Informatie gezocht

wie kan mij zeggen van wie dit werk is en wat het evt.waard zou kunnen zijn?

Gepost door freek64 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • wie kan mij zeggen van wie dit werk is en wat het evt.waard zou kunnen zijn?

    09 juni 2015 12:17
    Ik heb deze (ets?) via mijn familie in bezit gekregen. Kan iemand mij vertellen van wie dit werk is en wat het evt waard zou kunnen zijn. Ik heb een foto van de signatuur bijgevoegd! bvd voor de moeite! Het is een afbeelding van de O.Z. Voorburgwal in Amsterdam rond 1900 zou ik zeggen.



    1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09/06/2015 17:28 door freek64.
  • Re: wie kan mij zeggen van wie dit werk is en wat het evt.waard zou kunnen zijn?

    09 juni 2015 12:44
    Zou iemand mij kunnen zeggen van wie dit werk is? Het is een afbeelding van de OZ voorburgwal in Amsterdam rond 1900 lijkt het. Ik heb het via Familie in bezit gekregen! Geen idee ook wat het waard zou kunnen zijn. bvd voor evt info.
  • Re: wie kan mij zeggen van wie dit werk is en wat het evt.waard zou kunnen zijn?

    09 juni 2015 14:45
    Beste Freek 64

    Zou een wat grotere foto lukken
    Deze is op postzegel formaat en een scherpe foto van de handtekening.
  • Re: wie kan mij zeggen van wie dit werk is en wat het evt.waard zou kunnen zijn?

    09 juni 2015 15:25
    Ja ga ik straks even doen
  • Re: wie kan mij zeggen van wie dit werk is en wat het evt.waard zou kunnen zijn?

    09 juni 2015 17:31
    heb m op zn grootst overgezet. normaliter kan je vergroten door te slepen maar dat werkt hier niet lijkt het. ik ga ff kijke hie dit beter te doen!

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.