Informatie gezocht

Schilderij van een vos bij een hek, herkent iemand de signatuur? Begint met een A

Gepost door brenda013 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Schilderij van een vos bij een hek, herkent iemand de signatuur? Begint met een A

    13 april 2020 23:26
    Hallo allemaal,

    Ik heb recent een schilderij gekocht, op Marktplaats, gewoon omdat ik het erg mooi vind. Ik kan de signatuur niet lezen en ben benieuwd of iemand hier het herkent, zodat ik mogelijk meer van deze schilder op kan zoeken.

    De vorige eigenaar gaf aan dat het schilderij al enige tijd in de familie was, maar dat hij er verder helemaal niets van weet. Geen idee of het een Nederlandse of buitenlandse kunstenaar betreft.

    Het doek is 81x61cm (90x75cm met lijst). De signatuur begint overduidelijk met een A, maar de rest kan ik niets van maken. Verder lijkt er een getal te staan, ik denk 36, maar zou ook 56 kunnen zijn?

    Ik hoop dat iemand me kan helpen.

    Groet,
    Brenda
  • Re: Schilderij van een vos bij een hek, herkent iemand de signatuur? Begint met een A

    14 april 2020 09:11
    Het is een Aziatisch massaproduct. En de signatuur is een verzinsel van een Chinees. Is alleen al aan spieraam en lijst te zien.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.