Informatie gezocht

Wie is de schilder?

Gepost door NatinjaKuilder 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Wie is de schilder?

    20 oktober 2023 15:07
    Beste allen,

    Ik ben op zoek naar de schilder van het schilderij in de foto's.
    Een handtekening kan ik namelijk niet vinden. Misschien kan iemand mij verder helpen.
    Dit schilderij hing altijd bij mijn ouders in de woonkamer. Waar zij dit gekocht hebben of dat dit een erfenis is, is onbekend.

    Daarnaast ben ik niet bekend in de schilderkunst. Wat zou ik voor dit schilderij kunnen vragen als de schilder onbekend is.

    Ik ben benieuwd naar reacties. En dank u alvast voor uw tijd.
    Groet,
    Natinja Kuilder
  • Re: Wie is de schilder?

    20 oktober 2023 18:58
    Op marktplaats zal je vrijwel zeker geen gegadigden voor dit schilderij vinden. Ook niet als je er twee tientjes voor vraagt, denk ik. Zulke dingen werden niet door een kunstschilder in een atelier gemaakt, maar in sociale werkplaatsen en dergelijke. Ze hebben, kortom, geen artistiek kwaliteit. En je kunt ze daarom het best zelf houden of weggeven aan iemand het waardeert.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.