Informatie gezocht

wie is deze impressionistische schilder?

Gepost door artista 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • wie is deze impressionistische schilder?

    05 augustus 2015 15:15
    Kan iemand mij vertellen aan de hand van stijl en onderwerp wie de schilder is? Helaas geen signatuur...
  • Re: wie is deze impressionistische schilder?

    06 augustus 2015 15:54
    Ja, ik weet wel wie het gemaakt heeft. Dat is een broodschildertje in de Brabantse plaats S... waar u het waarschijnlijk gekocht hebt. Heb ik gelijk? Ik ben ook eens in een product van hem gestonken. Soms zet hij er een naam onder, soms laat hij de koper een "ontdekking" doen. Meestal schildert hij dieren, vooral honden omdat daar een grote markt voor is. Ik herken zijn werk inmiddels omdat één bepaald kenmerk vertoont dat ik niet verklap omdat hij er dan mee ophoudt. Ik geloof dat zijn vrouw de verkoop doet. Waar zou dit paardje op moeten lijken? Eerelman?
  • Re: wie is deze impressionistische schilder?

    06 augustus 2015 16:11
    Voor een broodschildertje levert hij toch soms verdienstelijk werk af. Wat is zijn kenmerk, hoogstwaarschijnlijk de achtergrond?

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.