Informatie gezocht

Schilderij maar van wie??

Gepost door Anne85 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Schilderij maar van wie??

    23 juli 2015 12:25
    Hallo,

    Kan iemand mij helpen met het ontcijferen van de naam van de schilder. Ik wil wat meer informatie opzoeken over het schilderij maar ik kan de naam niet duidelijk krijgen.
    Dit is een erfstuk uit de familie maar helaas geen achtergrond informatie...en daar ben ik juist zo benieuwd naar. Waar dit schilderij gemaakt is en door wie.

    Mochten jullie ook niet weten van wie het is, weten jullie dan misschien een goed adres waar ik het na kan vragen? Ik ben helemaal niet thuis in de kunst en weet dus ook niet waar ik moet beginnen...internet is alwetend...maar soms ook te overweldigend ;-)

    Alvast bedankt voor de reacties!
  • Re: Schilderij maar van wie??

    17 augustus 2015 13:00
    kan iemand mij melden wie de oorspronkelijke schilder is van dit schilderij ?
    ik meen dat het schilderij de naam had "de dobbelsteenspelers" .
  • Re: Schilderij maar van wie??

    17 augustus 2015 13:19
    Beste jaak,
    Beter om een vraag op te starten in nieuw topic ipv als reactie op een bestaande topic.

    Deze vraag heb je overigens al eens eerder geplaatst en antwoord op gekregen. Om je geheugen op te frissen:
    [www.museumserver.nl]



    1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 17/08/2015 13:26 door mp.kunst.
  • Re: Schilderij maar van wie??

    17 augustus 2015 13:49
    beste,

    inderdaad heb ik de vraag eerder gesteld maar door omstandigheden is het antwoord zoek geraakt bij mij.
    inmiddels heb ik via uw 'geheugen-opfrisser' het antwoord opnieuw gevonden EN steevast genoteerd.
    dank voor de hulp .
    uiteraard mag de vandaag gestelde vraag verwijderd worden.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.