Informatie gezocht

Onbekend schilderij

Gepost door sapseria 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Onbekend schilderij

    05 september 2006 14:32
    Ik heb uit een erfenis een schilderij gekregen. Het is een enorm groot ding met een hele grote goudkleurige lijst eromheen. Het schilderij stelt zelf een vaas met bloemen voor. Het enige wat ik van dit schilderij weet is dat ie voor de 2e wereldoorlog is gekocht, op zolder is neergelegd en er nooit meer naar is gekeken. De lijst is wat beschadigd, en het schilderij zelf ook. Ik kan geen naam vinden op het schilderij zelf.
    Kan eventueel foto's toesturen per email.
    Wie weet wát het is, en wat het eventueel waard is ??
  • Re: Onbekend schilderij

    10 september 2007 18:51
    Bekend verhaal.

    Wij hebben thuis sinds een paar weken ook een oer lelijk ding staan, maar vanwege die ongelovelijk grote goudkleurige lijst erom heen hadden wij gelijk wel in de gaten dat ie heel oud is. Bij ons staat er wel een naam links onder in de hoek, maar is heel slecht te lezen. Achterop die lijst staat nog een keer de naam en die is wel vrij goed te lezen. Zou t kunnen zijn dat P. Ten Cate de schilder is?

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.