Informatie gezocht

MORALES Dario tekening wie helpt

Gepost door mark plaat 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • MORALES Dario tekening wie helpt

    04 augustus 2015 11:24
    Hierbij een tekening van Morales met als nummer 4 met gaatjes in de hoeken.
    Lijkt mij een buitenstudie die in een serie is gemaakt.
    in 1970 heeft Dario Morales werk ingeleverd bij de tentoonstelling
    Pan American Exposition X Graphic Arts, Cali.
    Daar ik veel musea in en buiten Nederland om raad hebt gevraagd , en geen reactie
    kreeg (muv RKD..kwam daar niet voor) doe ik een beroep op mijns inziens zeer veel
    kennis op deze site.
    Met de vraag is er iemand die dit toevallig herkent cq kan dit Dario zijn ,namelijk
    bij veilinghuizen kreeg ik de boodschap...schildert alleen naakt...punt
    Dit is beslist niet waar bij onderzoek kwam ik veel tegen maar geen tekeningen.
    Dus mijn hoop is op de vakkennis specifiek dat je serieus wordt genomen hier
    gevestigd.
    Bij voorbaat hartelijk dank en wil eventueel aangesproken mensen zeker niet benadelen.
  • Re: MORALES Dario tekening wie helpt

    04 augustus 2015 11:32
    sorry hierbij natuurlijk de foto,s
  • Re: MORALES Dario tekening wie helpt

    28 juli 2016 16:17
    Ik wou het nogmaals proberen.na veel speurwerk vond ik ook dat het een kerk achtig gebouw
    moet zijn uit Mexico.
    Zou het Rodolfo Morales kunnen zijn ,hij heeft veel tekeningen gemaakt rond 1970 van kerk
    achtige gebouwen.maar de letters komen mijns inziens overeen...maar mis de voornaam.
    Is er iemand die aanslaat op de voorstelling....of is het geen Mexico ??
    Graag Uw hulp ..misschien gezien tijdens de vakantie..

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.