Informatie gezocht

Informatie gezocht schilderij

Gepost door Kimbosman 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Informatie gezocht schilderij

    16 november 2019 14:00
    Hallo allemaal,
    Al enige tijd heeft mijn partner een schilderij in zijn bezit. Nu zijn we bezig om meer informatie te vinden hierover, helaas kunnen wij via de naam niks vinden over het schilderij of de schilder.
    Hij lijkt aardig oud te zijn als ik kijk naar het doek, de spijkertjes etc.

    Wie kan mij helpen??



    1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 16/11/2019 14:01 door Kimbosman.
  • Re: Informatie gezocht schilderij

    16 november 2019 15:59
    Het is helaas een schilderij zonder enige waarde, in de quasi-oudhollandse stijl van de Münchense schilder Fritz Wagner. Het is namaak waar er duizenden van in omloop zijn. En deze behoort niet tot de betere...
  • Re: Informatie gezocht schilderij

    16 november 2019 16:55
    De waarde maakt ons niks uit.
    Het is puur de info die we willen uit nieuwsgierigheid omdat we hem al zo lang hebben en hij ook echt oud is. Bij een expert informatie gevraagd, deze gaf aan dat het begin 20e eeuw is gemaakt, geinspireerd op Pieter den Hoogh.
    Toevallig wonen wij in Delft en en hebben we hem ook gevonden in Delft.
    Wat betreft duizende in omloop, ik ben hem in de afgelopen (20) jaren zoeken nog nooit ergens tegengekomen?
    Binnenkort gaan we naar het museum in Delft die er naar wilt kijken. Op deze manier hopen wij nog wat wijzer te worden.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.