folkwang Museum te herzien. De deskundigen ook zei dat er dat er een origineel uit de 17e Eeuw. Het schilderij is op de rug met oude Bijbel beschrijft "E. VD Poel 1643". De bijzonderheid is dat onder een UV-lamp aan de voorkant van een handtekening? om te erkennen dat ik niet kan interpreteren. Waarom de handtekening is alleen zichtbaar onder UV-licht. Ik heb geconstateerd dat in een museum in Duitsland (SKD Museum Dresden (State Art Collection), een andere is origineel van dit beeld. Ik zei dat een curator van het museum, dat dit schilderij dateert is zeker uit de 17e eeuw. Ze vraagt ​​zich af echter de schilderijen in dit museum is gedateerd 1648. in mijn schilderijen ontbreekt een deel van een ander origineel in het museum .. Waarom de mijne nogal gedateerd is?. is het een klein voorontwerp van de laatste van Egbert van der Poel werd opnieuw geschilderd. Ik zou heel prijs stelt op informatie over dit schilderij.



    1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 05/12/2011 13:16 door vanderpoel.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.