Informatie gezocht

Informatie Schilder(s)

Gepost door GuessWh0oo 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Informatie Schilder(s)

    28 mei 2017 20:09
    Hallo allen!

    Mijn tante is een aantal maanden overleden waarna wij nu begonnen zijn met het leeghalen van het huis. Er hingen enkele schilderijen aan de muren met namen die wij niet echt kunnen ontcijferen. Graag zouden wij willen weten of iemand weet over welke schilder(s) het gaat en of dit bekende schilders zijn of lokale schilders.

    Bedankt



    1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28/05/2017 20:10 door GuessWh0oo.
  • Re: Informatie Schilder(s)

    28 mei 2017 23:03
    Het strandgezicht is de overbekende reproductie [www.canvasreplicas.com] naar Edward Henry Potthast. Het bloemstilleven is van een mevrouw De Soet-Erkamp wier meisjenaam wel als kunstenaarsnaam voorkomt, maar die zelf niet gedocumenteerd is. Hopelijk heeft uw tante u beter erfgoed nagelaten dan deze waardeloze muurdecoraties.
  • Re: Informatie Schilder(s)

    30 mei 2017 11:35
    Bedankt voor de informatie. Ging mij meer om de niet bekende (voor mij) lijsten die aan de muur hingen, of dat nog wat was. Maar niet alles dat aan de muur hangt is daarom direct waardeloos, kan ook emotionele waarde hebben. Maar bedankt.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.