Informatie gezocht

Wat is dit waard?

Gepost door hanajoju 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • Wat is dit waard?

    30 mei 2017 13:31
    Goedemiddag,

    Ik heb een hele simpele vraag zijn een van deze werken nog iets waard ik heb er namelijk totaal geen verstand van.
    Ik heb er nog wat meer staan maar helaas kan ik maar 3 bijlages toevoegen.

    Met vriendelijke groet,
    Hanajoju
  • Re: Wat is dit waard?

    30 mei 2017 15:37
    De buitenste twee zijn zg. Giovanni's, lithografische repro's voor de katholieke massa:
    [www.ebay.de]
    [www.ebay.de]
    Ze staan voor tegen de 100 euro op ebay, maar ze worden voor dat geld niet verkocht vrees ik.

    De middelste lijkt me ook een plaat, of is het een olieverfschilderij? Wat staat er linksonder?

    je kunt overigens meerdere vragen posten, en dus 6, 9 enz. foto's plaatsen.



    1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30/05/2017 15:39 door sytze.
  • Re: Wat is dit waard?

    30 mei 2017 16:20
    sytze Schreef:
    -------------------------------------------------------
    > De buitenste twee zijn zg. Giovanni's, lithografis
    > [www.ebay.de]
    > [www.ebay.de]
    > Ze staan voor tegen de 100 euro op ebay, maar ze w
    >
    > De middelste lijkt me ook een plaat, of is het een
    >
    > je kunt overigens meerdere vragen posten, en dus 6

    Hey ja die lijken er wel verdomd veel op bedankt.
    owja ik zie het ik heb er nog een paar geupload.
    sorry ik kan momenteel niet een foto van de achterkant maken. deze staan namelijk niet bij mij.
  • Re: Wat is dit waard?

    30 mei 2017 19:13
    sytze Schreef:
    -------------------------------------------------------
    > De buitenste twee zijn zg. Giovanni's, lithografis
    > [www.ebay.de]
    > [www.ebay.de]