Informatie gezocht

schilder

Gepost door chanel 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • schilder

    13 december 2013 23:42
    Hallo kan iemand mij iets over dit schilderij vertellen wie de schilder is en e.v.t de waarde het is volgens mij een schilderij op linnen en met olieverf geschilderd ik heb hem van een oudtante gekregen haar man heeft hem gekocht op een veiling het schilderij haar man is al 36 jaar dood dus het schilderij is meer dan 36 jaar oud



    1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 14/12/2013 20:11 door chanel.
  • Re: schilder

    14 december 2013 00:10
    ok beter zo hier kunnen we iets mee...



    1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 14/12/2013 21:37 door ariekunst.
  • Re: schilder

    14 december 2013 20:06
    hallo kan iemand mij vertellen welke schilder dit schilderij heeft geschilderd en misschien e.v.t de waarde er van het is volgens mij een schilderij op linnen en met olieverf geschilderd heb hem van een oudtante gekregen haar man heeft hem gekocht op een veiling haar man is al meer dan 36 jaar dood dus het schilderij is meer dan 36 jaar oud de lijst hebben ze destijds zelf over geschilderd
  • Re: schilder

    14 december 2013 20:13
    sorry was iets verkeerd gegaan ook heb ik mijn bericht verandert nu met fotos hoop dat het nu goed is mvg
  • Re: schilder

    14 december 2013 21:39
    Inderdaad zo kunnen we er iets mee.
    Helaas ik herken het niet misschien andere wel....
    succes.
  • Re: schilder

    15 december 2013 00:01
    dank je wel dat zou wel fijn zijn als iemand het wist afwachten maar
  • informatie gezocht over J Scheer

    15 december 2013 20:08
    Hallo, in mijn onlangs aangeschaft huis hing dit schilderij van J Scheer. Heeft er iemand informatie over deze schilder en is het nog van enige waarde?

    met vriendelijke groet,

    Willy

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.