Informatie gezocht

Datering Marine “tjalk” niet gesigneerd

Gepost door Mister123 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Datering Marine “tjalk” niet gesigneerd

    19 november 2019 12:57
    Heb een schilderij van 25x47,5cm serieus beschadigd, Het lijkt beter dan gewoon amateur maar ik weet er niets over. Geen signatuur wel wat ouder doek 19e Of 20e eeuws? Als je goed ziet heeft de zeilman zo n 18/19e eeuws bolhoedje op zn hoofd, maar dat zegt natuurlijk niets over de leeftijd

    Kan iemand dateren of eventueel vergelijken met “ de hand van” een bepaalde kunstenaar die in die formaten werkte,? Of is het echt amateuristisch

    Wat zijn trouwens die donkere vlekken achterop het doek?

    Bedankt



    2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 19/11/2019 13:17 door Mister123.
  • Re: Datering Marine “tjalk” niet gesigneerd

    19 november 2019 13:14
    Het doek is van de '20-er of '30-er jaren, de lijst van ergens na de oorlog. De artistieke waarde is helaas vrijwel nihil en de marktwaarde ook.
  • Re: Datering Marine “tjalk” niet gesigneerd

    19 november 2019 14:37
    Bedankt ja Ik dacht het 1900, iemand had wel moeite gedaan om het netjes in te lijsten. Ik heb het enkel gekocht aan de kader waarde voor enkele euro munten. En ik vind het mooi ook ondanks de schade

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.