Informatie gezocht

N claude monet

Gepost door ariekunst 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • N claude monet

    30 maart 2024 15:58
    Leuk N aar claude monet schilderij Train in the Snow...is gesigneerd maar kom niet uit de naam...iemand een idee wie de schilder is....?...
  • Re: N claude monet

    30 maart 2024 22:14
    Na nog eens kijken staat er ..Burnett volgens mij maar welke Caroline of Calvin waller Burnett..?..
  • Re: N claude monet

    31 maart 2024 10:00
    Het probleem is dat er duizenden van deze Parijse stadsgezichten zijn met de handtekening 'Burnett'. Als je naar het tabblad Bulletins op de AskArt-pagina gaat, zijn er veel verhalen die precies hetzelfde zijn als : "Ik heb een schilderij van Caroline Burnett gevonden bij een garage sale." Ga naar Ebay en er zijn er op elk moment honderden te koop, met verschillende kunststijlen. Er bestaan ​​zoveel van deze schilderijen dat het zeer twijfelachtig is of "Caroline Burnett" één persoon is.
  • Re: N claude monet

    12 april 2024 11:46
    Tjaa ik zie van c burnett veel street vieuws en niet dit soort werken... en j burnet net zo dus heb vraag tekens bij dit werk....

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.