Informatie gezocht

info over hands-on

Gepost door Aniek, Chris en Manon 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • info over hands-on

    05 februari 2002 11:43
    Hallo,

    Voor ons afstudeerproject zijn wij op zoek naar informatie over hands-on technieken in musea. Wie weet welke musea deze nieuwe techniek gebruiken en waar we er meer informatie over kunnen vinden. Alle informatie is welkom!
  • Re: info over hands-on

    10 maart 2002 14:18
    Hoi Aniek,

    Mijn afstudeer scriptie (2001) gaat over kinderpresentaties (in Nederlandse musea). In kinderpresentaties in Nederland, maar vooral in kindermusea in Amerika en Engeland wordt van de hands-on techniek gebruik gemaakt. Heb er erg veel over gelezen. Op mijn website kun je m'n scriptie downloaden. [go.to]
    Je vindt de scriptie bij mijn portfolio: Titel "Een bezoek is een belevenis"
    Kijk vooral naar de literatuurlijst!
    Veel info over hands-on vindt je in de bibliotheek van de boekmanstichting in Amsterdam (zo ook mijn scriptie). (catalogus op internet te bekijken)

    Succes, laat me even weten of je er iets aan had,

    Groetjes Eva van Deijck
    (museologe)

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.