Informatie gezocht

Schilderij 1: Wie kent de schilder van dit schilderij?

Gepost door AnnaBeentjes 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • Schilderij 1: Wie kent de schilder van dit schilderij?

    28 december 2019 17:08
    Onlangs hebben mijn ouders dit schilderij aangeschaft bij een antiekzaak.
    Wie weet welke schilder dit is?
    Ik heb onlangs zelf ook een schilderij aangeschaft ("Schilderij 3", onlangs op het forum geplaatst), die handtekening lijkt erg sterk op de handtekening van dit schilderij.

    Bij voorbaat dank voor de hulp!



    2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28/12/2019 17:15 door AnnaBeentjes.
  • Re: Wie kent de schilder van dit schilderij?

    28 december 2019 17:13
    Gevreesd moet worden dat het uit een lopende-band-schilderijenfabriek in China of Vietnam komt...
  • Re: Wie kent de schilder van dit schilderij?

    28 december 2019 17:23
    Dank uw voor reactie.
    Waaraan kunt u dit zien?
    Eventueel kunt u ook een kijkje nemen bij een ander schilderij welke ik zojuist op het forum heb gezet (Schilderij 3 getiteld).
    Handtekeningen lijken sterk op elkaar.

    Met vriendelijke groet,

    Anna Beentjes
  • Re: Wie kent de schilder van dit schilderij?

    28 december 2019 17:55
    Nummer 3 is uit dezelfde productie. Waaraan ik kan zien dat ze aziatisch zijn kan ik niet uitleggen. Hert is een ervaringsfeit. Ik kan ook niet uitleggen hoe ik kan zien dat een paard een paard is.

    Signaturen op zulk werk zeggen niets. Ze worden door europese handelaren vaak zonder naam besteld. Zij zetten er dan een verzonnen naam onder. Bekend zijn de strandjes met de naam Renard of Daniels.
  • Re: Wie kent de schilder van dit schilderij?

    28 december 2019 18:00
    Dit is de achterzijde van het schilderij. Wordt het in Aziƫ zelfs op doek geproduceerd?

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.