Informatie gezocht

Heronimus Bosch

Gepost door Ton C. Jaspers 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • Heronimus Bosch

    25 december 1999 03:56
    Geen enkele zoek functie kan de volgende vraag beantwoorden:
    In welke Nederlandse musea kan ik werk van Heronimus Bosch vinden?
    Wellicht dat een lezer van dit forum me een lijst kan verschaffen?
    Ton
  • Re: Heronimus Bosch

    10 juni 2000 23:22
    : Geen enkele zoek functie kan de volgende vraag beantwoorden:
    : In welke Nederlandse musea kan ik werk van Heronimus Bosch vinden?
    : Wellicht dat een lezer van dit forum me een lijst kan verschaffen?
    : Ton
    Oef, het enige wat ik zo weet is het Catharijneconvent in Utrecht. Ik heb helaas geen lijst.....
    Edward
  • Re: Heronimus Bosch

    19 september 2000 23:18
    Al iets gevonden?
    Zoek bij Jeroen Bosch, dit is dezelfde. Zijn werk is onder andere te vinden in het Rijksmuseum te Amsterdam. Hij is geboren in s'Hertogenbosch.
  • Re: Heronimus Bosch

    13 maart 2001 23:44
    : Al iets gevonden?
    : Zoek bij Jeroen Bosch, dit is dezelfde. Zijn werk is onder andere te vinden in het Rijksmuseum te Amsterdam. Hij is geboren in s'Hertogenbosch.
  • Re: Heronimus Bosch

    11 april 2001 14:55
    Beste Ton, het Booijmans van Beuningen heeft St. Christophorus en De Landloper.
    Ik geloof dat het Rijksmuseum te Amsterdam ook werk van hem heeft maar ik weet niet wat.
    Op de website www.boschuniverse.com zijn een aantal schilderijen te zien waarbij ook het museum waar het hangt gevonden kan worden.
  • Re: Heronimus Bosch

    11 april 2001 15:13
    Beste Ton, het Booijmans van Beuningen heeft St. Christophorus en De Landloper.
    Ik geloof dat het Rijksmuseum te Amsterdam ook werk van hem heeft maar ik weet niet wat.
    Op de website www.boschuniverse.com zijn een aantal schilderijen te zien waarbij ook het museum waar het hangt gevonden kan worden.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.