Te koop gevraagd / aangeboden

Beeld

Gepost door dirkcdejongh 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • Beeld

    03 juli 2009 12:56
    Ik ben ikn het bezit van een (volgens de familie) heel oud beeld. Volgens zeggen schijnen er maar twee van op de wereld te zijn. Mijn vragen zijn kent iemand dit beeld en wat zou de waarde kunnen zijn.
  • Re: Beeld

    25 juli 2009 23:03
    uw beeld is van albast , wat ze zeggen moet u met een korreltje zout nemen , want als ze weten dat er maar twee van zijn waar is nr twee dan . ik denk rond de 400 tot 500 euro
  • Re: Beeld

    13 december 2009 20:26
    Het origineel is te vinden in Galleria Borghese in Rome (Canova: Pauline Bonaparte als Venus Victrix). Misschien is dat het tweede exemplaar dat bedoeld wordt.
  • Re: Beeld

    14 december 2009 11:35
    Ik dank u voor de reactie. Nu is mijn volgende vraag of u enig edee heeft wat de waarde van dit beeld is?
  • Re: Beeld

    21 december 2009 21:49
    Beste Dirk,

    Canova is een wereldberoemd italiaanse beeldhouwer uit de 17/18e eeuw. Het beeld in de Rome is op ware grootte en van uitzonderlijke museuale waarde. Uw beeldje is een kleine copie daarvan. Helaas ben van de waarde van dergelijke copieen geen kenner. Misschien komt het uit de museumwinkel in Rome.


Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.