Informatie gezocht

Oud schilderij schepen

Gepost door ariekunst 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Oud schilderij schepen

    17 februari 2013 16:39
    Oud schilderij vandaag gekocht met oude zeilschepen.Helaas kan ik tot heden geen signatuur ontdekken.Schilderij is in slechte staat de vernis is aardig gescheurd.Geen idee verder van dit werk hoe of wat.Is dit het waard om te laten restaureren.Formaat doek is 40x50.
    Ik zal betere foto's plaatsen deze zijn niet al te goed.Alle info is welkom.
  • Re: Oud schilderij schepen

    16 juni 2013 13:28
    Goedendag,

    Bij mij in de kamer hangt exact dezelfde, 135 cm x 93 cm, ooit gekocht in Laren (N-H), in 1973?
    Ik heb er toen FL. 400,- voor betaald.
    Uiteraard is het een reproductie die bij mij in de kamer hangt, maar wel een mooie reproductie.
    Ook deze is niet gesigneerd, wel zijn er allemaal kleine barstjes te zien.
    Ik vond het leuk om dit even aan u te vermelden.

    Groeten van,

    Hendrik Rebel,
    Huizen (N-H).
  • Re: Oud schilderij schepen

    27 juni 2013 23:48
    De zeeslag bij Texel van 21 Augustus 1673
    Geschilderd door Louis Eugene Gabriel Isabey in opdracht van Koning Louis-Philippe in 1836
    Jullie hebben een print die gevernist is om het als een echt schilderij te laten lijken.
  • Re: Oud schilderij schepen

    28 juni 2013 16:48
    Yepp helaas moet ik je hierin gelijk geven.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.