Informatie gezocht

Schilderij

Gepost door Bas19777 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Schilderij

    09 november 2022 23:29
    Ik heb dit schilderij uit een erfenis. Ik kan er niet achter komen wie de schilder is . Of meer informatie..
  • Re: Schilderij

    10 november 2022 00:58
    Bedankt voor je info. Maar heeft zo'n schilderij dan nog enig waarde omdat het een duplicaat is? Want hij lijkt me wel oud gezien de canvas en wat gebroken verf



    1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10/11/2022 01:01 door Bas19777.
  • Re: Schilderij

    10 november 2022 10:35
    Toch is het schilderij niet veel ouder dan een eeuw. Dat is aan de verf en het doek te zien. De schilderkunstige kwaliteit van gezicht en handen is erg laag, zeker in vergelijking met het origineel. Ook is deze symboliek (meisje, je maagdelijkheid is zo breekbaar als een ei !!) niet meer duidelijk, laat staan populair. Dat allemaal maakt het geen aantrekkelijk schilderij voor liefhebber, verzamelaar en handelaar. Als een klein veilinghuis het aanneemt, heb je geluk, want de waarde ligt onder de € 100,-

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.