Te koop gevraagd / aangeboden

Weet iemand of dit schilderij van enige waarde is

Gepost door wendywendy 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • Weet iemand of dit schilderij van enige waarde is

    23 oktober 2013 18:06
    Een online taxateur gaf mij een hoge waarde door, ik moet dan echter wel bij hem een taxatierapport kopen. Ik heb grote twijfels en het idee dat deze taxateur zijn rapporten wil verkopen. Vandaar dus mijn vraag...

    Volgens een kenner is het schilderij, een bloemstilleven komt sterk overeen met klaas(kos) koolhaalder.
    techniek en kleurpalet. Het schilderwerk achter glas zelf is ca. 30-40 cm en de in de lijst ca 36,5 46,5 cm.

    wie kan mij laten weten of dit zo is en of het schilderij van enige waarde is. Alvast dank, Wendy



    1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28/10/2013 17:26 door wendywendy.
  • Re: schilderij klaas kos koolhaalder?

    23 oktober 2013 21:02
    Hallo

    Volgens mij zie ik toch echt een signatuur staan.......
    kan je vermelden wat er staat of een foto plaatsen van signatuur.
  • Re: schilderij klaas kos koolhaalder?

    23 oktober 2013 21:36
    Hierbij en foto van de signature.. ik kan het niet lezen wat er staat. Groet Wendy
  • Re: schilderij klaas kos koolhaalder?

    26 oktober 2013 22:58
    Hallo

    Nou ik haal er in ieder geval geen K koolhaalder uit dat is duidelijk.
    Wat er wel staat geschreven geen idee..... succes
  • Re: schilderij klaas kos koolhaalder?

    28 oktober 2013 17:27
    Dank je wel Arie, ik heb inmiddels de titel van mijn vraag aangepast. Mvg Wendy
  • Re: schilderij klaas kos koolhaalder?

    29 oktober 2013 06:16
    Een kleine waarschuwing. Misschien is het een betrouwbaar iemand waar u het schilderij heeft laten taxeren maar het kan geen kwaad om eerst even dit te lezen over een taxateur die online werkt.

    [www.museumserver.nl]

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.