Informatie gezocht

richard roland holst

Gepost door diassantilhano 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • richard roland holst

    14 augustus 2000 14:09
    ik zoek informatie over R.Roland Holst.
    Met name over de cover op het blad
    "WENDINGEN".Mischien heeft iemand hier
    een afbeelding van of weet een site waar
    werk afgebeeld staat. B.V.D.
  • Re: richard roland holst

    12 april 2001 14:04
    hallo ik weet niet hoe actueel dit verzoek is , maar toevallig ga ik vanmiddag naar De Beyerd een museum in Breda, waar op dit moment een tentoonstelling is over het blad Wendingen. het is dus goed mogelijk dat daar te vinden is wat je zoekt. voor zover ik weet heeft de beyerd geen eigen website dus zal het een bezoek aan Breda worden. Mocht je nog geintresserd zijn stuur mij dan maar een mail zodat ik je kan vertellen of het geexposeerd was en het is ook mogelijk dat ik je een foto opstuur. Ik gan namelijk zelf vanmiddag digitale foto's maken.
    ik hoor het wel en succes met de zoektocht.
  • naar Louis Apol

    12 april 2001 18:46
    Ben in het bezit van twee schilderijtjes "n. Louis Apol"...allebei paneeltjes..Wat jaren geleden zijn er al twee verkocht bij een Auction House (Vendu)voor rond de 1500 gulden per stuk.Is die waarde nog ongeveer hetzelfde????Ik weet dat het geen Lous APol's zijn, maar ze zijn van de "early 1900's"..mijn overgrootvader was n.l. een schilder en goede vriend van Mesdag en was zelfs gevraagd om de zee te schilderen voor zijn museum....Ik vermoed dat de "n.Louis Apol"schilderijtjes ook zo in zijn bezit waren gekomen(waarschijnlijk gekregen van een medeschilder)Jammer dat je ook nooi weet wie die "naar" schilders zijn.Maar zijn het leerlingen van de schilder zelf??????HEEEL hartelijk dank voor help!!! Cheers, Ingrid Hennink -Ontario Canada

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.