Informatie gezocht

Schilderij Van Vooren

Gepost door Nicoenlien 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • Schilderij Van Vooren

    20 augustus 2013 19:27
    Geachte,
    Langs deze weg zoeken wij iemand die ons meer informatie kan geven over dit schilderij van Van Vooren.Het doek is ongeveer 1,2m op 0,7m hoog is zit in een mooie kader.Dit mooie stuk zit al heel lang in onze familie,is in zeer goede staat en rookvrij ondanks de jaren...Weet iemand de naam,verhaal of meer over de schilder?dank bij voorbaat..
  • Re: Schilderij Van Vooren

    05 augustus 2017 10:09
    Beste ook ik ben in het bezit gekomen van een schilderij v Van Vooren. Zeer mooi werkje. Hebben jullie ondertussen meer info over die kunstschilder ?????
  • Re: Schilderij Van Vooren

    08 februari 2022 16:51
    Dag, ik bezocht voor het eerst deze site en zie uw oproep over het schilderij, getekend 'Van Vooren'
    Het is geschilderd door mijn vader
    Gaston Van Vooren ( Gent, 1910-1971)
  • Re: Schilderij Van Vooren

    08 februari 2022 16:55
    Dag, ik bezocht voor het eerst deze site.
    Het schilderij eerder vermeld bij Nicoenlien is gemaakt door mijn vader Gaston Van Vooren (Gent, 1910-1971)
    Om te verifiëren of de werken in uw bezit ook door hem gemaakt zijn , kan u misschien een foto plaatsen



    1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 08/02/2022 17:18 door Pedrolie.
  • Re: Schilderij Van Vooren

    24 februari 2022 22:04
    Hello Pedrolie, I also have a painting signed G Van Vooren (see attached), Can you tell me if it is from your father ? And can you give more thing about him and the painting ? :-)
    Thank you very much
  • Re: Schilderij Van Vooren

    25 februari 2022 08:27
    Hello Pedrolie, I also have a painting signed G Van Vooren (see attached), Can you tell me if it is from your father ? And can you give more thing about him and the painting ? :-)
    Thank you very much
  • Re: Schilderij Van Vooren

    27 november 2023 02:41
    Welterusten! Ik schrijf u vanuit de stad Florianópolis, in het zuiden van Brazilië. Ik heb ook een portret van de schilder Rubens gekocht in Brussel (0,80x1,00). Het schilderij is tevens gesigneerd door Van Vooren.
  • Re: Schilderij Van Vooren

    07 april 2024 16:38
    Hallo. Ik kocht een schilderij van je vader in Estland. Als je kunt, beantwoord dan de vragen. Welke plaats is op de afbeelding weergegeven? Zijn de zwanen op de foto door hem geschilderd of later opgeschilderd? Een zeer mooie en oude lijst, deze lijkt veel ouder dan het schilderij. Heeft hij de kozijnen zelf uitgekozen? Je hebt een getalenteerde vader, ik wens je veel succes!

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.