Informatie gezocht

Wie kent schilder van deze zeefdruk ?

Gepost door WilliamE 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Wie kent schilder van deze zeefdruk ?

    30 april 2024 09:57
    Het werk is op een plaat karton geplakt en deels afgesneden, waarschijnlijk om het passend te maken voor de lijst. Het lijkt erop dat een deel van de signatuur uit 1933 is afgesneden. In de rechteronderhoek bevindt zich een stempel, die niet leesbaar is. Heeft er iemand een idee wie de kunstenaar is en wat de waarde van het werk zou kunnen zijn ? Bij voorbaat dank.
  • Re: Wie kent schilder van deze zeefdruk ?

    01 mei 2024 08:16
    lijkt me iets van zweeds Frekeren of zo iets
  • Re: Wie kent schilder van deze zeefdruk ?

    01 mei 2024 08:27
    Dit is inderdaad hetzelfde stempel. Maar ik begrijp niet goed of jij mijn foto hebt bewerkt met een techniek of dat dit een foto is die je van een ander werk hebt genomen. Heb je in het laatste geval meer info over het stempel ?
  • Re: Wie kent schilder van deze zeefdruk ?

    01 mei 2024 08:42
    hallo
    nee heb de onderkant van de voorstelling even snel door een programma gehaald resume is dus Uw onderkant
    Ik kon zelf niets vinden maar hoop dat dit andere (zit zeer veel expertise) een aanzet tot actie kan geven,
    succes

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.