Informatie gezocht

weiland

Gepost door Martin 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • weiland

    16 januari 2004 16:35
    Hallo allen ik ben op zoek naar info over ene Weiland F. C of E.
    heb een schilderij en vroeg me af wie de schilder is en wanneer hij de schilderij geverfd heeft zou graag reakties willen zien ,ik heb een foto van schilderij dus kan hem zo opsturen
    Alvast bedankt
    Martin
  • Re: weiland

    01 maart 2004 23:03
    Hallo Martin,
    Ik kan je helaas niet verder helpen, ik ben zelf namelijk ook op zoek naar meer informatie over deze persoon. Onder mijn schildering van bloemen in een vaas staat : F.C. Weiland 15. Ikben al de gehele avond aan het zoeken op het web en erg verrast dat iemand anders met dezelfde zoektocht bezig is. Ben je inmiddels verder gekomen? Zoja zou je mij dit dn kunnen mailen?
    Groet,
    Joseph
  • Re: weiland

    01 maart 2004 23:03
    Hallo Martin,
    Ik kan je helaas niet verder helpen, ik ben zelf namelijk ook op zoek naar meer informatie over deze persoon. Onder mijn schildering van bloemen in een vaas staat : F.C. Weiland 15. Ikben al de gehele avond aan het zoeken op het web en erg verrast dat iemand anders met dezelfde zoektocht bezig is. Ben je inmiddels verder gekomen? Zoja zou je mij dit dn kunnen mailen?
    Groet,
    Joseph

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.