Informatie gezocht

Schilderij van P. Brouwer

Gepost door markdevos 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Schilderij van P. Brouwer

    22 juli 2016 17:10
    Beste forumleden,

    Vandaag in bezit gekomen van een schilderij r.o. gesigneerd met P. Brouwer okt 1980.

    Zelf kan ik alleen Peter Brouwer vinden (1935-2010). De stijl wijkt echter af van de werken van Peter Brouwer zoals op dit forum staan of worden aangeboden.

    Doek is in goede staat, lijst is licht beschadigd.

    Afmetingen doek zijn 50x60 en van de lijst 59x69.

    Wie zou de P. Brouwer van dit schilderij kunnen zijn?

    Hartelijke dank,
    Mark
  • Re: Schilderij van P. Brouwer

    22 juli 2016 18:37
    De P.Brouwer van uw schilderij was of is een middelmatige amateur. Zulke lieden staan niet in de boeken en de databases. Zonder het denigrerend te bedoelen: het is rommel zonder waarde.
  • Re: Schilderij van P. Brouwer

    23 juli 2016 21:45
    Dag Hart,

    Dank voor de reactie! Had al zo'n vermoeden. Zo word ik elke keer weer een stukje wijzer :-)

    groet,
    Mark
  • Re: Schilderij van P. Brouwer

    24 augustus 2020 22:04
    hallo met jhon brouwer,is het schilderij nog te koop? want het is dan wel rommel zonder waarde maar het is geschilderd door mijn oom,en die is helaas niet meer onder ons

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.