Informatie gezocht

valse Jan H.B Koekkoek

Gepost door formaties10 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • valse Jan H.B Koekkoek

    08 juni 2022 13:46
    Ik zag op catawiki alweer een valse Jan H.B. Koekkoek die goedgekeurd is door de heer Leo Setz.Het origineel is verkocht bij Mark Smit kunsthandel.Beide fotos zal ik plaatsen misschien ziet u de verschillen.
  • Re: valse Jan H.B Koekkoek

    08 juni 2022 21:53
    Hoef er niets over te weten maar alleen aantonen wat voor nep schilderijen er worden verkocht . En dan goedgekeurd worden door ook nog nep experts op catawiki.Ik doe dit om mensen te waarschuwen zodat ze niet in valse kunst trappen voor veel geld.
  • Re: valse Jan H.B Koekkoek

    08 juni 2022 22:24
    Waarom ook bij catawiki iets kopen?
    De zogenaamde "veilingmeesters"...heb ze vaker de fout in zien gaan dan dat ze iets goed doen.
    Kan er wel een boek over schrijven!

    Als je belazerd wil worden, zowel door verkopers als veilingmeesters, dan is catawiki een uitermate goed platform.

    Heb ooit, vele jaren geden, 5 x a hier elkaar getracht iets te verkopen, elke veilingmeester deed moeilijk...kunstwerk met reëele veilingwaarde van ca €1000 moest naar vanaf €1 en zo niet dan werd het niet geaccepteerd.
    Of een ander kunstwerk met een reëele veilingwaarde van ca €2000 werd destijds door die l#l van galerie de molen van orden op max 500 gezet...en dat was aldus hem eigenlijk al teveel..en was ik niet akkoord dan ging het naar over.

    Zo nog een aantal zaken...was er toen al helemaal klaar mee, sindsdien nooit weer wat met catawiki gedaan!

    Die catawiki club gewoon links laten liggen, dat is het beste

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.