Informatie gezocht

j verkade

Gepost door Petra1966 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • j verkade

    11 december 2015 16:48
    ik heb een vraag wie kent toevallig de schilder verkade
    ik heb een schilderij van hem waar een poesje op geschildert is en ben nu nieuwsgierig of dit een echte verkade is
    zou iemand mij misschien kunnen helpen het is namelijk een erfdeel van me vader en als hij waarde heeft wil ik hem wel
    goed laten verzekeren.
    alvast mijn vriendelijke dank
  • Re: j verkade

    12 december 2015 13:54
    Er zijn nogal wat schilderende Verkades geweest. Als u de priester Jan Verkade bedoelt, dan is een poesje als onderwerp niet echt waarschijnlijk. U zult toch een foto moeten uploaden van zowel schilderij als signatuur. Als u die niet publiek wilt maken, mag u ze naar mijn mailadres sturen: saxhart@gmail.com
  • Re: j verkade

    16 december 2015 19:05
    Hierbij de gevraagde foto`s van het schilderij waar ik vragen over had
    Ik hoop dat de hantekening herkenbaar is en of er iemand is die mij kan helpen.
    Alvast mij vriendelijke dank

    MvG Petra
  • Re: j verkade

    17 december 2015 11:26
    Nee, onscherpe signatuurfoto's kan ik ook niet lezen. Maar er staat niet alleen "J.Verkade". Het schilderijtje is grappig, maar vrij recent en niet van een bekende schilder(es) of anderszins van waarde.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.